هديه ايرانسل به مناسبت روز جهاني ارتباطات

۲۵ بازديد

هفدهم مي ماه هرسال موسوم به روز جهاني ارتباطات است. در قرن حاضر كه موسوم به همين نام است شايد بزرگترين وسيله‌ي ارتباطي بين مردم دنيا با هم، وسايل ارتباط جمعي باشد كه به واسطه‌ي  شبكه‌هاي مخابراتي يا اينترنتي ما را به هم ربط مي‌دهند. تلفن همراه و  شبكه‌هاي اجتماعي همه و همه با هدف ايجاد ارتباط وسيع و موثر دربين انسان‌ها در سراسر دنيا فعاليت مي‌كنند، به خصوص در زمان‌هايي مثل شرايط امروزمان كه كمتر مي‌توانيم ارتباط نزديك با هم داشته باشيم. 

به مناسبت روز جهاني ارتباطات، اپراتور ايرانسل به مشتركان خود اينترنت داخلي رايگان هديه داده است. 

شرايط امروز جهان و همه‌گيري ويروس كرونا به ما نشان داد كه تا چه اندازه بايد بيش از هميشه با موقعيت پيرامون خود منطبق شويم؛ تا از رويدادهاي دنيا و حتي زندگي روزمره‌مان جا نمانيم. در اين ميان شايد بتوان گفت مهم‌ترين عامل تطبيق‌پذيري ما، جهان ارتباطات ديجيتال بوده و هر روز بهتر از ديروز كمك‌مان كرده تا نيازهاي خود از كوچك گرفته تا بزرگ را برآورده كنيم.


آقاي هولين ژائو دبيركل اتحاديه بين‌المللي ارتباطات دور يا همان ITU،  به همين مناسبت از مردم و سازمان‌ها خواست كه در صدد اتحاد با يكديگر بر بيايند تا قادر باشند هم‌پاي تحولات ديجيتال عصر جديد قدم بردارند. او اين روز را فرصتي دانست براي اجراي سياست‌هاي هوشمندانه، تقويت استراتژي‌هاي ملي در زمينۀ توسعۀ ICT، و اقدامات مؤثر براي تشويق سرمايه‌گذاري در فناوري‌اطلاعات و ارتباطات و مهارت‌هاي ديجيتال و ارتقاي خدمات با فناوري‌هاي جديد، از هوش مصنوعي گرفته تا ۵G، با سهمي مهم در اقتصاد ديجيتال. ITU امسال با تمركز بر شرايط جديد ناشي از شيوع كرونا، با شعار « تسريع تحول ديجيتال در دوران چالش برانگيز» به استقبال روز جهاني ارتباطات رفته است.

ايرانسل به عنوان اپراتور پيشرو در كشورمان، به مناسبت اين روز 2 گيگ اينترنت داخلي هديه براي تمامي مشتركين سيم كارت دائمي و اعتباري خود در نظر گرفته است. شما مشتركين سيم كارت ايرانسل اين اپراتور مي‌توانيد از طريق اپليكيشن ايرانسل من يا با شماره‌گيري كد دستوري #5* از بامداد دوشنبه 27 ارديبهشت 1400 تا پايان همان روز و فقط به مدت يك بار، از هديه‌ي ايرانسل بهره‌مند شويد.


منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز

 


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.