آرشیو اردیبهشت ماه 1400

خريد و فروش سيم كارت رندباز

تخفيف ويژه شاتل موبايل براي خريد گوشي نوكيا

۲۲ بازديد

تخفيف ويژه شاتل موبايل براي خريد گوشي نوكيا

 

نوكيا 3.4 و نوكيا 5.4 دو مدل جديد برند نوكيا مي‌باشند كه اگر  شما جزو مشتركين سيم كارت شاتل موبايل هستيد، مي‌توانيد اين دو مدل گوشي را با تخفيف ۱۰۰ و ۲۰۰ هزارتوماني تهيه كنيد! دليل اين تخفيف همكاري اپراتور مجازي شاتل با برند نوكيا است.

به نقل از پايگاه خبري رندباز؛ مشتركين شاتل موبايل طبق توافق نماينده‌ي رسمي نوكيا در ايران يعني سامتل،  تا پايان بهار سال جاري براي استفاده از تخفيف ۱۰۰ و ۲۰۰ هزارتوماني فرصت دارند و اگر ميخواهند اين تخفيف شامل حال آن‌ها شود بايد قبل از اتمام اين فرصت مدل مورد نظر خود را از فروشگاه  اينترنتي موبايلتو خريداري نمايند.

بايد گفت كه گوشي نوكيا 5.4 داراي نمايشگر 6.39 اينچي، دوربين جلوي 16 مگاپيكسلي و 4 دوربين 2، 2، 5 و 48 مگاپيكسلي بوده و از يك باتري 4 هزار ميلي‌آمپر ساعت نيز بهره مي‌برد. شما قادر خواهيد بود اين مدل موبايل هوشمند را علاه بر تخفيف 200 هزار توماني، همراه با يك هدست هديه نيز دريافت كنيد. به علاوه لازم به ذكر است كه هر دوي اين گوشي‌ها با گارانتي 5 ستاره و 18 ماهه پس از فروش سامتل به دست شما خواهند رسيد و در صورت بروز هرگونه مشكل سخت‌افزاري، تا يك ماه قابل تعويض هم هستند.

اگر مايل هستيد تا سيم كارت مجازي شاتل خود را با پيش شماره‌ي 0998 و كد يك دريافت نماييد؛ براي انتخاب شماره و خريد سيم كارت مي‌توانيد با شماره‌ي ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت 24 ساعته تماس حاصل فرماييد و يا از طريق وبسايت shatelmobile.ir اطلاعات مورد نيازتان را كسب كنيد.

 

منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز

 


 

گوشي اندرويد به جاي دوربين مدار بسته!

۱۶ بازديد

شايد امروزه و در دنياي شلوغي كه زندگي مي كنيم امنيت خانه و يا محل كارمان يكي از دغدغه هاي ذهني‌مان باشد. به خصوص با گران شدن وسايل خانه و يا كامپيوتري! به جز امنيت خانه و جلوگيري از به سرقت رفتن وسايل، حيوان خانگي داشته باشيم كه مجبور مي‌شويم هر روز تنهايشان بگذاريم و يا شب هنگام نياز داريم تا از وضعيت كودكمان در اتاق كناري آگاه شويم. براي همه‌ي اين كارها شايد بهترين گزينه استفاده از دوربين مدار بسته باشد، اما هزينه‌ي تامين يك دوربين مي‌تواند سنگين تمام و يا به جز هزينه روش‌هاي خلاقانه‌تري براي تهيه يك دوربين مداربسته كارآمد وجود دارد. در اين مقاله به آموزش تهيه دوربين مداربسته با استفاده از گوشي اندرويد قديمي‌اي كه ديگر استفاده نمي‌كنيم، مي‌پردازيم. 

چند توصيه براي گرفتن بهترين نتيجه

 

۱. اول اينكه مطمئن شويد گوشي را در بهترين مكان براي اتصال به اينترنت wi-fi  و يا داده‌هاي موبايل قرار داده‌ايد.

۲. اگر برنامه‌ي اضافي‌اي نصب كرده‌ايد كه از اينترنت استفاده مي‌كند، آن را پاك كنيد تا قطعي و يا اختلالي در برنامه Alfred Home Security Camera ايجاد نشود.

۳. لنز دوربين گوشي را كاملا تميز كنيد تا تصوير با كيفيتي داشته باشيد

۴. اگر تلفن همراه  را در محيطي خارج از خانه قرار مي‌دهيد، از وسايلي براي محافظت آن از باد و باران استفاده كنيد. 

۵. از قرار دادن گوشي در معرض تابش مستقيم آفتاب بپرهيزيد

۶. اگر حيوان خانگي داريد، گوشي موبايل را در مكاني خارج از دسترسش  قرار دهيد. 





چطور گوشي اندرويدي‌مان را به دوربين مدار بسته تبديل كنيم؟

اگر گوشي هوشمند قديمي‌اي داريد كه مدت‌هاست به سراغش نرفته ايد يا اينكه گوشي اندرويدي شما كارايي سابق را ندارد، وقت آن است كه آن را تبديل به يك دوربين مداربسته كنيد! براي اين كار برنامه‌هاي زيادي وجود دارد كه از معروف‌ترين آن‌ها مي‌توان به Alfred Home Security Camera اشاره كرد.

براي استفاده از اين برنامه لازم است آن را در هر دو گوشي موبايل نصب كنيد، هم در گوشي‌اي كه به عنوان دوربين مدار بسته استفاده مي‌شود و هم گوشي‌اي كه مانيتور كردن دوربين را به وسيله‌ي آن انجام مي‌دهيد. 

بعد از نصب اين اپليكيشن اولين كار ساخت اكانت و يا ورود به برنامه با گوگل پلي است. بعد از ورود با اكانت در گوشي قديمي وارد قسمت تنظيمات شويد و دوربين آن را روي حالت گرفتن تصوير قرار دهيد. سپس از با استفاده از پايه دوربين و يا هر وسيله‌ي ديگري، دوربين را در بهترين حالت  براي تصويربرداري مستقر كنيد. پيشنهاد ما اين است كه گوشي را متصل به برق نگه داريد تا شارژ باتري آن تمام نشود. 

از امكانات ديگر اين برنامه مي‌توان به تشخيص حركت، زنگ هشدار، رفت و برگشت صدا، تنظيم فيلتر نور و… اشاره كرد. اين اپليكيشن رايگان است ولي اگر تمايل داريد كه از امكانات بيشتري از جمله تصويربرداري HD استفاده كنيد، بايد نسخه پولي آن را تهيه نماييد كه به فضاي ابري براي ذخيره اطلاعات تصويري نيز دسترسي دارد. 

 

منبع: سايت خريد و سيم كارت رندباز

 





هديه ايرانسل به مناسبت روز جهاني ارتباطات

۲۰ بازديد

هفدهم مي ماه هرسال موسوم به روز جهاني ارتباطات است. در قرن حاضر كه موسوم به همين نام است شايد بزرگترين وسيله‌ي ارتباطي بين مردم دنيا با هم، وسايل ارتباط جمعي باشد كه به واسطه‌ي  شبكه‌هاي مخابراتي يا اينترنتي ما را به هم ربط مي‌دهند. تلفن همراه و  شبكه‌هاي اجتماعي همه و همه با هدف ايجاد ارتباط وسيع و موثر دربين انسان‌ها در سراسر دنيا فعاليت مي‌كنند، به خصوص در زمان‌هايي مثل شرايط امروزمان كه كمتر مي‌توانيم ارتباط نزديك با هم داشته باشيم. 

به مناسبت روز جهاني ارتباطات، اپراتور ايرانسل به مشتركان خود اينترنت داخلي رايگان هديه داده است. 

شرايط امروز جهان و همه‌گيري ويروس كرونا به ما نشان داد كه تا چه اندازه بايد بيش از هميشه با موقعيت پيرامون خود منطبق شويم؛ تا از رويدادهاي دنيا و حتي زندگي روزمره‌مان جا نمانيم. در اين ميان شايد بتوان گفت مهم‌ترين عامل تطبيق‌پذيري ما، جهان ارتباطات ديجيتال بوده و هر روز بهتر از ديروز كمك‌مان كرده تا نيازهاي خود از كوچك گرفته تا بزرگ را برآورده كنيم.


آقاي هولين ژائو دبيركل اتحاديه بين‌المللي ارتباطات دور يا همان ITU،  به همين مناسبت از مردم و سازمان‌ها خواست كه در صدد اتحاد با يكديگر بر بيايند تا قادر باشند هم‌پاي تحولات ديجيتال عصر جديد قدم بردارند. او اين روز را فرصتي دانست براي اجراي سياست‌هاي هوشمندانه، تقويت استراتژي‌هاي ملي در زمينۀ توسعۀ ICT، و اقدامات مؤثر براي تشويق سرمايه‌گذاري در فناوري‌اطلاعات و ارتباطات و مهارت‌هاي ديجيتال و ارتقاي خدمات با فناوري‌هاي جديد، از هوش مصنوعي گرفته تا ۵G، با سهمي مهم در اقتصاد ديجيتال. ITU امسال با تمركز بر شرايط جديد ناشي از شيوع كرونا، با شعار « تسريع تحول ديجيتال در دوران چالش برانگيز» به استقبال روز جهاني ارتباطات رفته است.

ايرانسل به عنوان اپراتور پيشرو در كشورمان، به مناسبت اين روز 2 گيگ اينترنت داخلي هديه براي تمامي مشتركين سيم كارت دائمي و اعتباري خود در نظر گرفته است. شما مشتركين سيم كارت ايرانسل اين اپراتور مي‌توانيد از طريق اپليكيشن ايرانسل من يا با شماره‌گيري كد دستوري #5* از بامداد دوشنبه 27 ارديبهشت 1400 تا پايان همان روز و فقط به مدت يك بار، از هديه‌ي ايرانسل بهره‌مند شويد.


منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز

 


مشخصات كامل مدل 5G و 4G گلكسي A22 سامسونگ منتشر شد

۱۸ بازديد

كمپاني سامسونگ رو ميشه يكي از پر كارترين‌هاي دنياي تكنولوژي دانست كه هر چند وقت يكبار مدل جديدي از گوشي‌هاي خودش را كه به گلكسي معروف هستن، روانه‌ي بازار جهاني موبايل مي‌كند. به علاوه سامسونگ هميشه سعي كرده تا موبايل‌هايي را با كاربري ساده و بسيار راحت به طرفداران خودش عرضه كند. تا حد زيادي هم موفق بوده. سامسونگ همچنين رنج قيمت بسيار متفاوتي را براي گوشي‌هاي هوشمندش در نظر داشته كه هر كسي با توجه به توانايي اقتصادي اش بتواند گوشي موبايل هوشمند داشته باشد. حال سامسونگ سري جديد  A22 را منتشر كرده است كه دو مدل 5G , 4G را شامل مي‌شود. 


اول از همه بايد گفت كه اين دو گوشي از طراحي مشابهي برخوردارند و در رنگ‌هاي سفيد، بنفش، سبز نعنايي و مشكي در ماه آينده به بازار عرضه خواهند شد. اما لازم به ذكر است كه دو محصول از نظر مشخصات فني چيپست، نمايشگر، بيومتريك و دوربين‌ها با هم متفاوتند كه در ادامه به آن خواهيم پرداخت.

مدل G5 از چيپ ديمنسيتي 700 با مودم G5 بهره مي‌برد و هم‌چنين داراي نمايشگر 6.4 اينچي نيز هست. به علاوه بايد گفت؛ از آنجا كه سنسور اثر انگشت روي فريم قرار مي‌گيرد؛ سامسونگ براي اين محصول نمايشگر LCD در نظر گرفته است. دوربين‌هاي سه‌گانه‌ي 48 مگاپيكسلي، دوربين 2 مگاپيكسلي و دوربين اولترا وايد 5 مگاپيكسلي نيز روي پنل پشتي دستگاه قرار دارند. به نظر مي‌رسد دوربين دوربين 2 مگاپيكسلي از نوع ماكرو باشد.

مدل G5 با وزن 205 گرم و ضخامت 9 ميلي‌متر از مدل G4 كه 185 گرم وزن و 8.5 ميلي‌متر ضخامت دارد؛ سنگين‌تر و ضخيم‌تر است.

ويژگي مهم و برجسته‌ي سامسونگ گلكسي A22 G4، چيپ هليوG80 مدياتك آن است كه در طراحي دستگاه مي‌درخشد. نمايشگر 6.4 اينچي اين مدل و صفحه‌ي امولد نيز از ديگر مشخصات فني A22 G4 خواهد بود. دوربين سلفي آن 13 مگاپيكسل دارد اما برخلاف همتايش از دوربين‌هاي چهارگانه‌ي 48، 5، 2 و 2 مگاپيكسلي در پنل پشتي برخوردار است.

اين محصولات سامسونگ، يك باتري ۵۰۰۰ ميلي آمپر ساعتي دارند و در ضمن از شارژ سريع 15 واتي نيز پشتيباني مي‌كنند. احتمالا سامسونگ تصميم خواهد داشت كه محصول جديد خود را با قيمتي كمتر از 200 دلار به بازار معرفي كند. هرچند كه گزارش‌ها خبر از كمبود چيپ براي توليد آن‌ها خبر مي‌دهند.


منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز 

 

 


تخفيف ۳۰ درصدي همراه اول براي تبديل سيم كارت اعتباري به دائمي

۱۷ بازديد

 

سيم كارت‌هاي اعتباري در كنار مزايايي كه دارند، براي بعضي از افراد معايب زيادي را نيز به همراه مي‌آورند. از جمله اين معايب مي‌توان به نياز به شارژ مداوم اشاره كرد كه گاهي اوقات در شرايط اضطراري تمام مي‌شود و ما را دچار مشكل مي‌سازد. اما سيم كارت دائمي اين مشكلات را ندارد و تنها قبضي به صورت ماهيانه پرداخت مي‌كنيم. اگر از مشتركان سيم كارت اعتباري همراه اول هستيد و قصد داريد سيم كارت خود را دائمي كنيد، راه‌هاي متفاوتي پيش روي شماست. اولين راه مراجعه به يكي از خدمات فروش سيم كارت‌هاي همراه اول است و راه آسان‌تر استفاده از اپليكيشن همراه من! هزينه‌ي اين سرويس  1000000 ريال است . اما همراه اول به مناسبت عيد فطر و تا پايان خرداد ماه سال جاري تخفيفي ويژه براي اين طرح در نظر داشته است. 



شرايط اين طرح

1. در زمان تغيير سيم كارت از اعتباري به دائمي، سيم كارت شما بايد فعال باشد.

2. فقط شخص صاحب سيم كارت قادر است اين عمليات را انجام دهد. در غير اين صورت هيچ يك از وجوه دريافتي به فرد مسترد نخواهد شد. به علاوه از نظر حقوقي و كيفري نيز به سبب اقدام به تغيير وضعيت سيم كارتي كه متعلق به خودش نبوده؛ مسئول خواهد بود.

3. در صورتي كه سيم كارت همراه اول  شما هنگام اجراي عمليات، بيش از مبلغ مورد نياز براي اين كار اعتبار داشته باشد؛ در اولين صورت حساب‌تان به عنوان مبلغ بستانكاري لحاظ مي‌شود.

4. هر بسته‌ي فعالي كه بر سيم كارت دائمي همراه اول نيز قابل ارائه باشد؛ بعد از اجراي عمليات تبديل، براي شما فعال مي‌شود. به غير از بسته‌هاي هديه مثل شارژ فوق العاده، جوانان و بانوان و همچنين سرويس چتر اضطراري و جمعه هاي رويايي كه به سيم كارت دائمي منتقل نخواهند شد.

5. بعد از تبديل سيم كارت اعتباري به دائمي، ديگر قادر نخواهيد بود تا اين عمليات را تكرار كنيد. به بيان ساده‌تر فرايند تبديل سيم كارت، بازگشت‌پذير نيست.

6. مشتركين همراه اول بعد از تغيير وضعيت سيم كارت خود، حداقل تا 6 ماه امكان نقل و انتقال همان سيمكارت را ندارند.

7. هنگام مراجعه به مراكز فروش حضوري همراه اول و ارائه‌ي درخواست تبديل سيم كارت، فرمي به مشتركين عرضه مي‌شود كه دربردارنده‌ي تمامي مفاد يك قرارداد سيم كارت دائمي است. مخاطبين موظفند تا اين فرم را پيش از امضا با دقت مطالعه نمايند.

8. بعد از تغيير وضعيت سيم كارت اعتباري همراه اول، سيم كارت شما ديگر تمامي خصوصيات يك سيم كارت دائمي را خواهد داشت. بنابراين شامل قواعد قطع سيم كارت يا سلب امتياز نيز مي‌شود.

9. اگر داراي سيم كارت‌هاي ديتا، درسا و انارستان، سازماني، گردشگري، زائر، حقوقي، همگاني و روستايي هستيد؛ متاسفانه امكان تغيير وضعيت سيم كارت خود را نداريد.

10.   24 ساعت پس از تبديل سيم كارت اعتباري به دائمي، امكان استفاده از سرويس‌هاي #10* يا #1* و سامانه‌ي 9990 براي مشتركين فعال مي‌گردد.

بسته‌ي خوش‌آمد سيم كارت دائمي

بلافاصله بعد از تبديل سيم كارت، اين امتيازات براي شما فعال خواهند شد:

1. 30 گيگ اينترنت براي 1 ماه

2.     50 درصد تخفيف مكالمات درون شبكه‌اي براي 6 ماه

3. ماهانه 100 پيامك رايگان براي 6 ماه

درگاه‌هاي ارائه‌ي سرويس

1. دريافت آخرين نسخه‌ي اپليكيشن همراه من

2. مراجعه به مراكز فروش حضوري

هديه‌ي عيد فطر

به مناسبت عيد سعيد فطر شما مشتركين اعتباري همراه اول مي‌توانيد تا پايان خرداد ماه سال جاري، با 30 درصد تخفيف و تنها با پرداخت 700.000 ريال عمليات تبديل سيم كارت خود را انجام دهيد.

 

 منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز 


ردگيري گوشي به سرقت رفته با سيم كارت رايتل

۱۲ بازديد

با افزايش فشارهاي اقتصادي و رشد بي وقفه تورم و به تبع آن گراني، آمار سرقت نيز بسيار بالا رفته است. در اين ميان به سرقت رفتن گوشي‌هاي همراه نيز بسيار اتفاق مي‌افتد. تلفن‌هاي همراه هوشمند نيز قيمت كمي ندارند و به دليل كوچك بودنشان به سادگي دزديده مي‌شوند. اما قيمت گوشي هوشمند همراه آنقدر زياد هست كه به سادگي نشود از خيرشان گذشت و يكي ديگر را جايگزينشان كرد. 

بعد از به سرقت رفتن تلفن همراه لازم است تا ضمن حفظ خونسرديمان، اقداماتي را انجام دهيم. راه‌هاي مشخصي كه بارها مراجع قضايي به ما شرح داده‌اند. علاوه بر اين راه‌هاي مشخص شده، اپراتور رايتل نيز امكاني را فراهم آورده كه به وسيله‌ي آن مي‌توان تلفن به سرقت رفته را پيگيري نمود. رايتل در اين طرح به دارندگان سيم كارت رايتل كمك كرده تا تنها با داشتن شماره‌ي سريال دستگاه يا همان IMEI، تلفن همراه مسروقه‌شان را ردگيري نمايند. البته اين اپراتور تاكيد داشته كه بعد از اين مرحله حتما به مراجع قضايي مراجعه نمايند. 

براي رديابي گوشي همراه خود كافيست مراحل زير را دنبال كنيد:

·       مسدود كردن سيم كارت

براي اين كار سه راه پيش روي خود داريد:

1. با شماره‌ي 200 از خطوط رايتل تماس بگيريد. يا اگر سيم كارت رايتل نداريد 09202000000 را شماره گيري نماييد.

2. مراجعه به فروشگاه‌هاي رايتل با در دست داشتن كارت شناسايي معتبر

3. مراجعه به سامانه‌ي مديريت حساب يا نرم افزار رايتل من


·       ارسال IMEI به شماره‌ي 6101

بعد از اين مرحله از شما درخواست مي‌شود تا اگر در زمان مفقودي دستگاه خود از خط رايتل استفاده مي‌كرديد؛ شماره‌ي آن و در غير اين صورت، عدد 0 را ارسال كنيد. سپس بايد جهت رديابي موبايل خود يكي از بازه‌هاي زماني زير را انتخاب كرده و ارسال كنيد:

1. عدد 1 براي 10 روز گذشته تا ابتداي روز جاري/ هزينه‌ي سرويس: 1000 ريال

2. عدد 2 براي ابتداي روز جاري تا 10 روز آينده/ هزينه‌ي سرويس: 10000 ريال

3. عدد 3 براي 10 روز گذشته تا 10 روز آينده/ هزينه‌ي سرويس: 11000 ريال

! بايد توجه كنيد كه در صورت ارسال عدد 1 نتيجه تا 24 ساعت آينده براي شما ارسال مي‌شود. اما در صورت ارسال عدد 2 يا 3 هر زمان نتيجه مشخص شود به شما اعلام خواهد شد و نتيجه‌ي منفي نيز حداكثر تا 10 روز بعد به شما ارسال مي‌شود.

هزينه‌ي پيامك ارسالي به 6101 طبق تعرفه‌ي عادي حساب مي‌شود و درخواست شما نيز بعد از كسر هزينه در سيستم ثبت خواهد شد.

در صورت مثبت بودن درخواست رديابي در اسرع وقت به مراجع قضايي مراجعه كنيد. توجه داشته باشيد كه اين سيستم رديابي تنها مثبت يا منفي بودن نتيجه رديابي را مشخص مي‌كند و دريافت اطلاعات بيشتر درباره‌ي هويت سارق يا فردي كه گوشي را در دست دارد بر عهده‌ي مراجع قضايي است.

شما مي‌توانيد در صورت منفي بودن نتيجه‌ي رديابي دوباره اين فرايند را تكرار كنيد. هم‌چنين با ارسال عدد 9 با 6101 از سوابق درخواست‌هاي خود آگاه خواهيد شد.


منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز 

 

رندباز در xing :

  1. https://www.xing.com/home/stories/5451231326


معرفي سرويس آهنگ پيشواز ايرانسل

۱۲ بازديد

 

مدتي است كه اپراتورهاي مختلف، سرويسي را تحت عنوان آهنگ پيشواز ارائه داده‌اند. اين سرويس امكان انتخاب يك آهنگ را به جاي بوق معمولي هنگام زنگ خوردن به كاربران مي‌دهد. ابين سرويس بسيار مورد توجه قرار گرفت و افراد زيادي به انتخاب آهنگ از طريق اپراتورهاي مختلف پرداختند و اپراتورها هم سعي كردند بانك وسيع‌تري از آهنگ‌ها را براي كاربرانشان فراهم كنند. 

اپراتور ايرانسل نيز سرويس آهنگ پيشواز بسيار وسيع و موفقي دارد. در اين مقاله به معرفي سرويس آهنگ پيشواز ايرانسل، نحوه‌ي فعالسازي آهنگ پيشواز و تعرفه‌هاي اين سرويس مي‌پردازيم. 


·   شيوه‌ي خريد آهنگ پيشواز

در ابتدا شما مي‌توانيد با مراجعه به اپليكيشن آهنگ‌هاي پيشواز از قيمت هر يك از آهنگ‌هاي مورد نظر خود اطلاع پيدا كنيد. پس از انتخاب آهنگ مورد نظر خود هزينه‌ي سرويس روي قبض سيم كارت دائمي ايرانسل  شما محاسبه مي‌شود. يا در صورتي كه مشترك اعتباري باشيد از اعتبار حساب شما كسر مي‌شود. اما در مجموع بايد گفت كه هزينه‌ي سرويس آهنگ پيشواز ايرانسل براي بازه‌ي 30 روزه 1000 تومان و براي بازه‌ي 7 روزه 420 تومان محاسبه مي‌شود.

 


·   ويژگي‌هاي آهنگ پيشواز

پخش كردن آهنگ‌هاي متفاوت براي هر مخاطب

پخش كردن آهنگ‌هاي مختلف به صورت تصادفي

پخش كردن آهنگ‌ها طبق زمانبندي مورد نظر شما


 

·   فعال سازي آهنگ پيشواز

شما مي‌توانيد به سادگي با شماره‌گيري كد دستوري #777* ليست تمامي آهنگ‌ها را دريافت كنيد و با اطلاع از كد مورد نظر آن را خريداري كنيد. به علاوه شما قادر خواهيد بود تا به اپليكيشن آهنگ پيشواز نيز مراجعه كنيد. هم‌چنين با ارسال كد آهنگ مورد نظر خود به شماره‌ي 7575 نيز مي‌توانيد آهنگ مورد نظر خود را خريداري كنيد.

صفحه‌ي مستقيم آهنگ‌هاي پيشواز هم براي انتخاب ساده‌تر در اختيار شما خواهد بود.

عمليات           كد دستوري

محبوبترين ها    ‎*777*1#

پيشوازهاي برگزيده ‎ *۷۷۷*۲#

پيشوازهاي برگزيده ‎ *۷۷۷*۳#

سرويس عبادت ‎ *۷۷۷*۴#

پيشوازهاي مناسبتي ‎ *۷۷۷*۵#

آهنگ‌هاي پيشواز خريداري شده در آلبوم شما ذخيره مي‌شوند و به ترتيب پخش مي‌شوند.

·   حالت‌هاي پخش آهنگ‌هاي پيشواز

تك آهنگي: در اين حالت تنها يك موسيقي براي تمام مخاطبين پخش خواهد شد.

چند آهنگي: اين حالت به شما امكان آن را مي‌دهد تا براي هر مخاطب يا در هر مناسبت موسيقي خاصي را انتخاب كنيد. شما مي‌توانيد اين گزينه را در اپليكيشن آهنگ پيشواز ايرانسل فعال  كنيد. گزينه‌ي پخش چند آهنگي به شما اين امكان را مي‌دهد تا به عنوان مثال براي گروهي از مخاطبان آهنگي خاص را پخش كنيد. يا آهنگ‌ها را به صورت تصادفي پخش كنيد. همينطور مي‌توانيد در زمان‌هاي مختلف آهنگ‌هاي مختلفي را هم انتخاب كنيد.

اگر شما گزينه‌ي چند آهنگي را انتخاب كرده باشيد؛ مي‌توانيد با روش‌هاي گوناگوني ترتيب پخش آهنگ‌ها را مشخص نماييد:

پخش خاص: انتخاب يك آهنگ خاص براي هر مخاطب.

پخش گروهي: انتخاب يك آهنگ خاص براي گروهي از مخاطبان.

پخش پيش فرض: يعني انتخاب يك آهنگ براي افرادي كه تا به حال با شما تماس نگرفته‌اند يا جزو هيچ يك از دو گروه بالا نيستند.

بايد به اين نكته نيز اشاره كرد كه هر يك از حالت‌هاي بالا مي‌توانند دربردارنده‌ي چند آهنگ باشند. در اين صورت آهنگ‌ها به صورت تصادفي پخش خواهند شد.

نكته‌ي ديگر آن كه شما مي‌توانيد زمان پخش هر يك از آهنگ‌ها را نيز تنظيم كنيد:

هميشگي: در اين حالت آهنگ مورد نظر شما هميشه پخش خواهد شد.

روزانه: در اين حالت شما علاوه بر انتخاب روز مورد نظر خود مي‌توانيد بازه‌ي زماني نيز انتخاب كنيد.

هفتگي: در اين حالت آهنگ منتخب شما تنها در روزهايي كه در نظر گرفته‌ايد پخش مي‌شوند.


منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


معماي زنگ شارژ آيفون

۱۵ بازديد

 

گوشي‌هاي آيفون هميشه خاص بودند و به همين دليل نيز طرفداران بسياري را دارند. به جز ظاهر و ويژگي‌هاي جذاب گوشي‌هاي آيفون شارژر اين گوشي نيز داستان خاص خودش را دارد. 

اگر شما هم گوشي آيفون داشته باشيد حتما متوجه شده‌ايد كه هنگام شارژ كردن اين گوشي با شارژر اصلي تنها يكبار صداي زنگ گوشي را مي‌شنويد اما از شارژر ديگري اگر استفاده كنيد بعد از اتمام كامل فرآيند شارژ دوبار اين صدا را خواهيد شنيد. 

آدرين كينگزلي هيوز در اين باره آزمايشي انجام داده  و متوجه شده كه اين معما آن قدرها هم ساده نيست. در گذشته زماني بود كه رابط كاربري اپل به اين شكل عمل مي‌كرد؛ كه البته بعد از IOS 11.3 دستخوش تغيير شد:

·       شارژ با استفاده از شارژر استاندارد: يك بار صداي زنگ

·       شارژ با استفاده از شارژر پرسرعت: دو بار صداي زنگ

·       شارژ از طريق درگاه USB: سه بار صداي زنگ

اما اين مسئله اصلا از كجا كشف شد؟ چون اپل هيچ علامتي براي نشان دادن سرعت شارژ روي صفحه ندارد. اما بالاخره يك كاربر متوجه اين موضوع شد و با آدرين تماس گرفت.

آدرين بعد از آن كه سلامت شارژر كاربر را بررسي كرد؛ تصميم گرفت اين موضوع را مورد آزمايش قرار دهد. بعد از آزمايش‌هاي بيشتر او متوجه شد كه عملكرد آيفون در اين موقعيت متفاوت شده است. به اين صورت كه در حالت عادي تنها يك بار صداي زنگ به گوش مي‌رسد؛ اما در صورت استفاده از شارژرهاي ديگر دوبار صدا خواهيم داشت.

اما امروزه كه بيشتر شارژرها پرسرعت هستند؛ اين ويژگي آيفون به چه كار مي‌آيد؟ به نظر مي‌رسد تلاش براي دريافت شارژ سريع توسط دستگاه و دريافت شارژ كمتر در ازاي آن باعث كاهش لحظه‌اي شارژ مي‌شود و آيفون آن را دو تلاش براي شارژ دستگاه تلقي مي‌كند.


منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز

رندباز در  reddit :


بسته اينترنت هديه براي استادان فعال شد

۱۵ بازديد

شروع كرونا بسياري از فعاليت‌هاي فيزيكي را از بين برده و شكل ديگري را به شكل گيري آن‌ها بخشيده است، به خصوص كلاس‌هاي درس مدرسه و دانشگاه‌ها كه به صورت مجازي برگزار مي‌شود و نيازمند مصرف اينترنت مي‌باشد. بنابراين دانشجويان و اساتيد مجبور هستند به پرداخت‌ هزينه‌هاي بيشتر براي تامين اينترنت مصرفي‌شان. 


شاتل موبايل در اين راستا خدمات خوب و ويژه‌اي ارائه داده است. همانند ايرانسل، علاوه بر 20 گيگ اينترنتي كه به استادان ارائه داده است، با توجه به همه‌گيري ويروس كرونا،120 گيگ ديگر را به آن‌ها اختصاص داده است. بنابراين تمام اساتيد مي‌توانند بدون هيچ اقدام خاصي از اين بسته‌ي هديه‌ي خود استفاده كنند.

اليته بايد گفت كه شاتل پيش از اين بسته‌هاي هديه‌ي گوناگوني را در اختيار اساتيد قرار داده است. اين اقدامات اپراتورها، در راستاي هم‌گام سازي جامعه با نيازهاي موجود است و در هر حال نمي‌توان منكر آن شد كه همه گيري ويروس كرونا نقشي اساسي در زندگي همه‌ي ما ايفا كرده است. پس چه بهتر آنكه ما هم همراه اين تغييرات به سوي آينده قرم برداريم.

 اپراتور ايرانسل و اپراتور مجازي شاتل موبايل به همين جهت تصميم گرفتند كه امكاناتي را در قالب بسته‌هاي اينترنتي در اختيار اساتيد قرار دهند تا كمي در صرف هزينه‌ براي اينترنت به آنها كمك كنند. 

بسته‌ي 20 گيگابايتي ايرانسل كه با هدف تسهيل امر آموزش مجازي و به دستور وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات ايجاد شده است، مختص استادان دانشگاه و حوزه بوده و تا سه ماه پس از فعال سازي قابل استفاده خواهد بود.

اين اپراتور پيش از اين هم در آغاز هر سال تحصيلي يك بسته‌ي 120 گيگابايتي را در اختيار استادان حوزه و دانشگاه قراره مي‌دادند. اما اين طرح صرفا براي دوران كرونايي طراحي شده است.

به غيراز امتيازي كه ذكر شد؛ ايرانسل تمام تلاشش را كرده‌ تا پا به پاي مردم در دوران همه گيري كويد 19 قدم بردارد. از جمله ارائه‌ي سيم كارت به دانش‌آموزان مناطق محروم و رايگان كردن مكالمات كادر درمان، اقداماتي براي آموزش آنلاين، ارائه‌ي اينترنت ثابت رايگان و كمك‌هاي نقدي به آسيب‌ديدگان.

منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز 


چگونه اپليكيشن‌ها را در هوم اسكرين ios.14 مخفي كنيم؟

۱۶ بازديد

 

همه‌ي ما اپليكيشن‌هاي زيادي با كاربري‌هاي مختلفي را در گوشي خود داريم كه ممكن است تعداد زيادي نيز داشته باشند. تعداد زياد آيكون اين اپليكيشن‌ها ممكن است هوم اسكرين ما را شلوغ كند و مارا گيج! به همين جهت به دنبال راهي ميگرديم تا اين اپ‌ها را نگه داشته ولي از شر آيكون‌هاي شلوغ آن‌ها راحت شويم. اپل در ios 14 خود راه حل بسيار خوبي را با ارائه‌ي قابليتي به نام اپ لايبرري در اختيار ما قرار داده است. 

 اين ويژگي به ما امكان مرتب سازي و دسته بندي اپليكيشن‌ها را در پوشه‌هاي مختلف  داده و هر دسته را در سمت راست هوم اسكرين نمايش مي‌دهد. به علاوه با اين قابليت مي‌توان آيكون هر اپليكيشن را حذف كرد و صفحه خلوت‌تري داشت. در اين مقاله به توضيح درباره اپ لايبرري و اينكه چگونه از آن استفاده كنيم، خواهيم پرداخت. 

 

‌‌مخفي كردن يك اپليكيشن

براي مخفي كردن يك اپليكيشن لازم است:


  1. روي آيكون اپليكيشن مورد نظرتان را با انگشت فشار دهيد تا منويي ظاهر شود، فرقي نمي‌كند چه نوع اپليكيشني باشد، در منوي همه‌ي آن‌ها يكه گزينه با رنگ قرمز براي حذف مشخص شده است، همين گزينه را تپ كنيد.

  2. دو گزينه براي انتخاب پيش روي خود مي‌بينيد: حذف از گوشي و يا حذف از هوم اسكرين. هوم اسكرين را انتخاب كنيد. 

  3. ممكن است اپليكيشني را كه انتخاب كرديد از قبل در اپ لايبرري موجود نباشد، در اين صورت بعد از انتخاب Remove App، حذف اپليكيشن يا انتقال به اپ لايبرري را در گزينه‌هاي پيش رويتان خواهيد ديد.





 

‌‌مخفي كردن يك صفحه از اپليكيشن‌‌ها‌

اپ لايبرري اين امكان را نيز در گوشي آيفون فراهم كرده كه يك صفحه از اپليكيشن‌ها را مخفي كنيم:

  1. روي قسمتي از صفحه  تپ كنيد و انگشتتان را چند ثانيه نگه داريد.

  2. يك منوي سه نقطه‌اي در قسمت پاييني صفحه خواهيد ديد، روي آن تپ كنيد.

  3. نسخه‌ي كوچكي از تمامي صفحاتي كه در آيفون خود داريد را مشاهده خواهيد كرد، در پايين هركدام از آن‌ها يك علامت وجود دارد كه براي مخفي كردن صفحه مورد نظر نياز است آن را برداريد. سپس در سمت راست بالاي صفحه گزينه Done را انتخاب كنيد.

  4. اگر قصد بازگرداندن صفحه يا قابل مشاهده كردن دوباره آن را داشتيد، مراحل بالا را طي كرده و علامت صفحه‌اي را كه مي‌خواهيد بزنيد.

 

دسته بندي اپليكيشن‌ها در پوشه‌هاي مختلف


مي‌توانيد با قابليت اپ لايبرري اپليكيشن‌هايي كه كتگوري يكساني دارند را در پوشه‌هاي مختلف دسته بندي كنيد:


  1. روي اپليكيشن مورد نظرتان را چند ثانيه با انگشت نگه داريد.

  2. اپليكيشن را روي اپليكيشن ديگري كه قصد داريد با هم در يك گروه قرار دهيد منتقل كنيد.

  3. در اين مرحله يك آيكون خاكستري رنگ ظاهر مي‌شود كه اپليكيشن‌ها را در يك پوشه قرار مي‌دهد، روي آن تپ كنيد تا به اپليكيشن‌هاي موجود در آن دسترسي داشته باشيد. 

  4. Ios به طور پيش فرض براي پوشه‌تان نامي را انتخاب مي‌كند كه اگر قصد عوض كردن آن را داشتيد، به سادگي روي آن لانگ پرس كنيد و Rename را انتخاب كنيد. 

  5. براي حذف يك اپليكيشن از يك پوشه مي‌توانيد به پوشه مد نظر وارد شده و روي آيكوني كه مي‌خواهيد لانگ پرس كرده و سپس آن را به خارج از پوشه منتقل كنيد. 

  6. براي حذف كل پوشه نيز روي آن لانگ پرس كرده و Remove Folder  را انتخاب كنيد. 



منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز