همه چيز درباره خريد سيم كارت همراه اول

خريد و فروش سيم كارت رندباز

همه چيز درباره خريد سيم كارت همراه اول

۱۰۲ بازديد

همه چيز درباره خريد سيم كارت همراه اول

بدون شك ميدانيد كه همراه اول يكي از اپراتورهايي است كه شما ميتوانيد از آن به عنوان بهترين اپراتورهاي تلفن همراه ياد كنيد. در اين بين خريد سيم كارت همراه اول داراي نكته هاي بسياري است كه ميخواهيم شما را در اين بخش با آنها آشنا كنيم. اين نكته ها در واقع به شما خواهد گفت كه به عنوان فردي كه ميخواهيد خريد سيم كارت همراه اول را انجام دهيد چه كارهايي بايد در اين زمينه بكنيد.

اينكه شما طرفدار بهترين اپراتور سيم كارت هاي تلفن همراه هستيد در واقع به شما كمك خواهد كرد كه بهترين انتخاب را داشته باشيد. معمولا گفته مي شود كه خريد سيم كارت همراه اول به آساني امكان پذير است و شما حتي ميتوانيد اين كار را به صورت اينترنتي انجام دهيد. خريد سيم كارت همراه اول اما همانند خريد ساير سيم كارت هاي اپراتورهاي ديگر است. اگر شما هم ميخواهيد اپراتور خود را به همراه اول تغيير دهيد بايد بدانيد كه مدارك خود را بايد براي اين كار ارائه دهيد. در واقع كل بخشي كه بايد بدانيد اين است كه خريد سيم كارت همراه اول به هيچ وجه پروسه سختي نخواهد بود و در واقع شما بدون كمك هيچ كسي ميتوانيد آن را انجام دهيد. البته دقت داشته باشيد كه اين كار براي شما آسان هم نخواهد بود چرا كه مداركتان بايد كامل باشد.

چرا خريد سيم كارت همراه اول؟

رندباز به شما كمك خواهد كرد كه بهترين سيم كارتي را كه ميخواهيد خريداري كنيد. در واقع خريد سيم كارت همراه اول به صورت آنلاين براي نخستين بار توسط رندباز ارائه شد و امروزه هم عده بسياري به دنبال خريد و فروش سيم كارت در اين وبسايت هستند. دقت داشته باشيد كه شما در اين وبسايت هم ميتوانيد به عنوان خريدار و هم به عنوان فروشنده فعاليت داشته باشيد. در سامانه رندباز بيش از 75000 شماره تلفن همراه رند به فروش گذاشته شده اند و بيش از 1000 فروشنده و خريدار هم در آن فعاليت مي كنند. اگر شما هم ميخواهيد سيم كارت خود را به فروش بگذاريد و يا رندترين سيم كارت هاي همراه اول را خريداري كنيد همين حالا ثبت نام كنيد!

خريد سيم كارت همراه اول در آذر ماه سال 1298 اما طرح هاي بسياري را شامل شده است. اگر شما هم جز آن دسته كساني هستيد كه ميخواهيد اين سيم كارت ها را خريداري كنيد ميتوانيد با 40 درصد تخفيف و به قيمت 100 هزار تومان خريداري كنيد. اين طرح البته تا اول دي ماه سال 1398 ادامه خواهد داشت و شما ميتوانيد با مراجعه به فروشگاه هايي كه اقدام به فروش سيم كارت همراه اول كرده اند آنها را خريداري كنيد. آنچه كه بايد بدانيد اين است كه مراجعه حضوري به دفتر خريد و فروش سيم كارت همراه اول هم از جمله راه هايي است كه ميتوانيد توسط آن سيم كارت خود را خريداري كنيد. البته خريد اينترنتي هم براي علاقه مندان فراهم شده است كه ميتوانيد به آساني و با چندين كليك خريد سيم كارت همراه اول را انجام دهيد. در واقع در طرح هاي فروش ويژه پاييز هم ميتوان گفت كه شما با خريد سيم كارت هاي دائمي ميتوانيد از تخفيف اين سيم كارت ها بهره مند شويد. البته بسته هاي خوشامد گويي اين سيم كارت ها شامل 1000 پيامك و 1000 دقيقه مكالمه داخل شبكه خواهد بود و همچنين شما به مدت يك هفته ميتوانيد از بسته اينترنت نامحدود استفاده كنيد و سپس بسته اينترنتي يك ماهه 30 گيگ براي شما فعال خواهد شد. همانطور كه ميبينيد، خريد سيم كارت همراه اول در واقع مزاياي بسياري براي شما خواهد داشت و اگر شما اين كار را با سيم كارت هاي دائمي انجام دهيد ميتوانيد از خدمات بي نظيري در اين زمينه بهره مند شويد.

خريد سيم كارت همراه اول

بسته هاي اينترنت رايگان همراه با خريد سيم كارت همراه اول و فعال شدن آنها براي شما فعال خواهد شد. شما ميتوانيد اين بسته ها را به آساني مورد استفاده قرار دهيد اما دقت داشته باشيد كه هر بسته براي يك فرد تنها با يك كد ملي ايجاد خواهد شد و شما نميتوانيد از چندين بسته استفاده كنيد. براي خريد سيم كارت هاي 100 توماني همراه اول شما هم ميتوانيد به كليه دفاتر فروش سيم كارت هاي همراه اول در سراسر كشور مراجعه كنيد و پس از خريد سيم كارت با همراه داشتن كد ملي اقدام به فعالسازي آن كنيد و هم اينكه با مراجعه به فروشگاه هاي آنلاين كه نشاني آن ها را در ادامه خواهيد ديد اقدام به خريد سيم كارت همراه اول كنيد. البته شما ميتوانيد در اين روش شماره موردنظر خود را نيز انتخاب كنيد. البته شما بايد براي خريد سيم كارت همراه اول با در دست داشتن كد ملي خود به دفاتر فروش اين سيم كارت ها مراجعه كنيد و آن ها را فعال كنيد در غير اين صورت اين سيم كارت براي شما فعال نخواهد شد. دقت داشته باشيد كه كار فعالسازي را به طور حتم در دفاتر فروش انجام دهيد. براي خريد آسان سيم كارت همراه اول حتي به صورت قسطي، رندباز را فراموش نكنيد!

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد