بسته اينترنت هديه براي استادان فعال شد

خريد و فروش سيم كارت رندباز

بسته اينترنت هديه براي استادان فعال شد

۲۱ بازديد

شروع كرونا بسياري از فعاليت‌هاي فيزيكي را از بين برده و شكل ديگري را به شكل گيري آن‌ها بخشيده است، به خصوص كلاس‌هاي درس مدرسه و دانشگاه‌ها كه به صورت مجازي برگزار مي‌شود و نيازمند مصرف اينترنت مي‌باشد. بنابراين دانشجويان و اساتيد مجبور هستند به پرداخت‌ هزينه‌هاي بيشتر براي تامين اينترنت مصرفي‌شان. 


شاتل موبايل در اين راستا خدمات خوب و ويژه‌اي ارائه داده است. همانند ايرانسل، علاوه بر 20 گيگ اينترنتي كه به استادان ارائه داده است، با توجه به همه‌گيري ويروس كرونا،120 گيگ ديگر را به آن‌ها اختصاص داده است. بنابراين تمام اساتيد مي‌توانند بدون هيچ اقدام خاصي از اين بسته‌ي هديه‌ي خود استفاده كنند.

اليته بايد گفت كه شاتل پيش از اين بسته‌هاي هديه‌ي گوناگوني را در اختيار اساتيد قرار داده است. اين اقدامات اپراتورها، در راستاي هم‌گام سازي جامعه با نيازهاي موجود است و در هر حال نمي‌توان منكر آن شد كه همه گيري ويروس كرونا نقشي اساسي در زندگي همه‌ي ما ايفا كرده است. پس چه بهتر آنكه ما هم همراه اين تغييرات به سوي آينده قرم برداريم.

 اپراتور ايرانسل و اپراتور مجازي شاتل موبايل به همين جهت تصميم گرفتند كه امكاناتي را در قالب بسته‌هاي اينترنتي در اختيار اساتيد قرار دهند تا كمي در صرف هزينه‌ براي اينترنت به آنها كمك كنند. 

بسته‌ي 20 گيگابايتي ايرانسل كه با هدف تسهيل امر آموزش مجازي و به دستور وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات ايجاد شده است، مختص استادان دانشگاه و حوزه بوده و تا سه ماه پس از فعال سازي قابل استفاده خواهد بود.

اين اپراتور پيش از اين هم در آغاز هر سال تحصيلي يك بسته‌ي 120 گيگابايتي را در اختيار استادان حوزه و دانشگاه قراره مي‌دادند. اما اين طرح صرفا براي دوران كرونايي طراحي شده است.

به غيراز امتيازي كه ذكر شد؛ ايرانسل تمام تلاشش را كرده‌ تا پا به پاي مردم در دوران همه گيري كويد 19 قدم بردارد. از جمله ارائه‌ي سيم كارت به دانش‌آموزان مناطق محروم و رايگان كردن مكالمات كادر درمان، اقداماتي براي آموزش آنلاين، ارائه‌ي اينترنت ثابت رايگان و كمك‌هاي نقدي به آسيب‌ديدگان.

منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز 


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.