آرشیو فروردین ماه 1400

خريد و فروش سيم كارت رندباز

بهترين تلفن‌هاي همراه براي كودكان كدامند؟

۱۹ بازديد

اينكه براي كودكمان چه مدل گوشي‌اي را انتخاب كنيم مي‌تواند بسيار چالش برانگيز باشد، چرا كه علاوه بر ويژگي‌هاي عادي تلفن همراه بايد يك سري موارد خاصي را نيز در نظر بگيريم. ويژگي‌هاي مثل وزن گوشي، اندازه صفحه نمايش و…


هر چند كه بسياري از والدين اساسا با خريد تلفن همراه براي فرزندشان مشكل دارند، اما با پيشرفت تكنولوژي اين امر را مي‌توان اجتناب ناپذير دانست. اينكه دنيا به سمت ارتباطات مجازي مي‌رود و بسياري از فعاليت‌ها از جمله درس خواندن به صورت آنلاين انجام مي‌گيرد نيز ضرورت داشتن تلفن همراه براي كودكان را بيش از پيش مي‌كند بنابراين لازم است در خريد گوشي مناسب دقت عمل به خرج داده و با آگاهي عمل كنيم. 

به نقل از پايگاه خبري رندباز؛ گوشي مخصوص كودكان بايد بدون اينكه با قابليت‌هاي زياد خود كودكان را درگير خود و گاها گيج كنند، تمام نيازهاي آن‌ها را رفع كنند.

در ادامه به معرفي تلفن‌هاي همراه مناسب كودكان در ۲۰۲۱ مي‌پردازيم.

تلفن‌هاي همراه مناسب كودكان در سال ۲۰۲۱

با توجه به سن كودكان، نيازهاي آن‌ها براي داشتن تلفن همراه متفاوت است. به طور مثال، كودكان با سن كمتر شايد فقط به گوشي نياز داشته باشند كه بتوانند با آن بازي كرده يا براي برقراري تماس از آن استفاده كنند. اما بهترين گوشي براي نوجوانان تلفن همراهي است كه بتوانند در آن انواع اپليكيشن‌ها را نصب‌كرده و از آن‌ها استفاده كنند.

در ادامه ليستي از گوشي‌هاي مقرون‌به‌صرفه، پرچم‌دار و ميان‌رده مناسب كودكان و نوجوانان را معرفي كرده‌ايم كه تمامي فاكتورهاي مورد نياز ذكر شده را دارند.


گوگل پيكسل 3a

اين گوشي داراي دوربين باكيفيت براي علاقه‌مندان به عكاسي و فيلم‌برداري است. صفحه نمايشگر آن ۵.۶ اينچي و نوع OLED است. تراشه سريع اين گوشي قدرت پردازنده آن را بيشتر كرده و براي نصب و اجراي بازي‌هاي فشرده بسيار مناسب است.

جك ۳.۵ ميلي‌متري اين گوشي براي هدفون ساخته شده و مخصوص عاشقان موزيك است. اين گوشي براي كودكان و نوجوانان مناسب است و سيستم‌عامل اندرويدي آن يك سيستم نظارتي Google family link  را دارد.

آيفون SE 2020

اين گوشي با صفحه‌ نمايش ۴.۷ اينچي و دوربيني با كيفيت ۱۲ مگاپيكسلي داراي ويژگي‌هايي براي استفاده آسان توسط كودكان است. همچنين اين آيفون عملكرد قوي براي نصب بازي‌هاي فشرده از خود نشان مي‌دهد. علاوه بر اين شما مي‌توانيد با اين گوشي اشتراك Apple Arcade را تهيه كرده و به بازي‌ها متنوع با كيفيت مناسب كودكان و نوجوانان دسترسي پيدا كنيد.

گوشي آيفون SE 2020 از كنترلرهاي بي‌سيم نيز پشتيباني مي‌كند. همچنين اين گوشي مجهز به GPS است كه از طريق آن والدين مي‌توانند در شرايط ضروري براي پيدا كردن كودك خود از اين سيستم كمك بگيرند.


سامسونگ گلكسي A10e

 اين گوشي با قيمتي مقرون‌ به‌صرفه عرضه مي‌شود و داراي صفحه‌نمايش ips ۵.۸ اينچي است. اين گوشي با كاربري چندرسانه‌اي خود مخصوص تماشاي فيلم است. همچنين داراي جك هدفون است و بسيار مناسب كودكاني است كه تا به حال از گوشي هوشمند استفاده نكرده‌اند.

اين گوشي براي انجام بازي‌هاي سنگين مناسب نيست. اما توانايي كنترل بازي‌هاي دو بعدي را دارد.

گوشي Nokia 5.3

اين گوشي اندرويديِ خوش‌ساخت قيمتي كمتر از ۲۵۰ دلار دارد. داراي پردازنده سريع و قابليت عكاسي پرتره است. همچنين اين گوشي ۲ روز ماندگاري شارژ باتري داشته و برخلاف وضوح كم صفحه‌ نمايش، توانايي توليد كنتراست بالا و رنگ‌هاي عميق را دارد. علاوه بر اين، Nokia 5.3  جك ۳.۵ ميلي‌متري هدفون داشته و اسپيكر آن بسيار قدرتمند و بلند است.

موتورولا موتو G8 پاور

اين گوشي توانايي پخش ۸ ساعت و ۵۵ دقيقه ويدئوي يوتيوب با يكبار شارژ را دارد. صفحه‌نمايش آن ۶.۴ اينچي و وزن آن ۱۹۷ گرم است. همچنين داراي جك هدفون بوده و مناسب بازي‌هاي سبك است، اما بازي‌هاي سنگين را اجرا نمي‌كند.

قابل‌ذكر است كه  موتورولا موتو  G8 پاور، به دليل بزرگ بودن زياد مناسب كودكان نبوده و بيشتر مناسب نوجوانان است.

گوشي Nokia 3310، 3G

اين گوشي مناسب انجام كارهاي سريع مثل برقراري تماس و ارسال پيام است، اما همچنان يكي از گوشي‌هاي محبوب و پرفروش در بين كاربران است. نكته قابل‌ توجه اين گوشي شارژدهي بسيار زياد آن است. همچنين داراي يك دوربين ساده است. حافظه داخلي آن كم است ولي توانايي نصب كارت حافظه ميكرو SD را دارد. نوكيا 3310 قيمت ارزاني داشته و شما مي‌توانيد با يكبار شارژ حدود چند هفته از آن استفاده كنيد!

اين گوشي براي كودكان كم سني كه استفاده از گوشي هوشمند هنوز براي آن‌ها زود است مناسب است.

گوشي Apple iPhone 12 mini

اين مدل از آيفون از همه گوشي‌هاي معرفي شده گران‌تر است. اما بهترين گوشي براي نوجوانان به شمار مي‌آيد. صفحه‌نمايش آن ۵.۴ اينچي بوده و طول عمر زيادي دارد و  كودك شما مي‌تواند در سال‌هاي بعد هم از آن استفاده كند.

همچنين اين گوشي امكان پشتيباني از انواع كنترلرها را داشته و اين موضوع آن را به يك كنسول بازي كوچك و قوي تبديل مي‌كند. با اين گوشي مي‌توانيد اشتراك Apple Arcade را تهيه كرده و به بازي‌هاي متنوع خانوادگي دسترسي داشته باشيد. علاوه بر اين، iphone 12 mini داراي فناوري 5G نيزمي‌باشد.


گوشي Samsung Galaxy A52

اين گوشي سامسونگ جزو گوشي‌هاي ميان‌رده به شمار رفته و داراي نمايشگر ۶.۵ اينچي است. بلندگوهاي استريوي آن مخصوص تماشاي يوتيوب است. همچنين امكان انجام بازي‌هاي سه‌بعدي نيز در آن وجود دارد و دوربين اصلي آن نيز داراي لرزشگير اپتيكال است. علاوه بر اين دوربين آن عريض است و توانايي عكاسي پرتره را هم  دارد.

منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


 

ساخت ابري ايرانسل به بهره برداري تجاري رسيد

۱۴ بازديد

سرويس ابري ايرانسل مدتي است كه بسيار معروف و گسترده شده و بسياري از افراد عادي و تجارت‌ها به استفاده از آن روي آوردند، اين زيرساخت ابري امكان ذخيره سازي اطلاعات با حجم بالا را بسيار ساده كرده، علاوه بر آن مشكل جاي گير بودن سرورهاي فيزيكي را نيز حل كرده است. حال اين خدمت هدفمندتر شده و در اختيار تجارت‌ها و كسب و كارها قرار گرفته تا بتوانند ديتا سنتر مجازي خود را داشته باشند.

به نقل از پايگاه خبري رندباز؛ اين زيرساخت‌هاي ابري براي رفع ضرورت سرمايه‌گذاري گزاف روي ديتاسنتر فيزيكي استفاده مي‌شوند.

هزينه اين زيرساخت براي كاربران بر مبناي استفاده ساعتي از منبع پردازشي محاسبه مي‌شود. اين هزينه از اعتبار كيف پول آن‌ها كسر مي‌شود. انعطاف بالا و مقياس‌پذيري اين سرويس باعث شده تا كاربران امكان تغيير خودكار منابع تخصيص‌يافته به ماشين‌هاي خود را در هر زماني داشته باشند.

اپراتور ايرانسل به‌عنوان اولين و بزرگ‌ترين اپراتور ديجيتال در ايران، از زيرساخت‌هاي فني گسترده خود استفاده كرده و اين زيرساخت را به‌عنوان سرويس Infrastructure as a Service)) با صرف كمترين هزينه در اختيار كاربران قرار مي‌دهد.

ويژگي‌هاي زيرساخت ابري ايرانسل

از طريق اين زيرساخت ابري، كاربران مي‌توانند نسبت به ساخت ديتاسنتر مجازي خود اقدام كند. از قابليت‌هاي اين زيرساخت ابري ايرانسل، مي‌توان موارد زير را نام برد:

·       امكان شخصي‌سازي ماشين‌هاي مجازي به‌صورت هم‌زمان

·       امكان استفاده از خدمات پردازش و ذخيره‌سازي امن و مطمئن

·       توزيع ماشين‌هاي مجازي در منابع سخت‌افزاري مختلف

·       انجام مديريت فرايندها به‌صورت كاملاً خودكار و برنامه‌ريزي‌شده

·       امكان تهية سرورهاي ابري و ذخيره‌سازي ابري براي كاربر

·       داراي نسخة پشتيبان به‌صورت زمان‌بندي‌شده

·       ساخت و متصل كردن و جداكردن ديسك‌هاي خارجي مجازي به ماشين‌ها

·       افزونه DNS به‌منظور هدايت كردن ركوردهاي DNS به سرورها و سرويس‌ها

·       امكان ساخت فايروال اختصاصي و پروفايل امنيتي جهت كنترل كردن ترافيك ورودي و خروجي ماشين‌هاي مجازي

·       امكان ساختن و راه‌اندازي ماشين‌هاي مجازي يكسان

·       امكان استفاده از API براي دسترسي به فضاي ذخيره‌سازي ابري و اشتراك فايل

·       امكان نصب و راه‌اندازي اپليكيشن‌ها و پكيج‌هاي مختلف

·       امكان مديريت منابع پردازشي و افزونه‌هاي آن به‌صورت كاملاً يكپارچه و مستقل

چرا از زيرساخت ابري ايرانسل استفاده كنيم؟

استفاده از اين سرويس، مزاياي زيادي دارد. ازجمله اين مزايا موارد زير هستند:

ü    پياده‌سازي منابع بر بستر استفاده‌شده ايرانسل

ü     دريافت توافق‌نامة سطح خدمات

ü    وجود استانداردهاي ساخت و نگه‌داري مطمئن

ü     پايداري زياد ديتاسنتر

ü    امكان فعال‌كردن عملكرد كنترل خطا

ü    امكان بازگرداني خودكار اطلاعات

ü    يكپارچگي با ساير خدمات دريافت شده ايرانسل

ü     امكان دسترسي به كليه خدمات ارائه‌شده در ديتاسنتر ابري با داشبورد يكپارچه




منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز 


شيائومي در هر ثانيه ۵۰۰ گوشي مي‌ميكس فولد فروخت

۱۷ بازديد

شركت شيائومي چند وقت پيش از گوشي تاشوي خود با نام مي‌ميكس فولد رونمايي كرد، تلفن هوشمندي كه مي‌توان گفت يكي از پيشرفته‌ترين‌هاي چند وقت اخير بازار تلفن همراه بوده است. اين تلفن همراه خيلي پيشرفته بر خلاف مدل‌هاي تاشوي كمپاني‌هاي ديگر، با استقبال بسيار خوبي رو به رو شد و كاربران زيادي به سمت خريد  اين مدل جذاب شيائومي رفتند به طوريكه در يك دقيقه 61/3 ميليون دلار درآمد از فروش گوشي مي ميكس فولد كسب شد كه به نوعي ركورد محسوب مي‌شود. به عبارتي در هر  ثانيه ۵۰۰ گوشي به فروش رسيده ! 

مي‌ميكس فولد همچنين اولين گوشي تاشوي شيائومي و همچنين گران‌ترين گوشي هوشمند عرضه شده توسط كمپاني‌هاي چيني مي‌باشد اما با اين تفاسير هم فروش بسيار بزرگي را داشته است. 

به نقل از پايگاه خبري رندباز؛ چيزي حدود ۳۰ تا ۴۰ هزار واحد گوشي هوشمند تاشو در هر دقيقه يا ۵۰۰ گوشي در ثانيه  توسط شيائومي به فروش رفت. اين موضوع يك موفقيت بزرگ براي شركت شيائومي محسوب مي‌شود.


مشخصات گوشي مي ميكس فولد شيائومي

گوشي هوشمند شيائومي مي ميكس فولد با ۳ نسخه حافظه به بازار عرضه شد:

حافظه ۲۵۶ گيگابايت حافظه ذخيره‌سازي و ۱۲ گيگ حافظه رم با قيمت 9999 يوان (1520 دلار آمريكا) در بازار چين به فروش رفت.

قيمت مدل ۵۱۲ گيگ حافظه ذخيره‌سازي و ۱۲ گيگابايت حافظه رم حدود ۱۰۹۹۹ يوان (۱،۶۸۰ دلار) است. مدل ديگر آن با حافظه ذخيره‌سازي ۵۱۲ گيگ و ۱۶ گيگ رم با قيمتي حدود ۱۲،۹۹۹ يوان (۲،۰۰۰ دلار) به فروش رفت.

نمايشگر داخلي اين گوشي تاشو ۸.۰۱ اينچي است و صفحه‌نمايش بيروني ۶.۵۲ اينچي دارد. مي ميكس فولد ۴ اسپيكر دارد كه باعث كيفيت و وضوح بالاي صدا در اين گوشي مي‌شود. صفحه‌ نمايش همه نسخه‌هاي اين مدل از شيائومي AMOLED با پشتيباني از HDR10 دارند.

سيستم دوربين ۳گانه آن داراي فناوري لنز مايع است و دوربين اصلي آن ۱۰۸ مگاپيكسلي و مجهز به دوربين‌هاي ۱۳ و ۸ مگاپيكسلي است.

اين دستگاه همچنين توسط يك تراشه اسنپ دراگون 888 تغذيه مي‌شود كه به‌اصطلاح به آن سيستم خنك‌كننده پروانه‌اي مي‌گويند و باعث عملكرد بهتر و سريع‌تر گوشي مي‌شود. مي ميكس فولد همچنين توسط يك باتري 5020 ميلي‌آمپري با پشتيباني از شارژ سريع 67 وات مي‌تواند در عرض ۳۷ دقيقه شارژ كامل شود.


منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز 

 


 

هزينه هر پيامك چقدر است؟

۱۵ بازديد

نوع پيام رساني و رد و بدل كردن آن بين افراد از زمان گسترش پيام رسان‌هاي مجازي تغيير زيادي داشته، در ابتداي رواج گوشي‌هاي تلفن همراه بيشتر از پيامك يا همان اس ام اس براي پيام دادن استفاده مي‌شد، اما اين روش آنقدرها هم منسوخ نشده و بسياري از مشتركين هنوز هم اين روش را استفاده مي‌كنند، بنابراين اينكه هزينه اين پيام‌ها چقدر است براي آن‌ها اهميت زيادي دارد. در ادامه هزينه ارسال هر پيامك به فارسي يا انگليسي را در اپراتورهاي مختلف بررسي مي‌كنيم. 

به نقل از پايگاه خبري رندباز؛ هزينه ارسال هر پيامك بسته به نوع اپراتور، دائمي يا اعتباري بودن و تعداد كلمات هر پيامك متفاوت است. به‌طوركلي هزينه ارسال پيامك در سيم‌كارت‌هاي دائمي و اعتباري حداقل ۹/ ۸ تا حداكثر ۴/ ۲۷ تومان است.

هزينه ارسال پيامك در هر يك از سيم كارت همراه اول، ايرانسل و رايتل متفاوت است. براي اطلاع دقيق تعرفه هر كدام، مي‌توانيد به وب‌سايت اين اپراتورها مراجعه كنيد.


هزينه هر پيامك در سيم كارت همراه اول

هزينه هر صفحه پيامك فارسي و انگليسي در سيم كارت دائمي و اعتباري همراه اول در جدول زير آمده است:

سيم كارت دائمي همراه اول

سيم كارت اعتباري همراه اول

هر صفحه پيامك فارسي ۹/ ۸ تومان

هر صفحه پيامك فارسي، ۱۰.۶ تومان

هر صفحه پيامك انگليسي ۲۲.۲ تومان

هر صفحه پيامك انگليسي ۲۶.۴ تومان

 

هزينه هر پيامك در سيم كارت ايرانسل

هزينه هر صفحه پيامك فارسي و انگليسي در سيم كارت دائمي و اعتباري ايرانسل در جدول زير آمده است:

سيم كارت دائمي ايرانسل

سيم كارت اعتباري ايرانسل

هر صفحه پيامك فارسي ۹/ ۹ تومان

هر صفحه پيامك فارسي ۶/ ۱۱ تومان

هر صفحه پيامك انگليسي ۲/ ۲۲ تومان

هر صفحه پيامك انگليسي ۴/ ۲۷ تومان

 

هزينه هر پيامك در سيم كارت رايتل

هزينه هر صفحه پيامك فارسي و انگليسي در سيم كارت دائمي و اعتباري رايتل در جدول زير آمده است:

سيم كارت دائمي رايتل

سيم كارت اعتباري رايتل

هر صفحه پيامك فارسي ۹.۸ تومان

هر صفحه پيامك فارسي ۱۱.۵ تومان

هر صفحه پيامك انگليسي ۱۶.۹ تومان

هر صفحه پيامك انگليسي ۲۳ تومان

 


منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز 

 

رندباز در لينكدين :

https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6789425062924574720/



قوي‌ترين گلكسي سامسونگ ۸ ارديبهشت رونمايي مي‌شود

۲۰ بازديد

سامسونگ را بي شك مي‌توان يكي از قدرتمند‌ترين و موفق‌ترين كمپاني‌هاي قرن ۲۱ دانست. سامسونگ هميشه نوآوري و خلاقيت را در دستور كار خود قرار داده و همواره براي پيشتاز بودن در عرصه‌ي تكنولوژي در رقابت با غول‌هاي بزرگي همچون اپل و هواوي، جنگيده است و تا حدود زيادي موفق بوده. سامسونگ اين بار قصد دارد تا در تاريخ ۲۸ اپريل و يا ۸ ارديبهشت طرفدارن و كاربرانش را سورپرايز كند. اين شركت كره‌اي اعلام داشته كه قصد دارد قوي‌ترين گلكسي خود را كه ممكن است گوشي موبايل نباشد را رونمايي كند. 

به نقل از پايگاه خبري رندباز؛ قدرتمندترين دستگاه گلكسي سامسونگ ممكن است يك گوشي هوشمند نباشد.

اين رويداد به صورت آنلاين و توسط يك تيزر كوتاه در سايت رسمي سامسونگ اعلام شد و هيچ سرنخ خاصي را نيز از اينكه چه در انتظار ماست، نمي‌داد. ممكن است اين گلكسي يك تلفن هوشمند نباشد،چراكه سامسونگ سري Galaxy S21 را به‌تازگي در آخرين رويداد آنلاين خود معرفي كرده است.

 

به گفته برخي، تنها دستگاه گلكسي كه مي‌تواند از يك تلفن هوشمند قدرتمندتر باشد، لپ‌تاپ Galaxy Book Pro است. بر اساس آنچه تاكنون مي‌دانيم، لپ‌تاپ سامسونگ Galaxy Book Pro مجهز به تراشه‌هاي اگزينوس است.

از آنجا كه شعار مراسم گلكسي آنپكد «قوي‌ترين گلكسي» است، ممكن است اين لپ‌تاپ به‌دليل اين ويژگي خود، قدرتمندترين دستگاه‌ گلكسي باشد.

باتوجه‌به نياز روزافزون كاربران به دستگاه‌هاي جديد به دليل شرايط دوركاري و خانه‌نشيني اين روزها، احتمال توليد لپ‌تاپ در اين شركت زياد است. باتوجه‌به اين نكته كه شركت سامسونگ چند ماه است كه در حال توليد اين لپ‌تاپ ويندوز است، احتمالات بر اين است كه دستگاه گلكسي كه قرار است معرفي شود، لپ‌تاپ باشد.

اين لپ‌تاپ با پشتيباني از قلم S Pen  و پردازنده گرافيكي AMD و در اندازه صفحه‌نمايش 13 و 15 اينچي ارائه مي‌شود. انتظار بر اين است كه در رويداد ۲۸ آوريل اطلاعات بيشتري درمورد لپ‌تاپ به دست بياوريم. مگر اينكه كمپاني سامسونگ يك دستگاه كاملاً جديد براي ارائه در نظر گرفته باشد.

اما احتمال ديگري كه وجود دارد، معرفي گوشي‌هاي گلكسي فولد ۳ و زد فليپ ۲ است. در دعوت‌نامه سامسونگ وعده قدرتمندترين محصول گلكسي آمده است. اما هيچ‌كس هنوز اطلاعات دقيقي از جزئيات اين مراسم ندارد و نمي‌توان به اطمينان گفت اين محصول قدرتمند گلكسي چه مي‌تواند باشد.

اين رويداد قرار است به‌صورت آنلاين و در وب‌سايت اين شركت برگزار شود.


منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز 


 

هداياي ويژه همراه اول و ايرانسل به مناسبت ماه مبارك رمضان

۱۶ بازديد

ماه مبارك رمضان كه فرا مي‌رسد به عنوان يكي از بزرگترين مناسبت‌هاي جهان مسلمين همه سعي دارند كه آن را جشن بگيرند. در اين ميان موسسات مختلف از جمله اپراتورها نيز با در نظر گرفتن هداياي مختلف سعي دارند كه به مشتركين خود به اين مناسبت هداياي را اهدا نمايند. همراه اول و ايرانسل نيز به عنوان دو اپراتور پرطرفدار به كاربران خود طرح‌هاي متفاوتي از جمله بسته‌هاي اينترنتي، مكالمه‌ي رايگان و طرح‌هاي تشويقي ديگر را نيز اعطا داشتند. 

به نقل از پايگاه خبري رندباز؛ اپراتورهاي همراه اول و ايرانسل به مناسبت فرارسيدن ماه رمضان ۱۴۰۰ هدايايي به كاربران خود ارائه كرده‌اند كه  در ادامه به معرفي آن‌ها مي‌پردازيم. 


هديه ايرانسل به مناسبت ماه رمضان

هديه ايرانسل ماه رمضان شامل بسته اينترنت هديه، بسته مكالمه رايگان با نام كمپين تماس به‌وقت رمضان و اشتراك رايگان اپليكيشن «لنز» مي‌شود. اين هدايا از روز اول تا پايان ماه رمضان يعني تاريخ ۲۵ فروردين تا ۲۲ ارديبهشت، براي مشتركين سيم كارت ايرانسل  قابل‌ دسترسي هستند.

جزئيات اين هدايا به شرح زير هستند:

هديه مكالمه ايرانسل

به ازاي هر ۴ دقيقه مكالمه ۴۰ دقيقه مكالمه رايگان به شما هديه داده مي‌شود. براي فعال‌سازي هديه مكالمه ايرانسل كافي است كد دستوري «ستاره ۴۴۴۴ ستاره ۱ ستاره ۲ مربع» را شماره‌گيري كنيد. همچنين مي‌توانيد از طريق اپ ايرانسل من نيز اقدام كنيد.

هديه مكالمه سحرگاهي ايرانسل

بسته هديه مكالمه سحرگاهي از ساعت ۴ تا ۶ بامداد به شما هديه داده مي‌شود. مشتركين ايرانسل مي‌توانند از بسته‌هاي ساعتي درون شبكه رايگان ايرانسل از ساعت ۴ تا ۶ بامداد استفاده كنند. نحوه فعال‌سازي اين هديه شماره‌گيري كد «ستاره ۴۴۴۴ ستاره ۱ ستاره ۱ مربع» است.

بسته اينترنت رايگان ايرانسل

مشتركين سيم‌ كارت‌هاي دائمي و اعتباري اپراتور ايرانسل از تاريخ ۱۱ تا ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ مصادف با شب‌هاي قدر، با شماره‌گيري كد «ستاره ۵ مربع» يا از طريق اپليكيشن ايرانسل من مي‌توانند بسته اينترنتي ۲ گيگابايتي ايرانسل را دريافت كنند. اعتبار اين بسته تا پايان همان روز است و هر كاربر فقط يكبار مي‌تواند از اين هديه استفاده كند.

اشتراك رايگان شبكه لنز فيلم

اشتراك رايگان محتواهاي ويژه شبكه لنز فيلم به شما هديه داده مي‌شود. مشتركين ايرانسل در ماه رمضان مي‌توانند در شبكه لنز فيلم، فيلم و سريال‌هاي جديد را تماشا كرده و سخنراني، مداحي و برنامه‌هاي مناسبتي و مذهبي و برنامه‌هاي ورزشي را درون اين اپليكيشن دنبال كنند. اين اپ با همكاري ِهيئت آنلاين فعاليت كرده و برنامه‌هاي ويژه‌اي را براي ماه رمضان تدارك ديده است.


هديه همراه اول به مناسبت ماه رمضان

سال گذشته همراه اول طرح ۵۵+۵ را ايجاد كرد كه در طي آن مشتركين اين اپراتور از اين طرح استقبال زيادي كردند. بر اين‌ اساس، همراه اول تصميم گرفت اين طرح را امسال هم اجرا كند. اين طرح به اين شكل است كه مشتركين دائمي و اعتباري همراه اول مي‌توانند در آن ثبت‌نام رايگان انجام دهند.

مشتركين سيم كارت همراه اول مي‌توانند در تمامي ساعات شبانه‌روز در هر تماس داخلي بعد از گذشت ۵ دقيقه، ۵۵ دقيقه تماس رايگان داشته باشند. زمان شروع اجراي اين طرح امروز مورخ چهارشنبه ۲۵ فروردين و زمان پايان آن روز آخر ماه رمضان است.

درضمن، بعد از گذشت ۶۰ دقيقه از تماس داخلي شما، تماس طبق تعرفه عادي محاسبه خواهد شد. طريقه‌ي فعال‌سازي اين طرح هم شماره‌گيري كد دستوري زير است:

«ستاره ۱۰ ستاره ۴۲۱ مربع: »



منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز 

رندباز در xing :

  1. https://www.xing.com/home/stories/5375841024

 

خريد سيم كارت شاتل موبايل براساس تاريخ تولد امكانپذير شد

۱۴ بازديد

به نقل از پايگاه خبري رندباز؛ اپراتور هوشمند شاتل موبايل دست به اقدامي نوآورانه زده و سيم‌ كارت‌هايي طراحي كرده كه كاربران مي‌توانند شماره خود را بر اساس تاريخ تولد خود انتخاب كنند.


شاتل موبايل اولين اپراتور هوشمندي بود كه به طور رسمي در ايران شروع به كار كرد و توانست كاربران بسياري را به سمت خود جذب كند. دليل اين استقبال بالا از شاتل را موبايل را هم مي‌توان خدمات  بي‌نظيرو بسيار پيشرفته‌اي دانست كه سيم‌كارت‌هاي هوشمند ارائه مي‌دهند. سيم كارت‌ هوشمند به اين صورت عمل مي‌كند كه نزديك‌ترين شبكه‌ي اينترنتي و بهترين شبكه پوشش دهي آنتن همراه را تشخيص داده و براي كاربر انتخاب مي‌كند. شاتل موبايل حال گامي بيشتر برداشته و قصد دارد رنج جديدي از شماره‌هاي تلفن همراه را با انتخاب برحسب تاريخ تولد هرفرد ارائه دهد. 


عرضه سيم كارت هوشمند بر اساس تاريخ تولد

پيش‌شماره اپراتور شاتل موبايل ۰۹۹۸ است. براي دريافت سيم كارت هوشمند بر اساس تاريخ تولد، كاربران بايد به وب‌سايت شاتل موبايل مراجعه كرده و سيم كارت مورد نظر خود را دريافت كنند. شماره‌ها به اين شكل است كه بعد از پيش‌شماره عدد ۱۳ قرار مي‌گيرد.

به‌عنوان‌مثال اگر فردي در تاريخ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۶۸ به دنيا آمده باشد، مي‌تواند شماره ۰۹۹۸۱۳۶۸۱۱۷ را انتخاب كند. باتوجه‌ به اينكه از هر تاريخ فقط يك شماره وجود دارد، شما بايد قبل از اينكه كسي ديگر آن را انتخاب كند، شماره‌ تلفن همراه خود را خريداري كنيد.

در صورت تمايل مي‌توانيد با مراجعه به وب‌ سايت اپراتور شاتل موبايل به آدرس shatelmobile.ir درمورد خريد  سيم كارت شاتل موبايل اطلاعات بيشتري كسب كنيد. همچنين مي‌توانيد با شماره‌گيري  ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ با كارشناسان شاتل موبايل به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشيد.

 

منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز 

 


 

تجربه‌ي اندرويد روي آيفون، با iTest امكانپذير شد

۲۰ بازديد

سامسونگ و آيفون هميشه رقابت‌ تنگاتنگي داشته و سعي دارند با ارائه‌ي تكنولوژي‌هاي متنوع از يكديگر پيشي بگيرند. اين دو كمپاني بزرگ طرفداران بسياري هم دارند كه بين طرفداران هر برند نيز هميشه بحث بر سر بهتر بودن گوشي‌ها وجود دارد. سامسونگ اما هميشه مدعي بوده كه گوشي‌هايش كاربري بهتري دارند و با تبليغات فراواني كه داشته توانسته است حتي بسياري از كاربران آيفون را هم به خود جلب كند. اين بار سامسونگ در راستاي اثبات ادعاي كاربري آسانتر اپليكيشني طراحي كرده كه به كاربران آيفون امكان استفاده از اندرويد گوشي‌هاي گلكسي را مي‌دهد. اين فناوري تازه سامسونگ iTest نام دارد. 

به نقل از پايگاه خبري رندباز؛ سامسونگ براي ايجاد تجربه گلكسي در آيفون، اين فناوري را در وب‌سايت خود به نام iTest پياده كرده است. همچنين كاربران گوشي‌هاي اپل مي‌توانند با نصب اين نرم‌افزار بر روي گوشي خود، حس اندرويد را در گوشي اپل تجربه كنند.

نحوه استفاده از اندرويد بر روي آيفون با سامسونگ iTest

براي استفاده از اين كاربري با اسكن كد ،QR نسخه وب اين اپليكيشن بر روي صفحه هوم گوشي آيفون مانند يك اپليكيشن عادي اضافه مي‌شود. پس از آن كاربري گوشي موبايل شما از ios به اندرويد شبيه‌سازي شده و شما مي‌توانيد از طريق گلكسي استور تمامي تم‌هاي گلكسي را در گوشي موبايل خود تست كنيد.

سامسونگ در اين مورد اظهار كرده كه با اين كار قصد داشته كاربران كمي از طعم داشتن گلكسي را بدون عوض‌كردن گوشي بچشند. بر اساس گفته كارشناسان، اين نوآوري سامسونگ توجه زيادي را به خود جلب كرد و به‌خوبي توانست كاربري‌هاي گوشي گلكسي را نمايش دهد.

يكي از مسائلي كه بر سر زبان‌ها افتاد، وجود بنر بازي Fortnite در صفحه اصلي فروشگاه سامسونگ است. به دليل اين‌كه اپل پس از ايجاد مشكل با سازندگان اين بازي، بنر آن را از اپ‌استور خود حذف كرد. مشاهده بنر اين بازي در فروشگاه سامسونگ مي‌تواند حس نوستالژي را به كاربران اپل القا كند.

از ديگر قابليت‌هايي كه در اين نسخه وجود دارد، امتحان يك‌سري برنامه‌هاي اساسي سامسونگ است. به طور مثال شما مي‌توانيد با گوشي اپل خود وارد برنامه دوربين سامسونگ شده و از تنظيمات آن باخبر شويد. همچنين يكسري آموزش‌ها براي شما نمايش داده مي‌شود كه با مطالعه آن‌ها مي‌توانيد راحت‌تر از نسخه گلكسي استفاده كنيد.

علاوه بر اين، كاربران با دريافت نوتيفيكيشن‌هاي متني و تماس تلفني سامسونگ، مي‌توانند تفاوت‌هاي آن را با آيفون مشاهده كنند. با ورود به برنامه Galaxy Wearable نيز مي‌توانند كليه لوازم جانبي سامسونگ را مرور كرده و اطلاعات لازم را كسب كنند.

سامسونگ از اين فرصت براي معرفي و نمايش مدل‌هاي ديگر گلكسي مثل گلكسي بادز پرو، گلكسي واچ 3 و گلكسي بادز لايو استفاده كرده است. در حال حاضر سامسونگ تبليغات وب اپليكيشن iTest را در كشور نيوزلند انجام داده است. اما شما هم با يك گوشي آيفون ۷ به بالا مي‌توانيد اين كاربري را امتحان كنيد.


منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز 

 

 

 

 


فناوري مكان محور؛ تعريف و كاربردهاي آن

۱۴ بازديد

اپليكيشن‌هايي كه در پيدا كردن مسير به ما كمك مي‌كنند مدتهاست كه جزيي از پروسه‌ي سفرهاي كوتاه و بلنند ما شدن. اين اپليكيشن‌ها به نوعي هم ما رو بد عادت كردن چرا كه ديگه حتي مسيرهاي خيلي كوتاه رو هم بايد با كمك آنها پيدا كنيم.

طي تحقيقي كه انجام شده تاكسي‌هاي لندني به قدري با اپليكيشن‌هاي مسيريابي عادت كرن كه حتي مسيرهايي كه هميشه در رفت و آمد به اون هستن رو هم دائما فراموش مي‌كنن و بايد با كمك اين اپليكيشن‌ها پيدا كنن!

 

شايد اين قضيه براي خيلي از ماها صدق ميكنه كه دنبال جايي گشتيم و فقط با استفاده از اين اپليكيشن‌هاي مسيرياب تونستيم مكان مورد نظرمون رو پيدا كنيم .

به نقل از خبرگزاري رندباز، اهميت فناوري مكان محور در زمان استفاده از گوشي‌هاي هوشمند زماني پررنگ مي‌شود كه افراد به آن نياز پيدا مي‌كنند. در ادامه اين مطلب برخي از كاربردهاي مهم اين فناوري به شما معرفي مي‌شود.

 

كاربردهاي اساسي فناوري مكان محور

فناوري مكان محور در دستگاه‌هاي مختلف اعم از تلفن همراه، كامپيوترهاي روميزي يا تبلت‌ها قابليت فعاليت را دارند. ازجمله پركاربردترين استفاده‌هايي كه از اين فناوري انجام مي‌شود، مي‌توان موارد زير را نام برد:

پيداكردن اطلاعات مكاني

در برخي از مواقع پيش مي‌آيد كه قصد رفتن به مكاني را داريد ولي مسير رفتن به آن را بلد نباشيد. سيستم موقعيت مكاني تلفن همراه شما در اين مواقع به كمك شما مي‌آيد. مي‌توانيد از طريق نصب اپليكيشن‌هاي مكان محور، بهترين مسير دستيابي به مقصد خود را پيدا كنيد.

سيستم حمل‌و‌نقل آنلاين

در اين روزها كه بيشتر افراد خريدهاي خود را به‌صورت آنلاين انجام مي‌دهند، فناوري مكان محور بيشترين كاربرد را پيدا مي‌كند. اگر دقت كنيد، در زمان سفارش چيزي يا درخواست راننده يا پيك موتوري بايد موقعيت مكاني خود را در نقشه پيدا كنيد. اينجاست كه سيستم مكان‌ياب شما فعال شده و به‌راحتي موقعيت مكاني شما را پيدا مي‌كند.

پزشك همراه

كساني كه اهل ورزش و پياده‌روي هستند شايد اين مسئله را درك كنند كه اطلاع از ميزان كالري ازدست‌رفته، ضربان قلب يا شمارش قدم‌ها چقدر مي‌تواند مهم باشد. خوشبختانه از طريق فناوري مكان محور تلفن همراه اين كار نيز به‌راحتي قابل انجام است.

اطلاعات سفر

براي كساني كه زياد سفر مي‌كنند اين موضوع خيلي مهم است كه پيش از سفر خود از وضعيت ترافيك جاده‌اي و وضعيت هواشناسي اطلاع پيدا كنند. شما از طريق گوشي موبايل خود مي‌توانيد از دماي هواي شهر خود در همين لحظه، چند ساعت و چند روز بعد اطلاع پيدا كنيد. همچنين مي‌توانيد از طريق اپليكيشن‌هاي مپ، از به‌روزرساني ترافيك در ساعات مختلف مطلع شويد.

بازي و سرگرمي

از طريق فناوري مكان محور گوشي هوشمند مي‌توان در بازي‌هاي آنلاين شركت كرد و طبق تشخيص موقعيت مكاني، نزديك‌ترين افراد به محل زندگي خود را پيدا كنيد. همچنين امكان برقراري تماس ويدئويي و واقعيت مجازي وجود دارد.

امداد جاده‌اي

فرض كنيد در وسط جاده در ميان برف‌وباران ماشينتان خراب شده و هيچ كسي براي كمك به شما نمي‌ايستد. در قديم بايد صبر مي‌كرديد تا كسي پيدا مي‌شد و شما را به نزديك‌ترين محل تعمير برساند يا اين‌كه كل راه را پياده مي‌رفتيد. اما امروزه با پيشرفت تكنولوژي شما مي‌توانيد به‌راحتي به‌صورت آنلاين درخواست امداد جاده‌اي داده و آن‌ها از طريق پيداكردن موقعيت مكاني شما، براي كمك به شما بيايند.

خدمات استارتاپ‌ها

بسياري از شركت‌هاي دانش‌بنيان كه به‌تازگي راه‌اندازي شده‌اند، اكثر خدمات خود را به‌صورت آنلاين به شما ارائه مي‌كنند. خدماتي مثل حمل مسافر، رستوران، سلامتي و امنيت را مي‌توانيد با اشتراك‌گذاري موقعيت مكاني خود با اين شركت‌هاي ارائه‌دهنده خدمات دريافت كنيد.

امنيت

فناوري مكان محور يكي از نقش‌هاي اساسي را در سيستم امنيت ايفا مي‌كند. به طور مثال زماني كه شما گوشي موبايل خود را گم‌كرده باشيد، از طريق پيداكردن موقعيت مكاني آن مي‌توانيد آن را پيدا كنيد. اين فناوري به طور مدام موقعيت فيزيكي و مكاني فرد را شناسايي كرده و از اين اطلاعات براي انجام خدمات و عملكرد دستگاه استفاده مي‌كند.

همچنين در صورت قرارگرفتن در موقعيت‌هاي ناامن مثل سرقت، از طريق اپليكيشن‌هاي خاصي مي‌تواند مكان شما را براي افراد قابل‌اعتماد ارسال كرده تا شما را پيدا كنند.

 

منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز 

 

 

معرفي سامسونگ گلكسي F12 و گلكسي F02s

۱۹ بازديد

به نقل پايگاه خبري رندباز؛ سامسونگ در تاريخ ۵ آوريل ۲۰۲۱ به‌صورت يك رويداد مجازي از جديدترين گوشي ميان‌رده اقتصادي خود يعني گوشي سامسونگ f02s  و گلكسي f12 رونمايي كرد. اين رونمايي كه در كشور هند اتفاق افتاد، با قيمت ارزان  براي كاربران در كشور هند عرضه مي‌شود.

 

كمپاني سامسونگ همواره محبوب‌ترين گوشي‌ها و طبق آمار پر فروش‌ترين‌ها را داشته است. علت اين امر را هم مي‌توان لاش سامسونگ براي ارائه‌ي گوشي‌هاي هوشمند با كيفيت در رنج‌هاي قيمتي متفاوت دانست. اين برند گوشي‌هاي ميان رده مختلفي را در سراسر دنيا عرضه داشته كه به افراد با توانايي‌هاي مالي متفاوت امكان برخورداري از گوشي نسبتا خوبي را مي‌دهد. 

اخيرا نيز برد سامسونگ دو مدل گوشي ميان رده‌ي جديد را در هند معرفي كرد كه به صورت مجازي برگزار شد. اين اقدام نشان‌دهنده شروع تلاش مضاعف سامسونگ براي توليد گوشي‌هاي ميان‌رده است. به نظر مي‌آيد كه قيمت گوشي f12 و گلكسي f02s در ميان ساير گوشي‌هاي سامسونگ ارزان‌تر و به‌صرفه‌تر باشد. در ادامه اين مدل را به همراه ويژگي‌هاي اصلي‌شان معرفي مي‌كنيم.

گوشي سامسونگ گلكسي f12

طبق گفته وب‌سايت gsmarena گلكسي f12 درواقع ري‌برند‌شده گوشي m12 است. به طور كلي، شركت سامسونگ طي سال‌هاي اخير سرمايه‌گذاري عظيمي براي توليد تلفن همراه ميان‌رده انجام داده است. نتيجه اين سرمايه‌گذاري توليد گوشي‌هاي سري M، A و سري f بوده است.

اين گوشي هوشمند با صفحه‌نمايش ۶.۵ اينچي و رزولوشن Full HD نرخ نوسازي ۹۰ هرتز با ناچ قطره‌اي دارد. حافظه آن ۴ گيگابايت رم و ۶۴ يا ۱۲۸ گيگ فضاي ذخيره‌سازي داخلي (كه قابليت ارتقا از طريق كارت حافظه دارد) است. همچنين گوشي گلكسي f12 داراي حسگر اثر انگشت جانبي است.

در پنل پشتي آن دوربين ۴گانه قرار گرفته كه دوربين اصلي آن ۴۸ مگاپيكسل و در كنار دوربين ۵ مگاپيكسلي خود دو ماژول ۲ مگاپيكسلي براي گرفتن عكس‌هاي ماكرو قرار دارد. در ضمن باتري آن با سرعت ۶۰۰۰ ميلي‌آمپر ساعت ارائه شده و داراي يك شارژر ۱۵ وات است كه مي‌تواند تمام روز دوام بياورد.

 قيمت گوشي f12 با ۴ گيگابايت رم و ۶۴ گيگ حافظه داخلي، از ۱۵۰ دلار شروع مي‌شود. درحالي‌كه مدل ۴ گيگابايت رم و ۱۲۸ گيگ حافظه داخلي آن ۱۶۳ دلار است. اولين فروش آن نيز از تاريخ ۱۲ آوريل آغاز مي‌شود.

گوشي سامسونگ f02s

گوشي سامسونگ f02s همان گوشي m020s است كه با رنگ جديد وارد بازار شده است. اين مدل داراي صفحه‌نمايش ۶.۵ اينچي و يك دوربين اصلي 13 مگاپيكسلي در كنار دو واحد 2 مگاپيكسلي براي عكس‌هاي ماكرو است. همچنين اين گوشي ۴/۳ گيگابايت رم و ۶۴/۳۲ گيگابايت حافظه داخلي با قابليت ارتقا از طريق كارت حافظه دارد.

باتري گلكسي f020s، 5000 ميلي‌آمپر ساعت است. قيمت Galaxy F02s با 3 گيگابايت رم و 32 گيگابايت حافظه از ۱۲۳ دلار شروع مي‌شود. در حالي كه مدل 4/64 گيگابايتي ۱۳۶ دلار است. اولين فروش آن نيز از 9 آوريل آغاز مي‌شود.

عرضه گوشي سامسونگ گلكسي f12 و f020s در جهان

طبق اقداماتي كه سامسونگ تابه‌حال انجام داده است، اين‌طور به نظر مي‌آيد كه سري گوشي‌هاي F را پس از مدتي با نام M در نقاط ديگر جهان وارد بازار مي‌كند. پس مي‌توان نتيجه گرفت كه پس از مدتي گوشي‌هاي سامسونگ گلكسي F12 و F020s با نام‌هاي گلكسي m12 و m020s وارد بازار جهاني شوند.

 

منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز