گوشي اندرويد به جاي دوربين مدار بسته!

خريد و فروش سيم كارت رندباز

گوشي اندرويد به جاي دوربين مدار بسته!

۲۰ بازديد

شايد امروزه و در دنياي شلوغي كه زندگي مي كنيم امنيت خانه و يا محل كارمان يكي از دغدغه هاي ذهني‌مان باشد. به خصوص با گران شدن وسايل خانه و يا كامپيوتري! به جز امنيت خانه و جلوگيري از به سرقت رفتن وسايل، حيوان خانگي داشته باشيم كه مجبور مي‌شويم هر روز تنهايشان بگذاريم و يا شب هنگام نياز داريم تا از وضعيت كودكمان در اتاق كناري آگاه شويم. براي همه‌ي اين كارها شايد بهترين گزينه استفاده از دوربين مدار بسته باشد، اما هزينه‌ي تامين يك دوربين مي‌تواند سنگين تمام و يا به جز هزينه روش‌هاي خلاقانه‌تري براي تهيه يك دوربين مداربسته كارآمد وجود دارد. در اين مقاله به آموزش تهيه دوربين مداربسته با استفاده از گوشي اندرويد قديمي‌اي كه ديگر استفاده نمي‌كنيم، مي‌پردازيم. 

چند توصيه براي گرفتن بهترين نتيجه

 

۱. اول اينكه مطمئن شويد گوشي را در بهترين مكان براي اتصال به اينترنت wi-fi  و يا داده‌هاي موبايل قرار داده‌ايد.

۲. اگر برنامه‌ي اضافي‌اي نصب كرده‌ايد كه از اينترنت استفاده مي‌كند، آن را پاك كنيد تا قطعي و يا اختلالي در برنامه Alfred Home Security Camera ايجاد نشود.

۳. لنز دوربين گوشي را كاملا تميز كنيد تا تصوير با كيفيتي داشته باشيد

۴. اگر تلفن همراه  را در محيطي خارج از خانه قرار مي‌دهيد، از وسايلي براي محافظت آن از باد و باران استفاده كنيد. 

۵. از قرار دادن گوشي در معرض تابش مستقيم آفتاب بپرهيزيد

۶. اگر حيوان خانگي داريد، گوشي موبايل را در مكاني خارج از دسترسش  قرار دهيد. 





چطور گوشي اندرويدي‌مان را به دوربين مدار بسته تبديل كنيم؟

اگر گوشي هوشمند قديمي‌اي داريد كه مدت‌هاست به سراغش نرفته ايد يا اينكه گوشي اندرويدي شما كارايي سابق را ندارد، وقت آن است كه آن را تبديل به يك دوربين مداربسته كنيد! براي اين كار برنامه‌هاي زيادي وجود دارد كه از معروف‌ترين آن‌ها مي‌توان به Alfred Home Security Camera اشاره كرد.

براي استفاده از اين برنامه لازم است آن را در هر دو گوشي موبايل نصب كنيد، هم در گوشي‌اي كه به عنوان دوربين مدار بسته استفاده مي‌شود و هم گوشي‌اي كه مانيتور كردن دوربين را به وسيله‌ي آن انجام مي‌دهيد. 

بعد از نصب اين اپليكيشن اولين كار ساخت اكانت و يا ورود به برنامه با گوگل پلي است. بعد از ورود با اكانت در گوشي قديمي وارد قسمت تنظيمات شويد و دوربين آن را روي حالت گرفتن تصوير قرار دهيد. سپس از با استفاده از پايه دوربين و يا هر وسيله‌ي ديگري، دوربين را در بهترين حالت  براي تصويربرداري مستقر كنيد. پيشنهاد ما اين است كه گوشي را متصل به برق نگه داريد تا شارژ باتري آن تمام نشود. 

از امكانات ديگر اين برنامه مي‌توان به تشخيص حركت، زنگ هشدار، رفت و برگشت صدا، تنظيم فيلتر نور و… اشاره كرد. اين اپليكيشن رايگان است ولي اگر تمايل داريد كه از امكانات بيشتري از جمله تصويربرداري HD استفاده كنيد، بايد نسخه پولي آن را تهيه نماييد كه به فضاي ابري براي ذخيره اطلاعات تصويري نيز دسترسي دارد. 

 

منبع: سايت خريد و سيم كارت رندباز

 





تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.