تجربه‌ي اندرويد روي آيفون، با iTest امكانپذير شد

۲۳ بازديد

سامسونگ و آيفون هميشه رقابت‌ تنگاتنگي داشته و سعي دارند با ارائه‌ي تكنولوژي‌هاي متنوع از يكديگر پيشي بگيرند. اين دو كمپاني بزرگ طرفداران بسياري هم دارند كه بين طرفداران هر برند نيز هميشه بحث بر سر بهتر بودن گوشي‌ها وجود دارد. سامسونگ اما هميشه مدعي بوده كه گوشي‌هايش كاربري بهتري دارند و با تبليغات فراواني كه داشته توانسته است حتي بسياري از كاربران آيفون را هم به خود جلب كند. اين بار سامسونگ در راستاي اثبات ادعاي كاربري آسانتر اپليكيشني طراحي كرده كه به كاربران آيفون امكان استفاده از اندرويد گوشي‌هاي گلكسي را مي‌دهد. اين فناوري تازه سامسونگ iTest نام دارد. 

به نقل از پايگاه خبري رندباز؛ سامسونگ براي ايجاد تجربه گلكسي در آيفون، اين فناوري را در وب‌سايت خود به نام iTest پياده كرده است. همچنين كاربران گوشي‌هاي اپل مي‌توانند با نصب اين نرم‌افزار بر روي گوشي خود، حس اندرويد را در گوشي اپل تجربه كنند.

نحوه استفاده از اندرويد بر روي آيفون با سامسونگ iTest

براي استفاده از اين كاربري با اسكن كد ،QR نسخه وب اين اپليكيشن بر روي صفحه هوم گوشي آيفون مانند يك اپليكيشن عادي اضافه مي‌شود. پس از آن كاربري گوشي موبايل شما از ios به اندرويد شبيه‌سازي شده و شما مي‌توانيد از طريق گلكسي استور تمامي تم‌هاي گلكسي را در گوشي موبايل خود تست كنيد.

سامسونگ در اين مورد اظهار كرده كه با اين كار قصد داشته كاربران كمي از طعم داشتن گلكسي را بدون عوض‌كردن گوشي بچشند. بر اساس گفته كارشناسان، اين نوآوري سامسونگ توجه زيادي را به خود جلب كرد و به‌خوبي توانست كاربري‌هاي گوشي گلكسي را نمايش دهد.

يكي از مسائلي كه بر سر زبان‌ها افتاد، وجود بنر بازي Fortnite در صفحه اصلي فروشگاه سامسونگ است. به دليل اين‌كه اپل پس از ايجاد مشكل با سازندگان اين بازي، بنر آن را از اپ‌استور خود حذف كرد. مشاهده بنر اين بازي در فروشگاه سامسونگ مي‌تواند حس نوستالژي را به كاربران اپل القا كند.

از ديگر قابليت‌هايي كه در اين نسخه وجود دارد، امتحان يك‌سري برنامه‌هاي اساسي سامسونگ است. به طور مثال شما مي‌توانيد با گوشي اپل خود وارد برنامه دوربين سامسونگ شده و از تنظيمات آن باخبر شويد. همچنين يكسري آموزش‌ها براي شما نمايش داده مي‌شود كه با مطالعه آن‌ها مي‌توانيد راحت‌تر از نسخه گلكسي استفاده كنيد.

علاوه بر اين، كاربران با دريافت نوتيفيكيشن‌هاي متني و تماس تلفني سامسونگ، مي‌توانند تفاوت‌هاي آن را با آيفون مشاهده كنند. با ورود به برنامه Galaxy Wearable نيز مي‌توانند كليه لوازم جانبي سامسونگ را مرور كرده و اطلاعات لازم را كسب كنند.

سامسونگ از اين فرصت براي معرفي و نمايش مدل‌هاي ديگر گلكسي مثل گلكسي بادز پرو، گلكسي واچ 3 و گلكسي بادز لايو استفاده كرده است. در حال حاضر سامسونگ تبليغات وب اپليكيشن iTest را در كشور نيوزلند انجام داده است. اما شما هم با يك گوشي آيفون ۷ به بالا مي‌توانيد اين كاربري را امتحان كنيد.


منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز 

 

 

 

 


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.