خريد سيم كارت شاتل موبايل براساس تاريخ تولد امكانپذير شد

۱۸ بازديد

به نقل از پايگاه خبري رندباز؛ اپراتور هوشمند شاتل موبايل دست به اقدامي نوآورانه زده و سيم‌ كارت‌هايي طراحي كرده كه كاربران مي‌توانند شماره خود را بر اساس تاريخ تولد خود انتخاب كنند.


شاتل موبايل اولين اپراتور هوشمندي بود كه به طور رسمي در ايران شروع به كار كرد و توانست كاربران بسياري را به سمت خود جذب كند. دليل اين استقبال بالا از شاتل را موبايل را هم مي‌توان خدمات  بي‌نظيرو بسيار پيشرفته‌اي دانست كه سيم‌كارت‌هاي هوشمند ارائه مي‌دهند. سيم كارت‌ هوشمند به اين صورت عمل مي‌كند كه نزديك‌ترين شبكه‌ي اينترنتي و بهترين شبكه پوشش دهي آنتن همراه را تشخيص داده و براي كاربر انتخاب مي‌كند. شاتل موبايل حال گامي بيشتر برداشته و قصد دارد رنج جديدي از شماره‌هاي تلفن همراه را با انتخاب برحسب تاريخ تولد هرفرد ارائه دهد. 


عرضه سيم كارت هوشمند بر اساس تاريخ تولد

پيش‌شماره اپراتور شاتل موبايل ۰۹۹۸ است. براي دريافت سيم كارت هوشمند بر اساس تاريخ تولد، كاربران بايد به وب‌سايت شاتل موبايل مراجعه كرده و سيم كارت مورد نظر خود را دريافت كنند. شماره‌ها به اين شكل است كه بعد از پيش‌شماره عدد ۱۳ قرار مي‌گيرد.

به‌عنوان‌مثال اگر فردي در تاريخ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۶۸ به دنيا آمده باشد، مي‌تواند شماره ۰۹۹۸۱۳۶۸۱۱۷ را انتخاب كند. باتوجه‌ به اينكه از هر تاريخ فقط يك شماره وجود دارد، شما بايد قبل از اينكه كسي ديگر آن را انتخاب كند، شماره‌ تلفن همراه خود را خريداري كنيد.

در صورت تمايل مي‌توانيد با مراجعه به وب‌ سايت اپراتور شاتل موبايل به آدرس shatelmobile.ir درمورد خريد  سيم كارت شاتل موبايل اطلاعات بيشتري كسب كنيد. همچنين مي‌توانيد با شماره‌گيري  ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ با كارشناسان شاتل موبايل به صورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشيد.

 

منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز 

 


 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.