معماي زنگ شارژ آيفون

خريد و فروش سيم كارت رندباز

معماي زنگ شارژ آيفون

۱۸ بازديد

 

گوشي‌هاي آيفون هميشه خاص بودند و به همين دليل نيز طرفداران بسياري را دارند. به جز ظاهر و ويژگي‌هاي جذاب گوشي‌هاي آيفون شارژر اين گوشي نيز داستان خاص خودش را دارد. 

اگر شما هم گوشي آيفون داشته باشيد حتما متوجه شده‌ايد كه هنگام شارژ كردن اين گوشي با شارژر اصلي تنها يكبار صداي زنگ گوشي را مي‌شنويد اما از شارژر ديگري اگر استفاده كنيد بعد از اتمام كامل فرآيند شارژ دوبار اين صدا را خواهيد شنيد. 

آدرين كينگزلي هيوز در اين باره آزمايشي انجام داده  و متوجه شده كه اين معما آن قدرها هم ساده نيست. در گذشته زماني بود كه رابط كاربري اپل به اين شكل عمل مي‌كرد؛ كه البته بعد از IOS 11.3 دستخوش تغيير شد:

·       شارژ با استفاده از شارژر استاندارد: يك بار صداي زنگ

·       شارژ با استفاده از شارژر پرسرعت: دو بار صداي زنگ

·       شارژ از طريق درگاه USB: سه بار صداي زنگ

اما اين مسئله اصلا از كجا كشف شد؟ چون اپل هيچ علامتي براي نشان دادن سرعت شارژ روي صفحه ندارد. اما بالاخره يك كاربر متوجه اين موضوع شد و با آدرين تماس گرفت.

آدرين بعد از آن كه سلامت شارژر كاربر را بررسي كرد؛ تصميم گرفت اين موضوع را مورد آزمايش قرار دهد. بعد از آزمايش‌هاي بيشتر او متوجه شد كه عملكرد آيفون در اين موقعيت متفاوت شده است. به اين صورت كه در حالت عادي تنها يك بار صداي زنگ به گوش مي‌رسد؛ اما در صورت استفاده از شارژرهاي ديگر دوبار صدا خواهيم داشت.

اما امروزه كه بيشتر شارژرها پرسرعت هستند؛ اين ويژگي آيفون به چه كار مي‌آيد؟ به نظر مي‌رسد تلاش براي دريافت شارژ سريع توسط دستگاه و دريافت شارژ كمتر در ازاي آن باعث كاهش لحظه‌اي شارژ مي‌شود و آيفون آن را دو تلاش براي شارژ دستگاه تلقي مي‌كند.


منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز

رندباز در  reddit :


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.