بهترين تلفن‌هاي همراه براي كودكان كدامند؟

۲۲ بازديد

اينكه براي كودكمان چه مدل گوشي‌اي را انتخاب كنيم مي‌تواند بسيار چالش برانگيز باشد، چرا كه علاوه بر ويژگي‌هاي عادي تلفن همراه بايد يك سري موارد خاصي را نيز در نظر بگيريم. ويژگي‌هاي مثل وزن گوشي، اندازه صفحه نمايش و…


هر چند كه بسياري از والدين اساسا با خريد تلفن همراه براي فرزندشان مشكل دارند، اما با پيشرفت تكنولوژي اين امر را مي‌توان اجتناب ناپذير دانست. اينكه دنيا به سمت ارتباطات مجازي مي‌رود و بسياري از فعاليت‌ها از جمله درس خواندن به صورت آنلاين انجام مي‌گيرد نيز ضرورت داشتن تلفن همراه براي كودكان را بيش از پيش مي‌كند بنابراين لازم است در خريد گوشي مناسب دقت عمل به خرج داده و با آگاهي عمل كنيم. 

به نقل از پايگاه خبري رندباز؛ گوشي مخصوص كودكان بايد بدون اينكه با قابليت‌هاي زياد خود كودكان را درگير خود و گاها گيج كنند، تمام نيازهاي آن‌ها را رفع كنند.

در ادامه به معرفي تلفن‌هاي همراه مناسب كودكان در ۲۰۲۱ مي‌پردازيم.

تلفن‌هاي همراه مناسب كودكان در سال ۲۰۲۱

با توجه به سن كودكان، نيازهاي آن‌ها براي داشتن تلفن همراه متفاوت است. به طور مثال، كودكان با سن كمتر شايد فقط به گوشي نياز داشته باشند كه بتوانند با آن بازي كرده يا براي برقراري تماس از آن استفاده كنند. اما بهترين گوشي براي نوجوانان تلفن همراهي است كه بتوانند در آن انواع اپليكيشن‌ها را نصب‌كرده و از آن‌ها استفاده كنند.

در ادامه ليستي از گوشي‌هاي مقرون‌به‌صرفه، پرچم‌دار و ميان‌رده مناسب كودكان و نوجوانان را معرفي كرده‌ايم كه تمامي فاكتورهاي مورد نياز ذكر شده را دارند.


گوگل پيكسل 3a

اين گوشي داراي دوربين باكيفيت براي علاقه‌مندان به عكاسي و فيلم‌برداري است. صفحه نمايشگر آن ۵.۶ اينچي و نوع OLED است. تراشه سريع اين گوشي قدرت پردازنده آن را بيشتر كرده و براي نصب و اجراي بازي‌هاي فشرده بسيار مناسب است.

جك ۳.۵ ميلي‌متري اين گوشي براي هدفون ساخته شده و مخصوص عاشقان موزيك است. اين گوشي براي كودكان و نوجوانان مناسب است و سيستم‌عامل اندرويدي آن يك سيستم نظارتي Google family link  را دارد.

آيفون SE 2020

اين گوشي با صفحه‌ نمايش ۴.۷ اينچي و دوربيني با كيفيت ۱۲ مگاپيكسلي داراي ويژگي‌هايي براي استفاده آسان توسط كودكان است. همچنين اين آيفون عملكرد قوي براي نصب بازي‌هاي فشرده از خود نشان مي‌دهد. علاوه بر اين شما مي‌توانيد با اين گوشي اشتراك Apple Arcade را تهيه كرده و به بازي‌ها متنوع با كيفيت مناسب كودكان و نوجوانان دسترسي پيدا كنيد.

گوشي آيفون SE 2020 از كنترلرهاي بي‌سيم نيز پشتيباني مي‌كند. همچنين اين گوشي مجهز به GPS است كه از طريق آن والدين مي‌توانند در شرايط ضروري براي پيدا كردن كودك خود از اين سيستم كمك بگيرند.


سامسونگ گلكسي A10e

 اين گوشي با قيمتي مقرون‌ به‌صرفه عرضه مي‌شود و داراي صفحه‌نمايش ips ۵.۸ اينچي است. اين گوشي با كاربري چندرسانه‌اي خود مخصوص تماشاي فيلم است. همچنين داراي جك هدفون است و بسيار مناسب كودكاني است كه تا به حال از گوشي هوشمند استفاده نكرده‌اند.

اين گوشي براي انجام بازي‌هاي سنگين مناسب نيست. اما توانايي كنترل بازي‌هاي دو بعدي را دارد.

گوشي Nokia 5.3

اين گوشي اندرويديِ خوش‌ساخت قيمتي كمتر از ۲۵۰ دلار دارد. داراي پردازنده سريع و قابليت عكاسي پرتره است. همچنين اين گوشي ۲ روز ماندگاري شارژ باتري داشته و برخلاف وضوح كم صفحه‌ نمايش، توانايي توليد كنتراست بالا و رنگ‌هاي عميق را دارد. علاوه بر اين، Nokia 5.3  جك ۳.۵ ميلي‌متري هدفون داشته و اسپيكر آن بسيار قدرتمند و بلند است.

موتورولا موتو G8 پاور

اين گوشي توانايي پخش ۸ ساعت و ۵۵ دقيقه ويدئوي يوتيوب با يكبار شارژ را دارد. صفحه‌نمايش آن ۶.۴ اينچي و وزن آن ۱۹۷ گرم است. همچنين داراي جك هدفون بوده و مناسب بازي‌هاي سبك است، اما بازي‌هاي سنگين را اجرا نمي‌كند.

قابل‌ذكر است كه  موتورولا موتو  G8 پاور، به دليل بزرگ بودن زياد مناسب كودكان نبوده و بيشتر مناسب نوجوانان است.

گوشي Nokia 3310، 3G

اين گوشي مناسب انجام كارهاي سريع مثل برقراري تماس و ارسال پيام است، اما همچنان يكي از گوشي‌هاي محبوب و پرفروش در بين كاربران است. نكته قابل‌ توجه اين گوشي شارژدهي بسيار زياد آن است. همچنين داراي يك دوربين ساده است. حافظه داخلي آن كم است ولي توانايي نصب كارت حافظه ميكرو SD را دارد. نوكيا 3310 قيمت ارزاني داشته و شما مي‌توانيد با يكبار شارژ حدود چند هفته از آن استفاده كنيد!

اين گوشي براي كودكان كم سني كه استفاده از گوشي هوشمند هنوز براي آن‌ها زود است مناسب است.

گوشي Apple iPhone 12 mini

اين مدل از آيفون از همه گوشي‌هاي معرفي شده گران‌تر است. اما بهترين گوشي براي نوجوانان به شمار مي‌آيد. صفحه‌نمايش آن ۵.۴ اينچي بوده و طول عمر زيادي دارد و  كودك شما مي‌تواند در سال‌هاي بعد هم از آن استفاده كند.

همچنين اين گوشي امكان پشتيباني از انواع كنترلرها را داشته و اين موضوع آن را به يك كنسول بازي كوچك و قوي تبديل مي‌كند. با اين گوشي مي‌توانيد اشتراك Apple Arcade را تهيه كرده و به بازي‌هاي متنوع خانوادگي دسترسي داشته باشيد. علاوه بر اين، iphone 12 mini داراي فناوري 5G نيزمي‌باشد.


گوشي Samsung Galaxy A52

اين گوشي سامسونگ جزو گوشي‌هاي ميان‌رده به شمار رفته و داراي نمايشگر ۶.۵ اينچي است. بلندگوهاي استريوي آن مخصوص تماشاي يوتيوب است. همچنين امكان انجام بازي‌هاي سه‌بعدي نيز در آن وجود دارد و دوربين اصلي آن نيز داراي لرزشگير اپتيكال است. علاوه بر اين دوربين آن عريض است و توانايي عكاسي پرتره را هم  دارد.

منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.