بسته هاي رومينگ همراه اول

خريد و فروش سيم كارت رندباز

بسته هاي رومينگ همراه اول

۲۶ بازديد

مسئله ي هزينه ي تماس هاي بين الملل هميشه يكي از دغدغه هاي افرادي بوده است كه به هر دليلي قصد سفر به خارج از مرزهاي ايران را دارند چراكه تعرفه ي بالايي داشته و آنها براي استفاده از اينترنت در بيرون از هتل به سيم كارت و اينترنت نيازمند خواهند شد

راه هاي زيادي در اين باره وجود دارد كه افراد چگون در خارج از كشور بتوانند با ايران ارتباط برقرار كنند كه در خبرهاي قبلي به آن اشاره شده است 

و در اين محتوا ما صرفا قصد داريم كه شما را با بسته هاي رومينگ همراه اول شنا كنيم كه يكي از راه هاي برقراري ارتباط ميباشد

 

راهكار ديگر استفاده از خدمات رومينگ بين الملل است كه از طرف شركت ارتباطات براي همه سيم كارت هاي فعال شده در كشور قابل اجرا است به شرطي كه كشور مقصد سفر شما با اپراتور داخلي سيم كارتتان طرف قرارداد باشد.

در حال حاضر سيم كارت هاي دائمي و اعتباري همراه اول مناسب ترين و اقتصادي ترين سيم كارت براي مسافرت هاي خارج از كشور شناخته مي شوند، زيرا از بين اپراتورهاي فعال در كشور، اپراتور همراه اول داراي بيشترين پشتيباني رومينگ بين الملل ( 112 كشور براي سيم كارت دائمي و 69 كشور براي سيم كارت اعتباري ) مي باشد. به همين خاطر پيشنهاد مي شود مشتركين سيم كارت هاي دائمي يا اعتباري همراه اول، ابتدا مطمئن شوند كه آيا كشور مقصد آنها از كشورهاي طرف قرارداد با رومينگ همراه اول مي باشد يا نه؟ سپس با استفاده از يكي از روش هاي زير رومينگ بين الملل را براي سيم كارت خود فعال نموده و از خدمات آن لذت ببرند:

 

·        ارسال پيامك 29 به سرشماره پيامكي 10

·        شماره گيري كد دستوري #29*10*

·        شماره گيري كد دستوري # 6*1*

 

به طور كلي روشن نمودن گوشي هوشمند و دريافت پيامك در كشور خارجي طرف قرارداد هيچ هزينه اي براي مشترك نخواهد داشت و هزينه رومينگ بين الملل در صورت برقراري مكالمه ( حتي اگر تلفن پاسخ داده نشود) ، پيام و ديتا محاسبه مي گردد.

هزينه رومينگ بين الملل اگر با تعرفه آزاد محاسبه گردد؛ معمولا رقم قابل توجهي خواهد شد؛ ولي همراه اول به عنوان يك اپراتور خلاق كه همواره بسته ها و طرح هايي متناسب با نياز مشتركين تعريف مي كند، با پيشنهاد بسته هاي رومينگ مختلف و متنوع تلاش نموده است تا با كاهش هزينه هاي اين بخش، مانند هميشه رضايت خاطر مشتركين سيم كارت هاي اعتباري و دائمي خود را فراهم آورد.

در حال حاضر همراه اول بسته هاي 200،100،50 و 400 مگ همراه را با بسته هاي تركيبي كه شامل پيامك، تماس و اينترنت مي شوند به مشتركين سيم كارت هاي دائمي و اعتباري خود پيشنهاد مي دهد و كاربران مي توانند با مراجعه به وب سايت همراه اول و يا با شماره گيري كد دستوري #631*1* نسبت به خريد بسته هاي رومينگ بين الملل همراه اول اقدام نمايند. در اينجا به معرفي چند نمونه از اين بسته ها مي پردازيم:

 

بسته رومينگ در كشور عراق

 

مشتركين حقيقي و حقوقي سيم كارت دائمي همراه اول و اعتباري آن كه قصد سفر به كشور عراق را دارند، مي توانند با خريد بسته رومينگ عراق از ميزان مصرف ديتا، مكالمه و پيامك خود آگاهي داشته و به راحتي اين هزينه ها را مديريت نمايند.

 

بسته رومينگ عراق همراه اول كه براي اپراتورهاي Zain Koreket, Asiacell قابل استفاده ميباشد، داراي شرايط زير مي باشد:

 

·        بسته خريداري شده پس از پرداخت مبلغ فعال شده و به محض ورود به كشور عراق و اقدام به استفاده از تلفن همراه حجم بسته محاسبه مي گردد.

·        محاسبه هزينه ها پس از فعال سازي در ايران ، تا زمان حضور مشترك در ايران با نرخ تعرفه داخلي مي باشد.

·        در صورت عدم اتمام بسته، امكان ادامه استفاده از بسته پس از بازگشت به ايران وجود ندارد.

·        بسته رومينگ عراق قابليت تمديد خودكار نداشته و مشترك بايد در صورت پايان يافتن حجم بسته، در صورت تمايل و نياز، بسته جديد ديگري خريداري نمايد. در غير اين صورت هزينه ها با تعرفه عادي محاسبه مي گردد.

 

بسته رومينگ كشورهاي گروه ودافون ( Vodafone)

 

مشتركين سيم كارت اعتباري همراه اول و دائمي آن كه قصد استفاده از خدمات همراه اول را در اپراتور ودافون، يكي از مهمترين اپراتورهاي فعال در كشورهاي اسپانيا، ايتاليا، هلند، انگلستان، يونان، تركيه، چك، غنا، روماني، پرتغال، مالت، ايرلند، آفريقاي جنوبي، آلمان، مجارستان و نيوزلند را دارند؛ مي توانند از بسته هاي گروه وودافون بهره مند گردند.

 

اين بسته كه تنها در اين كشورها و فقط براي اپراتور وودافن قابل استفاده مي باشد، از شرايط زير برخوردار است:

 

·        بسته رومينگ وودافون بلافاصله پس از خريد فعال شده و مدت زمان اعتبار بسته از لحظه فعال شدن شروع خواهد شد. ولي حجم بسته به محض ورود به كشورهاي مذكور و رومينگ اپراتور ودافون قابل استفاده مي باشد.

·        با تغيير كشور، در صورتي كه اپراتور رومينگ ( وودافن) تغيير نكند، نيازي به خريد مجدد بسته نيست.

·        در صورت عدم اتمام بسته، پس از بازگشت به ايران امكان ادامه استفاده از بسته وجود نخواهد داشت.

·        بسته رومينگ وودافون به صورت خودكار تمديد نمي گردد و در صورت نياز، مشترك مي تواند مجددا اقدام به خريد بسته نمايد.

 

رومينگ در پرواز همراه اول

 

يكي ديگر از خدمات هيجان انگيز همراه اول خدمات رومينگ در پرواز بعضي از خطوط هوايي مانند British Airways, Hong Kong Airlines,Qatar Airways,Singapore Airlines مي باشد. با استفاده از اين سرويس، براي مشتركين سيم كارت هاي همراه اول امكان استفاده از سيم كارت در طول پرواز و قبل از رسيدن به مقصد فراهم مي باشد.

براي استفاده از اين سرويس كافيست مشتركين ابتدا سرويس رومينگ خود را روشن نموده و شبكه On Air را جستجو كنند. البته با توجه به اين كه امكان برقراري تماس در طول پرواز وجود ندارد، مشتركين مي توانند از بقيه خدمات مانند پيام و ديتا استفاده كنند.

پس از بازگشت از سفر؛ مشتركين سيم كارت همراه اول نيازي به غير فعال سازي رومينگ همراه اول را ندارند. البته مشتركيني كه در نقاط مرزي يا شهرهايي كه احتمال ايجاد همپوشاني وجود دارد؛ زندگي مي كنند، براي جلوگيري از هزينه هاي اشتباهي؛ بايد رومينگ را غير فعال سازند. براي غير فعال سازي رومينگ بين الملل همراه اول فقط كافيست كد دستوري #29*10* را شماره گيري و از منوي ظاهر شده عدد مربوط به غير فعال سازي را وارد نماييد.

 

منبع : سايت خريد رو فروش سيم كارت رندباز


 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.