آرشیو دی ماه 1400

خريد و فروش سيم كارت رندباز

سلب مالكيت سيم كارت بدون مراجعه ي حضوري

۲۶ بازديد

در اوايل ورود سيم كارت ها به بازار و رونمايي همراه اول از سيم ارت هاي دائمي خودش فقط عده ي معدودي صاحب سيم كارت بودند و اين دلايل زيدي اعم از قيمت بالاي سيم كارت دائمي همراه اول نبود تلفن همراه پذيرفته نشده بودن آن و… را داشت و با گذشت زمان و متعادل شدن موارد ذكر شده بيشتر افراد جامعه صاحب يك سيم كارت دائمي همراه ول بودند و شمار كساني كه بخواهند سيم كارت خود را از دست بدهند و و مالكيت آن را سلب كنند بسيار پايين بود اما با گذشت زمان و روي كار آمدن سيم كارت اعتباري ايرانسل شرايط فرق كرد چرا كه اين سيم كارت ها از قيمت پاييني برخوردار بوده و افراد گاهي اقدام به خريد چند سيم كارت مي كردند به همين دليل بسيار پيش مي آمد كه افرادي اقدام به سلب مالكيت سيم كارت خود كنند و اين تقاضاها به مرور بسيار زياد شد تا جايي كه دولت اقدام به راه اندازي سامانه ي غير حضوري سلب سيم كارت نمود

 

هر چند در ظاهر تنها كاهش مراجعات حضوري و سهولت در بروكراسي اداري از مهمترين دستاوردهاي دولت الكترونيك و دولت همراه مي باشد ولي ارائه خدمات متنوع مجازي به طور غير مستقيم كاهش فساد، كاهش ترافيك، كاهش كاغذ بازي اداري، صرفه جويي در وقت، صرفه جويي در هزينه و .... را نيز به همراه خواهد داشت كه هر كدام به تنهايي يك دستاورد با ارزش و مهم است.

بنابراين دولت الكترونيك در تلاش است تا با ارائه اكثر خدمات خود به صورت غير حضوري و الكترونيكي، مراجعات حضوري مردم را كاهش داده و در شرايط اپيدمي كرونا براي حفظ فاصله اجتماعي موثرتر از هميشه نقش آفريني كند. مثلا اتصال سامانه سلب امتياز سيم كارت به اپليكيشن دولت همراه و اپراتورهاي مجازي تلفن همراه كه از آبان ماه 1400 صورت پذيرفته از جمله فعاليت هاي ساده اما با ارزش سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي مي باشد كه در راستاي تسهيل امور انجام گرفته است.

سيد محمد امامي، مدير كل دفتر نظارت بر خدمات ارتباطي و فناوري اطلاعات رگولاتوري، بعد از اعلام خبر اتصال سامانه سلب امتياز سيم كارت بيان نمودند كه مشتركان اپراتورهاي تلفن همراه و اپراتورهاي مجازي تلفن همراه مي توانند علاوه بر مراجعه به اپليكيشن اپراتورها، به سامانه تحت وب دولت همراه به نشاني mob.gov.ir مراجعه نموده و نسبت به سلب امتياز سيم كارت خود اقدام نمايند.

بنابراين اپليكيشن همراه من (my mci ) در همراه اول، اپليكيشن ايرانسل من ( my irancell) در ايرانسل و اپليكيشن رايتل من ( my rightel) در رايتل، شاتل ( my shatel ) و سامانتل ( my samantel ) آماده ارائه خدمات مبتني بر سلب امتياز سيم كارت به مشتركان خود مي باشند. مشتركان سيم كارت هاي مجازي تلفن همراه ( MVNO) مانند : هاي وب، آپ تل و لوتوس نيز مي توانند با مراجعه به وب سايت اپراتور مربوطه و انتخاب يكي از گزينه هاي "عدم نياز به سيم كارت" يا "عدم اطلاع از صدور سيم كارت" نسبت به سلب مالكيت سيم كارتي كه در آن اپراتور به نامشان ثبت شده؛ اقدام نمايند.

با توجه به اين كه در صورت وقوع جرم با استفاده از سيم كارت مانند كلاهبرداري يا مزاحمت تلفني، مالك سيم كارت (حتي اگر سيم كارت در تصرف وي نباشد) بايد در مراجع قضايي حضور يافته و نسبت به جرم صورت پذيرفته؛ پاسخگو باشد؛ پيشنهاد مي شود كه مشتركان ابتدا با مراجعه به پورتال رگولاتوري به آدرس اينترنتي www.cra.ir در قسمت "حقوق كاربران" وارد بخش " استعلام سرويس مشتركان" شده و قبل از انجام هر كاري از سيم كارت هاي تحت مالكيت خود و اپراتور مربوطه مطلع گردند.

با توجه به اين كه پس از طي شدن فرايند سلب امتياز؛ اشتراك سيم كارت به صورت قطعي از مالكيت مشترك خارج مي شود، بنابراين مشتركان كليه اپراتورها لازم است در زمان اجرا و ثبت همه مراحل، نهايت دقت و توجه را مبذول دارند.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


 

رفع اختلال كلاب هاوس از طرف ايرانسل

۲۷ بازديد

اپليكيشن كلاب هاوس از آن دسته اپليكيشنهاي بود كه با ورود به ايران با بد اقبالي رو به رو شد و موج تحريم ها را به سوي خود روانه كرد و شايعه هاي زيادي در پي خود داشت عده اي معتقد بودند كه فيلترينگ به سراغ اين اپ امده است عده اي ديگر مي گفتند اين اختلال ها از سوي خود اپليكيشن ميباشد و عمده ي مردم مخابرات و اپراتورها را مسئول اين مشكلات اپ ميدانستند و به عبارتي دنبال ريشه ي آن اختلالات بودند و خب حق با عمده ي مردم بود و اين مشكلات را اپراتورها و مخابرات به وجود آورده بودند

در پي ايجاد اختلال در كلاب هاوس در تاريخ 19 فروردين 1400 توسط سه اپراتور همراه اول، ايرانسل و مخابرات، رگولاتوري در اطلاعيه اي 24 ساعت به اين اپراتورها فرصت داد تا اين اختلال را هر چه سريعتر رفع كنند. 

با پايان يافتن فرصت تعيين شده و وجود محدوديت، وزارت ارتباطات در دادستاني از اپراتورها شكايت نموده و گزارشي منتشر كرد كه بر اساس آن مشخص شده بود كه اپراتورهاي همراه اول، ايرانسل و مخابرات با تغيير در DNS و IP ها سبب ايجاد اختلال منطقه اي و ممانعت دسترسي كاربران به كلاب هاوس شده اند. سپس وزير ارتباطات در راستاي حمايت از حقوق شهروندان و كاربران و جلوگيري از ايجاد اختلال و انسداد در نرم افزارها يا وبگاه ها توسط اپراتورها، در جلسه هيات وزيران مصوبه اي را تصويب كرد كه بر اساس اين مصوبه از شنبه 4 ارديبهشت 1400 اپراتورهاي همراه اول، ايرانسل و مخابرات بايد ظرف 24 ساعت در جهت رفع كلاب هاوس اقدام نمايند، در غير اين صورت هر روز تا سقف 50 ميليارد تومان جريمه خواهند شد.

از آن طرف اپراتورها نيز شكايت نامه اي تنظيم كرده و آن را در ديوان عدالت اداري ثبت نمودند. اكنون بعد از گذشت 10 ماه كه از ايجاد اختلال در كلاب هاوس مي گذرد، با تغيير دولت ديوان عدالت اداري مصوبه هيات وزيران دولت دوازدهم را به طور موقت متوقف نمود. بر اساس حكم ديوان عدالت اداري، اجراي مصوبه دولت دوازدهم مبني بر جريمه سه اپراتور همراه اول، ايرانسل و مخابرات به دليل ايجاد اختلال در استفاده كاربران از كلاب هاوس باطل و دستور اجراي آن صادر گرديد.

به نظر مي رسد با وجود اين اتفاق، در حال حاضر محدوديت و اختلال چند ماه اخير بر روي كلاب هاوس براي كاربران ايرانسل برطرف شده و كاربران اين اپراتور براي دسترسي به كلاب هاوس مشكلي ندارند. هر چند كه اين اختلال براي برخي از كاربران همراه اول و مخابرات همچنان وجود داشته و امكان دسترسي اين كاربران به كلاب هاوس هنوز امكان پذير نمي باشد.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز

 

بسته هاي رومينگ همراه اول

۲۲ بازديد

مسئله ي هزينه ي تماس هاي بين الملل هميشه يكي از دغدغه هاي افرادي بوده است كه به هر دليلي قصد سفر به خارج از مرزهاي ايران را دارند چراكه تعرفه ي بالايي داشته و آنها براي استفاده از اينترنت در بيرون از هتل به سيم كارت و اينترنت نيازمند خواهند شد

راه هاي زيادي در اين باره وجود دارد كه افراد چگون در خارج از كشور بتوانند با ايران ارتباط برقرار كنند كه در خبرهاي قبلي به آن اشاره شده است 

و در اين محتوا ما صرفا قصد داريم كه شما را با بسته هاي رومينگ همراه اول شنا كنيم كه يكي از راه هاي برقراري ارتباط ميباشد

 

راهكار ديگر استفاده از خدمات رومينگ بين الملل است كه از طرف شركت ارتباطات براي همه سيم كارت هاي فعال شده در كشور قابل اجرا است به شرطي كه كشور مقصد سفر شما با اپراتور داخلي سيم كارتتان طرف قرارداد باشد.

در حال حاضر سيم كارت هاي دائمي و اعتباري همراه اول مناسب ترين و اقتصادي ترين سيم كارت براي مسافرت هاي خارج از كشور شناخته مي شوند، زيرا از بين اپراتورهاي فعال در كشور، اپراتور همراه اول داراي بيشترين پشتيباني رومينگ بين الملل ( 112 كشور براي سيم كارت دائمي و 69 كشور براي سيم كارت اعتباري ) مي باشد. به همين خاطر پيشنهاد مي شود مشتركين سيم كارت هاي دائمي يا اعتباري همراه اول، ابتدا مطمئن شوند كه آيا كشور مقصد آنها از كشورهاي طرف قرارداد با رومينگ همراه اول مي باشد يا نه؟ سپس با استفاده از يكي از روش هاي زير رومينگ بين الملل را براي سيم كارت خود فعال نموده و از خدمات آن لذت ببرند:

 

·        ارسال پيامك 29 به سرشماره پيامكي 10

·        شماره گيري كد دستوري #29*10*

·        شماره گيري كد دستوري # 6*1*

 

به طور كلي روشن نمودن گوشي هوشمند و دريافت پيامك در كشور خارجي طرف قرارداد هيچ هزينه اي براي مشترك نخواهد داشت و هزينه رومينگ بين الملل در صورت برقراري مكالمه ( حتي اگر تلفن پاسخ داده نشود) ، پيام و ديتا محاسبه مي گردد.

هزينه رومينگ بين الملل اگر با تعرفه آزاد محاسبه گردد؛ معمولا رقم قابل توجهي خواهد شد؛ ولي همراه اول به عنوان يك اپراتور خلاق كه همواره بسته ها و طرح هايي متناسب با نياز مشتركين تعريف مي كند، با پيشنهاد بسته هاي رومينگ مختلف و متنوع تلاش نموده است تا با كاهش هزينه هاي اين بخش، مانند هميشه رضايت خاطر مشتركين سيم كارت هاي اعتباري و دائمي خود را فراهم آورد.

در حال حاضر همراه اول بسته هاي 200،100،50 و 400 مگ همراه را با بسته هاي تركيبي كه شامل پيامك، تماس و اينترنت مي شوند به مشتركين سيم كارت هاي دائمي و اعتباري خود پيشنهاد مي دهد و كاربران مي توانند با مراجعه به وب سايت همراه اول و يا با شماره گيري كد دستوري #631*1* نسبت به خريد بسته هاي رومينگ بين الملل همراه اول اقدام نمايند. در اينجا به معرفي چند نمونه از اين بسته ها مي پردازيم:

 

بسته رومينگ در كشور عراق

 

مشتركين حقيقي و حقوقي سيم كارت دائمي همراه اول و اعتباري آن كه قصد سفر به كشور عراق را دارند، مي توانند با خريد بسته رومينگ عراق از ميزان مصرف ديتا، مكالمه و پيامك خود آگاهي داشته و به راحتي اين هزينه ها را مديريت نمايند.

 

بسته رومينگ عراق همراه اول كه براي اپراتورهاي Zain Koreket, Asiacell قابل استفاده ميباشد، داراي شرايط زير مي باشد:

 

·        بسته خريداري شده پس از پرداخت مبلغ فعال شده و به محض ورود به كشور عراق و اقدام به استفاده از تلفن همراه حجم بسته محاسبه مي گردد.

·        محاسبه هزينه ها پس از فعال سازي در ايران ، تا زمان حضور مشترك در ايران با نرخ تعرفه داخلي مي باشد.

·        در صورت عدم اتمام بسته، امكان ادامه استفاده از بسته پس از بازگشت به ايران وجود ندارد.

·        بسته رومينگ عراق قابليت تمديد خودكار نداشته و مشترك بايد در صورت پايان يافتن حجم بسته، در صورت تمايل و نياز، بسته جديد ديگري خريداري نمايد. در غير اين صورت هزينه ها با تعرفه عادي محاسبه مي گردد.

 

بسته رومينگ كشورهاي گروه ودافون ( Vodafone)

 

مشتركين سيم كارت اعتباري همراه اول و دائمي آن كه قصد استفاده از خدمات همراه اول را در اپراتور ودافون، يكي از مهمترين اپراتورهاي فعال در كشورهاي اسپانيا، ايتاليا، هلند، انگلستان، يونان، تركيه، چك، غنا، روماني، پرتغال، مالت، ايرلند، آفريقاي جنوبي، آلمان، مجارستان و نيوزلند را دارند؛ مي توانند از بسته هاي گروه وودافون بهره مند گردند.

 

اين بسته كه تنها در اين كشورها و فقط براي اپراتور وودافن قابل استفاده مي باشد، از شرايط زير برخوردار است:

 

·        بسته رومينگ وودافون بلافاصله پس از خريد فعال شده و مدت زمان اعتبار بسته از لحظه فعال شدن شروع خواهد شد. ولي حجم بسته به محض ورود به كشورهاي مذكور و رومينگ اپراتور ودافون قابل استفاده مي باشد.

·        با تغيير كشور، در صورتي كه اپراتور رومينگ ( وودافن) تغيير نكند، نيازي به خريد مجدد بسته نيست.

·        در صورت عدم اتمام بسته، پس از بازگشت به ايران امكان ادامه استفاده از بسته وجود نخواهد داشت.

·        بسته رومينگ وودافون به صورت خودكار تمديد نمي گردد و در صورت نياز، مشترك مي تواند مجددا اقدام به خريد بسته نمايد.

 

رومينگ در پرواز همراه اول

 

يكي ديگر از خدمات هيجان انگيز همراه اول خدمات رومينگ در پرواز بعضي از خطوط هوايي مانند British Airways, Hong Kong Airlines,Qatar Airways,Singapore Airlines مي باشد. با استفاده از اين سرويس، براي مشتركين سيم كارت هاي همراه اول امكان استفاده از سيم كارت در طول پرواز و قبل از رسيدن به مقصد فراهم مي باشد.

براي استفاده از اين سرويس كافيست مشتركين ابتدا سرويس رومينگ خود را روشن نموده و شبكه On Air را جستجو كنند. البته با توجه به اين كه امكان برقراري تماس در طول پرواز وجود ندارد، مشتركين مي توانند از بقيه خدمات مانند پيام و ديتا استفاده كنند.

پس از بازگشت از سفر؛ مشتركين سيم كارت همراه اول نيازي به غير فعال سازي رومينگ همراه اول را ندارند. البته مشتركيني كه در نقاط مرزي يا شهرهايي كه احتمال ايجاد همپوشاني وجود دارد؛ زندگي مي كنند، براي جلوگيري از هزينه هاي اشتباهي؛ بايد رومينگ را غير فعال سازند. براي غير فعال سازي رومينگ بين الملل همراه اول فقط كافيست كد دستوري #29*10* را شماره گيري و از منوي ظاهر شده عدد مربوط به غير فعال سازي را وارد نماييد.

 

منبع : سايت خريد رو فروش سيم كارت رندباز


 

آخرين مهلت استفاده از بسته يلدايي همراه اول

۲۳ بازديد

شب يلدا را بعد از عيد نوروز ميتوان به عنوان رسمي ترين عيدهاي باستاني ايران نام برد مناسب هايي كه ريشه در فرهنگ و تاريخ ما دارند و بهانه هايي هستند كه دور هم بودن را جشن بگيريم و از باهم بودن لذت ببريم اپراتورها نيز تلاش كرده اند كه ما در اين شب طولاني شادي بيشتري داشته باشيم و بتوانيم در اين ايام كرونا با دوستان و آشنايان خود از طريق تلفن و مكالمه ارتباط برقرار كنيم و ديگير دغدغه ي قبض تلفن را نداشته باشيم

 

 

همراهي همراه اول در مناسبت هاي مختلف در طول سال هاي فعاليت اين اپراتور بر كسي پوشيده نيست و مشتركين سيم كارت اعتباري و دائمي اين اپراتور، تقريبا براي هر مناسبتي منتظر يك طرح يا هديه متفاوت پيشنهادي از سوي اين اپراتور مي باشند.

با توجه به اين كه اهميت همه مناسبات ملي و مذهبي سال 1400 ، به دليل آن كه آخرين اتفاق قرن مي باشند بيشتر از هميشه خواهد بود، اپراتور همراه اول تلاش كرده است تا در تمامي اين مراسمات منحصر به فرد نقش پررنگ تري داشته و براي ثبت خاطرات شيرين و خاص مشتركين دائمي و اعتباري خود پيشنهاد هاي هيجان انگيزي را طراحي و معرفي نمايد.

به همين خاطر به مناسبت فرارسيدن آخرين يلداي قرن، اپراتور همراه اول طرح " يلداي خوش تركيب" را به تمامي مشتركين دائمي و اعتباري، انارستاني خود پيشنهاد مي دهد تا با خريد و فعال سازي اين طرح، شبي به ياد ماندني و خاطره انگيز را در كنار دوستان و عزيزان خود رقم بزنند.

بسته يلدايي همراه اول شامل" 3 گيگابايت اينترنت و 3 ساعت مكالمه 3 روزه "مي باشد كه قيمت اين بسته براي مشتركين سيم كارت دائمي و سيم كارت اعتباري همراه اول 10 هزار تومان و براي مشتركين انارستاني 5 هزار تومان مي باشد. مهلت اعتبار بسته يلدايي همراه اول از 30 آذر ماه لغايت 2 دي ماه مي باشد كه در صورت اتمام حجم بسته يلدايي در بازه زماني ذكر شده، مشتركين علاقمند مي توانند نسبت به خريد مجدد بسته اقدام نمايند.

مشتركين سيم كارت دائمي همراه اول، اعتباري و انارستاني آن مي توانند با شماره گيري كد دستوري #6671*100* و يا از طريق اپليكيشن "همراه من" نسبت به خريد و فعال سازي اين بسته يلدايي اقدام نمايند.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



 

مقررات سيم كارت هاي اعتباري

۲۴ بازديد

سيم كارت هاي اعتباري  مزاياي بسيار زيادي داشته و از خيلي از دردسرهاي سيم كارت هاي دائمي مانند قبض آخر ماه و ميان دوره فارغ هستند و همچنين مي توانند به راحت ترين شكل هزينه هاي خود را مديريت كنند  اما از طرفي مانند هر چيز ديگري وجه منفي خود را دارد يكي از اين وجوه قوانين سختگيرانه اي است كه لازم است هر مشترك سيم كارت اعتباري از آن مطلع باشد 

اين مقررات باعث محدوديت مشتركين در استفاده از خدمات نميشود و فقط باعث جلوگيري از تخلفات خواه شد

 

از زمان تاسيس اپراتور ايرانسل و عرضه سيم كارت هاي اعتباري، همواره اين سيم كارت ها به خاطر قيمت پايين و توانايي مديريت هزينه ها طرفداران خاص خود را داشته اند. به خاطر استقبال خوب از سيم كارت اعتباري ايرانسل، رفته رفته همه اپراتورها سيم كارت هاي اعتباري را عرضه كرده و تلاش نمودند تا با ارائه خدمات متنوع آنها را كاربردي تر و محبوب تر بسازند.

كم كم قيمت پايين سيم كارت هاي اعتباري اين بازار را با افزايش قابل توجه تقاضا مواجه كرد و تعداد سيم كارت هايي كه بدون تراكنش در اختيار مشتركين قرار داشتند را افزايش داد. به همين خاطر لزوم وضع قوانين و ضوابط جديد جهت ساماندهي بهتر استفاده از سيم كارت هاي اعتباري بيشتر احساس شد و كميسيون سازمان تنظيم مقررات ارتباطات در جلسه شماره 17 با بررسي دقيق موضوع، قوانين و مقررات جديدي را تصويب و به اپراتورها ابلاغ نمود.

 

اين قوانين ابلاغي كه براي مشتركين سيم كارت هاي اعتباري همه اپراتورها يكسان مي باشد، به شرح ذيل مي باشد:

 

1.     متقاضيان سيم كارت هاي اعتباري تنها پس از ثبت نام نهايي، اجازه حضور در شبكه و استفاده از خدمات اپراتورها را پيدا مي كنند.

متقاضيان سيم كارت اعتباري همراه اول، ايرانسل و رايتل مي توانند به صورت حضوري از طريق نمايندگي هاي خدمات اپراتورها و دفاتر پيشخوان دولت و يا به صورت غير حضوري از طريق پورتال يا فروشگاه هاي مجازي اپراتورها سيم كارت مورد نياز خود را تهيه نمايند.

 

2.     تمامي اطلاعات مربوط به نحوه ثبت نام، قطع يك طرفه، دو طرفه، سلب امتياز و ... بايد به روشني در قرارداد ميان اپراتور و مشترك لحاظ گرديده و به اطلاع كامل مشترك برسد.

قطع يك طرفه فرايندي است كه در آن امكان برقراري ارتباط را از مشترك سلب كرده و مشترك فقط قادر به دريافت پيامك و مكالمه مي باشد.

قطع دو طرفه فرايندي است كه امكان برقراري ارتباط ( پيامك، مكالمه و ...) را به طور كامل از مشترك سلب مي كند.

سلب امتياز فرايندي است كه بر اساس آن امتياز استفاده شماره از مشترك سلب مي گردد.

 

3.     همه اپراتورها بايد به مشترك درباره افزايش يا كاهش اعتبار، ميزان اعتبار باقي مانده، وضعيت اعتبار، قطع يك طرفه يا دوطرفه، سلب امتياز و ساير مواد ضروري با ارسال پيامك، برقراري ارتباط تلفني و يا ساير روشهاي ارتباطي بدون دريافت هزينه اطلاع رساني كند.

 

4.     در صورت اتمام اعتبار مشترك، اپراتورها تنها پس از اطلاع رساني، مجاز به قطع يك طرفه سيم كارت مي باشند.

 

5.     كليه مشتركين سيم كارت اعتباري رايتل همراه اول و ايرانسل اگر در طول يك بازه زماني سه ماهه، هيچ گونه تراكنشي شامل پيامك، مكالمه و ... نداشته باشند، اپراتورها مي توانند در صورت وجود اعتبار پس از اطلاع رساني به ازاي هر دوره يك ماهه به ميزان حداكثر تعرفه 20 دقيقه مكالمه پايه براي جبران هزينه هاي نگهداري شبكه و ارتباط از اعتبار مشترك كسر نمايد. در اين صورت مشترك مي تواند از باقيمانده اعتبار خود استفاده كند.

اگر بعد از كسر هزينه هاي نگهداري شبكه و ارتباط، مشترك اعتبار ريالي نداشته باشد، اپراتورها مي توانند پس از اطلاع رساني سيم كارت را به صورت دو طرفه قطع و يا سلب امتياز نمايند.

آخرين تراكنش مشترك مبناي شروع مهلت سه ماهه جديد خواهد بود و با انجام هر تراكنش، بازه زماني جديدي به مدت سه ماه براي مشترك تعيين مي شود.

 

6.     اپراتورها موظف هستند در وضعيت قطع دو طرفه، شماره مشترك را تا زمان سلب امتياز حفظ نمايند.

 

7.     اپراتورها موظفند در وضعيت قطع يك طرفه يا دو طرفه، امكان تماس با كدهاي خدماتي اضطراري ملي را براي مشترك فراهم نمايند.

 

اين قوانين كه در راستاي حمايت از حقوق مشتركين و افزايش رضايت آنها وضع شده، توسط همه اپراتورها لازم الاجرا مي باشد. قطعا تنظيم و ابلاغ چنين قوانيني از سوي سازمان تنظيم مقررات ارتباطات علاوه بر ساماندهي استفاده از سيم كارت هاي اعتباري، امكان سوء استفاده از آنها را نيز به ميزان قابل توجهي كاهش مي دهد.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


 

سرويس فروش فوري سيم كارت

۲۰ بازديد

ممكن است براي شما هم پيش آمده باشد كه پدر يا مادرتان در گذشته يك سيم كارت دائمي رند را خريداري كرده باشند و يا حتي خودتان در گذشته زماني كه سيم كارت از قيمت خيلي بالايي برخوردار نبود و شرايط اقتصادي بهتر بود سيم كارتي را خريداري كرده باشيد و در حال حاضر نياز به فروش آن پيدا كنيد! اما از آنجايي كه فروش سيم كارت مانند فروش طلا دلار و يا ساير محصولات گران قيمت راحت نمي باشد حتما دچار مشكل خواهيد شد! و به دنبال يك پلتفرم خواهيد گشت كه شما را در فروش سيم كارت ياري كند 

در اين بين افزايش روز افزون تقاضا براي خريد يا فروش سيم كارت در فضايي امن و قابل اطمينان كه به دور از واسطه گري به صورت تخصصي به اين امر بپردازد تا زمان تاسيس رند باز وجود داشت. خيلي زود رند باز توانست با گرد هم آوردن گروهي از بهترين ، منصف ترين و با اعتبار ترين خريداران و فعالان بازار سيم كارت اعتماد را بار ديگر به اين بازار برگردانده و در كنار همه آنهايي كه قصد خريد يا فروش سيم كارت خود را دارند؛ قرار بگيرد.

درحال حاضر اگر به دنبال خريد راحت و منصفانه يك سيم كارت دائمي يا اعتباري هستيد و نمي خواهيد ميان موج پر تلاطم آگهي ها و سايت هاي فروش واسطه اي سيم كارت هاي اعتباري و دائمي غرق شويد؛ بهترين پيشنهاد و راهكار ما به شما رندباز است. چرا كه رندباز با حذف واسطه هاي فروش سيم كارت هاي اعتباري يا دائمي و خريد مستقيم از فروشنده، فرصت يك خريد اقتصادي و راحت را به شما مي دهد. در واقع رند باز به شما كمك مي كند تا همواره از به روز ترين و آگاه ترين مشاوران فعال در بازار خريد و فروش سيم كارت بهره مند بوده و از خدمات خاص آنها لذت ببريد.

در اين بين بزرگترين و بهترين سرويس رندباز، فروش فوري سيم كارت مي باشد كه اين سرويس در نوع خود بي نظير و بي رقيب مي باشد. فرق نمي كند كه در كجا ساكن هستيد، حتي اگر در پايتخت يا مركز استان سكونت نداريد، نيازي نيست براي فروش سيم كارت اعتباري يا دائمي خود حتما مسافت هاي طولاني را طي كنيد تا شايد آن را به قيمتي بالاتر بفروشيد، بلكه تنها كافي ست سري به رندباز بزنيد تا فقط در چند ثانيه دستان شما را در دستان با اعتبارترين فعالان بازار سيم كارت قرار داده و در كوتاه ترين زمان ممكن سيم كارت شما را به پول تبديل كند.

بخش فروش فوري سيم كارت رندباز بهترين گزينه براي فروش آني سيم كارت به بالاترين قيمت ممكن در بازار مي باشد. پس اگر عجله داريد و ميخواهيد خيلي زود سيم كارتتان را به قيمت دلخواه بفروشيد، فقط كافيست در سايت رندباز درخواست فروش فوري سيم كارت را ثبت كنيد. بعد از ثبت درخواست ، از سايت رندباز شماره سيم كارت دائمي يا اعتباري ثبت شده شما به بيش از پنجاه مشتري بالقوه پيامك مي گردد و شماره شما به مدت يك هفته در ستون فروش فوري رندباز به نمايش در خواهد آمد كه اين كار قطعا كمك شاياني به ديده شدن بهتر آگهي شما خواهد كرد. مسلما هر چقدر شماره اعلامي شما از لحاظ شماره و كد داراي كيفيت بالاتري باشد سريعتر و گران تر فروخته خواهد شد.

بنابراين اگر قصد فروش فوري سيم كارت خود را داريد، تامل نكرده و با اعتماد كامل به رندباز مشخصات سيم كارتتان را در بخش فروش فوري سيم كارت رندباز با دقت وارد نماييد. شما مي توانيد اين اطلاعات را در هر زمان از شبانه روز كه تمايل داريد ثبت نماييد؛ ولي رند باز براي رعايت حال خريداران پيامك حاوي مشخصات ثبت شده جديد را از ساعت 10صبح الي 7 بعداز ظهر روز هاي شنبه تا چهارشنبه ارسال مي كند كه اگر شما بعد از ساعت ارسال پيام، درخواست خود را ثبت كنيد، پيام شما در اولين ساعات روز كاري بعد ارسال مي گردد.

در حال حاضر رند باز به عنوان يكي از بهترين و سريعترين بازارهاي خريد و فروش سيم كارت در بين حرفه اي ها شناخته مي شود كه به افراد فرصت ايجاد فروشگاه رايگان براي فروش سيم كارت به قيمت دلخواه را داده و بخش فروش فوري سيم كارت كعبه آمال آنهايي است كه خواستار فروش فوري سيم كارت خود هستند.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


 

اقتصادي ترين بسته هاي اينترنت همراه اول

۲۱ بازديد

اينترنت سيم كارت در هر اپراتور از تعرفه ي يكساني برخوردار ميباشد كه قبض تلفن شما بر اساس اون حساب شده است در مورد بسته هاي اينترنتي  قيه اندكي متفاوت است چراكه تعرفه فرق كرده و بسيار مناسب تر ميباشد تا حدي كه خود اپراتورها نيز اينترنت تعرفه آزاد را گرون ميدانند 

اما سوال اينجاست كه آيا تمامي بسته هاي اينترنتي از تعرفه ي مساوي برخوردارند؟ قطعا خير چرا كه بسته هاي اينترنتي شبانه و يا صبحانت كه ساعات خاصي را شامل ميشوند بسيار اقتصادي تر بوده و در مورد بسته هاي ساعات معمولي نيز با توجه به حجم هر بسته  هدايايي در نظر گرفته ميشود كه باعث به صرفه تر شدن آن خواهد شد 

ما در اين محتوا به بهترين بسته هاي اينترنتي همراه اول اشاره خواهيم كرد

 

 

با توجه به طيف گسترده استفاده كنندگان از فضاي اينترنت، اپراتور همراه اول تلاش نموده تا با ارائه بسته هاي اينترنت همراه با زمان ها و حجم هاي متفاوت پاسخگوي همه مشتركين اعتباري و دائمي خود باشد. بسته هاي كوتاه مدت، ماهانه، بلند مدت، نامحدود شبانه، صبحانت، ويژه مشتركين جديد و ... نمونه هايي از پيشنهاد هاي هيجان انگيز همراه اول است كه عملا همه كاربران را تحت پوشش قرار مي دهد.

 

همه بسته هاي اينترنت همراه اول از قوانين و مقرراتي پيروي مي كنند كه بهتر است مشتركين قبل از فعال سازي بسته ها نسبت به آنها آگاهي كامل داشته باشند:

 

1.     قيمت هر يك از بسته ها بدون احتساب ماليات مي باشد.

2.     هزينه خريد بسته براي مشتركين دائمي بر روي قبض خواهد آمد و براي مشتركين سيم كارت اعتباري از شارژ كسر مي گردد.

3.     در زمان فعال سازي بسته مبلغ 9% ماليات ارزش افزوده از اعتبار مشتركين سيم كارت هاي اعتباري همراه اول كسر مي گردد.

4.     ترافيك مصرفي در صفحات منتخب داخلي با 50% تخفيف براي كليه مشتركين سيم كارت هاي دائمي و اعتباري محاسبه مي گردد.

 

بعد از آگاهي از قوانين و مقررات، شناخت كامل ويژگيهاي هر بسته مي تواند كمك فراواني به مشتركين در انتخاب بسته ارزان تر نمايد. بنابراين مشتركيني كه علاوه بر مديريت هزينه به دنبال اينترنت پرسرعت نيز مي باشند، لازم است كليه بسته هاي همراه اول اعم از بسته هاي آلفا + ، بسته هاي ساعات مشخص و بسته هاي همراهي را به درستي بشناسند.

بسته هاي آلفا +، بسته هاي ساعات مشخص و بسته هاي همراهي هر كدام از زير شاخه هايي تشكيل مي شوند كه به شرح ذيل مي باشند:

 

·        بسته هاي آلفا +

 

بسته هاي كوتاه مدت همراه اول

بسته هاي يك روزه و هفت روزه همراه اول در گروه بسته هاي كوتاه مدت قرار مي گيرند و از آنجا كه فاقد تمديد خودكار مي باشند در صورت پايان يافتن مدت اعتبار و يا حجم بسته بايد دوباره خريداري تمديد گردند. در صورت عدم تمديد مصرف اينترنت مشترك با تعرفه عادي محاسبه مي گردد.

 

بسته هاي بلند مدت همراه اول

بسته هاي بلند مدت همراه اول كه شامل ماهانه، دو ماهه، سه ماهه، چهار ماهه، شش ماهه و يك ساله مي باشند ، به دليل عدم قابليت تمديد خودكار در صورت پايان يافتن حجم بسته و يا مدت زمان اعتبار به پايان مي رسند.

 

بسته هاي ماهانه همراه اول

بسته هاي 30 روزه همراه اول كه معمولا داراي ترافيك هديه صبحانت ( قابل استفاده در بازه زماني 6 صبح تا 12 ظهر ) هستند، در اين گروه قرار مي گيرند. اين بسته ها داراي رزرو خودكار مي باشند و بعد از پايان يافتن مدت اعتبار يا حجم بسته به صورت خودكار تمديد مي گردند. البته اگر مشتركين تمايلي به تمديد بسته ندارند مي توانند پس از پايان يافتن مدت زمان بسته ، با ارسال كد دستوري #18*100* تمديد خدوكار بسته را لغو نمايند.

ارسال كد دستوري #18*100* در زمان اتمام حجم بسته، حتي اگر حجم هديه صبحانت باقي مانده باشد نيز تمديد خودكار بسته را لغو مي كند.

 

·        بسته هاي ساعات مشخص

 

اين بسته ها كه براي مشتركين خاص همراه اول طراحي شده است، در بازه زماني خاصي از شبانه روز قابل مصرف مي باشد. بنابراين مشتركين سيم كارت دائمي همراه اول و اعتباري آن كه معمولا در ساعات اوليه صبح و يا ساعات پاياني شب، مصرف اينترنت بيشتري دارند، مي توانند از اين بسته ها بهره مند گردند.

 بسته هاي نامحدود شبانه و بسته هاي صبحانت همراه اول در اين گروه قرار مي گيرند.

 

بسته هاي نامحدود شبانه

به منظور افزايش رضايت مشتركين ، همراه اول بسته نامحدود شبانه قابل استفاده در بازه زماني 1 بامداد تا 11 صبح را براي تمامي مشتركين سيم كارت هاي دائمي و اعتباري خود طراحي و معرفي نموده است كه مشترك مي تواند در يك زمان فقط يك بسته نامحدود شبانه را فعال نمايد. در صورتي كه مشترك هر يك از بسته هاي آلفا+ را با اين بسته فعال نمايد، در ساعات تعيين شده ( 1 بامداد تا 11 صبح) اولويت مصرف با بسته نامحدود شبانه مي باشد.

اين بسته فاقد تمديد خودكار حجمي يا زماني بوده و در صورت پايان يافتن حجم يا مدت زمان اعتبار در صورت تمايل بايد دوباره تمديد گردد.

 

بسته هاي صبحانت

اين بسته ها با بازه زماني 6 صبح تا 12 ظهر از آن نوع بسته هاي هيجان انگيزي است كه قابليت فعال سازي با ساير بسته هاي اينترنت همراه اول را داشته و مشتركين سيم كارت هاي اعتباري و دائمي همراه اول مي توانند در يك زمان فقط يك بسته صبحانت را به همراه هر بسته ديگري كه تمايل دارند فعال سازند. در صورت فعال سازي همزمان، اولويت مصرف در بازه زماني 6 صبح تا 12 ظهر با بسته صبحانت خواهد بود.

بسته هاي صبحانت نيز فاقد تمديد خودكار حجمي يا زماني مي باشند.

 

·        بسته هاي همراهي

 

در اين طرح كه همه مشتركين سيم كارت اعتباري همراه اول و دائمي آن مي توانند از آن بهره مند گردند، طرحي متناسب با نياز مشترك و كاملا مختص به او پيشنهاد مي شود كه متناسب با الگوي مصرف كاربر مي باشد.

 بسته هاي اينترنت همراهي، بسته هاي مكالمه و بسته هاي پيامك همراهي در اين گروه قرار مي گيرند.

 

بسته اينترنت همراهي

در اين طرح مشتركين سيم كارت هاي اعتباري و دائمي همراه اول مي توانند بسته اينترنت مختص به خود را داشته باشند. اين بسته كه  متناسب با الگوي مصرف و قيمتي مقرون به صرفه به مشترك پيشنهاد مي گردد از نوع آلفا + و با سرعت بدون مرز مي باشد.

امكان رزرو بسته هاي اينترنت همراهي با روش پرداخت نقدي براي كليه مشتركين وجود داشته كه غير قابل تغيير مي باشد. اين بسته ها كه قابليت رزرو خودكار را ندارند ، در درگاه #100* در منوي بسته هاي يك ماهه، بسته اينترنت قابل مشاهده مي باشند.

 

بسته مكالمه همراهي

در اين طرح همراه اول به هر يك از مشتركين سيم كارت هاي دائمي و اعتباري خود يك بسته مكالمه يك ماهه متناسب با الگوي مصرف كاربر مشتمل بر دقايق مشخصي از مكالمه درون شبكه ( همراه اول و تلفن ثابت ) پيشنهاد مي گردد كه قيمتي ويژه و مقرون به صرفه دارد.

 

بسته پيامك همراهي

بسته پيامكي همراه اول كه در اين طرح به مشتركين سيم كارت هاي اعتباري و دائمي پيشنهاد مي گردد، مختص به آنها و كاملا اقتصادي مي باشد و از قوانين خاصي پيروي مي كند.

·        مشتركيني مي توانند اين بسته را فعال كنند كه حداقل 12 ماه از تاريخ فعال سازي سيم كارت آنها گذشته باشد.

·        مشتركين مي توانند در ماه حداكثر سه بسته پيامك همراهي را فعال كند.

·      بسته پيامك همراهي رزرو خودكار ندارد ولي امكان رزرو بسته توسط مشترك وجود خواهد داشت.

 

در صورتي كه مشتركين سيم كارت هاي اعتباري و دائمي همراه اول تمايلي به خريد بسته نداشته باشند، همراه اول طرح مديريت مصرف اينترنت تعرفه آزاد را پيشنهاد مي دهد كه امكان فعال يا غير فعال سازي سرويس اينترنت تعرفه آزاد را براي كليه مشتركين فراهم  مي كند. بنابراين در صورتي كه مشترك بسته اينترنت و يا تركيبي نداشته باشد با شماره گيري كد دستوري #114*100* مصرف اينترنت با تعرفه آزاد محاسبه خواهد شد.

البته مشتركين مي توانند با شماره گيري كد دستوري #113*100* مصرف اينترنت با تعرفه آزاد را غير فعال مي سازد و در صورت نداشتن بسته اينترنت و تركيبي عملا كاربر اينترنت نخواهد داشت.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز