قوي‌ترين گلكسي سامسونگ ۸ ارديبهشت رونمايي مي‌شود

۲۳ بازديد

سامسونگ را بي شك مي‌توان يكي از قدرتمند‌ترين و موفق‌ترين كمپاني‌هاي قرن ۲۱ دانست. سامسونگ هميشه نوآوري و خلاقيت را در دستور كار خود قرار داده و همواره براي پيشتاز بودن در عرصه‌ي تكنولوژي در رقابت با غول‌هاي بزرگي همچون اپل و هواوي، جنگيده است و تا حدود زيادي موفق بوده. سامسونگ اين بار قصد دارد تا در تاريخ ۲۸ اپريل و يا ۸ ارديبهشت طرفدارن و كاربرانش را سورپرايز كند. اين شركت كره‌اي اعلام داشته كه قصد دارد قوي‌ترين گلكسي خود را كه ممكن است گوشي موبايل نباشد را رونمايي كند. 

به نقل از پايگاه خبري رندباز؛ قدرتمندترين دستگاه گلكسي سامسونگ ممكن است يك گوشي هوشمند نباشد.

اين رويداد به صورت آنلاين و توسط يك تيزر كوتاه در سايت رسمي سامسونگ اعلام شد و هيچ سرنخ خاصي را نيز از اينكه چه در انتظار ماست، نمي‌داد. ممكن است اين گلكسي يك تلفن هوشمند نباشد،چراكه سامسونگ سري Galaxy S21 را به‌تازگي در آخرين رويداد آنلاين خود معرفي كرده است.

 

به گفته برخي، تنها دستگاه گلكسي كه مي‌تواند از يك تلفن هوشمند قدرتمندتر باشد، لپ‌تاپ Galaxy Book Pro است. بر اساس آنچه تاكنون مي‌دانيم، لپ‌تاپ سامسونگ Galaxy Book Pro مجهز به تراشه‌هاي اگزينوس است.

از آنجا كه شعار مراسم گلكسي آنپكد «قوي‌ترين گلكسي» است، ممكن است اين لپ‌تاپ به‌دليل اين ويژگي خود، قدرتمندترين دستگاه‌ گلكسي باشد.

باتوجه‌به نياز روزافزون كاربران به دستگاه‌هاي جديد به دليل شرايط دوركاري و خانه‌نشيني اين روزها، احتمال توليد لپ‌تاپ در اين شركت زياد است. باتوجه‌به اين نكته كه شركت سامسونگ چند ماه است كه در حال توليد اين لپ‌تاپ ويندوز است، احتمالات بر اين است كه دستگاه گلكسي كه قرار است معرفي شود، لپ‌تاپ باشد.

اين لپ‌تاپ با پشتيباني از قلم S Pen  و پردازنده گرافيكي AMD و در اندازه صفحه‌نمايش 13 و 15 اينچي ارائه مي‌شود. انتظار بر اين است كه در رويداد ۲۸ آوريل اطلاعات بيشتري درمورد لپ‌تاپ به دست بياوريم. مگر اينكه كمپاني سامسونگ يك دستگاه كاملاً جديد براي ارائه در نظر گرفته باشد.

اما احتمال ديگري كه وجود دارد، معرفي گوشي‌هاي گلكسي فولد ۳ و زد فليپ ۲ است. در دعوت‌نامه سامسونگ وعده قدرتمندترين محصول گلكسي آمده است. اما هيچ‌كس هنوز اطلاعات دقيقي از جزئيات اين مراسم ندارد و نمي‌توان به اطمينان گفت اين محصول قدرتمند گلكسي چه مي‌تواند باشد.

اين رويداد قرار است به‌صورت آنلاين و در وب‌سايت اين شركت برگزار شود.


منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز 


 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.