مشخصات كامل مدل 5G و 4G گلكسي A22 سامسونگ منتشر شد

۲۲ بازديد

كمپاني سامسونگ رو ميشه يكي از پر كارترين‌هاي دنياي تكنولوژي دانست كه هر چند وقت يكبار مدل جديدي از گوشي‌هاي خودش را كه به گلكسي معروف هستن، روانه‌ي بازار جهاني موبايل مي‌كند. به علاوه سامسونگ هميشه سعي كرده تا موبايل‌هايي را با كاربري ساده و بسيار راحت به طرفداران خودش عرضه كند. تا حد زيادي هم موفق بوده. سامسونگ همچنين رنج قيمت بسيار متفاوتي را براي گوشي‌هاي هوشمندش در نظر داشته كه هر كسي با توجه به توانايي اقتصادي اش بتواند گوشي موبايل هوشمند داشته باشد. حال سامسونگ سري جديد  A22 را منتشر كرده است كه دو مدل 5G , 4G را شامل مي‌شود. 


اول از همه بايد گفت كه اين دو گوشي از طراحي مشابهي برخوردارند و در رنگ‌هاي سفيد، بنفش، سبز نعنايي و مشكي در ماه آينده به بازار عرضه خواهند شد. اما لازم به ذكر است كه دو محصول از نظر مشخصات فني چيپست، نمايشگر، بيومتريك و دوربين‌ها با هم متفاوتند كه در ادامه به آن خواهيم پرداخت.

مدل G5 از چيپ ديمنسيتي 700 با مودم G5 بهره مي‌برد و هم‌چنين داراي نمايشگر 6.4 اينچي نيز هست. به علاوه بايد گفت؛ از آنجا كه سنسور اثر انگشت روي فريم قرار مي‌گيرد؛ سامسونگ براي اين محصول نمايشگر LCD در نظر گرفته است. دوربين‌هاي سه‌گانه‌ي 48 مگاپيكسلي، دوربين 2 مگاپيكسلي و دوربين اولترا وايد 5 مگاپيكسلي نيز روي پنل پشتي دستگاه قرار دارند. به نظر مي‌رسد دوربين دوربين 2 مگاپيكسلي از نوع ماكرو باشد.

مدل G5 با وزن 205 گرم و ضخامت 9 ميلي‌متر از مدل G4 كه 185 گرم وزن و 8.5 ميلي‌متر ضخامت دارد؛ سنگين‌تر و ضخيم‌تر است.

ويژگي مهم و برجسته‌ي سامسونگ گلكسي A22 G4، چيپ هليوG80 مدياتك آن است كه در طراحي دستگاه مي‌درخشد. نمايشگر 6.4 اينچي اين مدل و صفحه‌ي امولد نيز از ديگر مشخصات فني A22 G4 خواهد بود. دوربين سلفي آن 13 مگاپيكسل دارد اما برخلاف همتايش از دوربين‌هاي چهارگانه‌ي 48، 5، 2 و 2 مگاپيكسلي در پنل پشتي برخوردار است.

اين محصولات سامسونگ، يك باتري ۵۰۰۰ ميلي آمپر ساعتي دارند و در ضمن از شارژ سريع 15 واتي نيز پشتيباني مي‌كنند. احتمالا سامسونگ تصميم خواهد داشت كه محصول جديد خود را با قيمتي كمتر از 200 دلار به بازار معرفي كند. هرچند كه گزارش‌ها خبر از كمبود چيپ براي توليد آن‌ها خبر مي‌دهند.


منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز 

 

 


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.