1400 گيگابايت اينترنت؛ هديه نوروزي ابرتو

خريد و فروش سيم كارت رندباز

1400 گيگابايت اينترنت؛ هديه نوروزي ابرتو

۲۶ بازديد

 

تكنولوژي Cloud مدتي است كه بسيار رواج پيدا كرده و بسياري از مردم  و سازمان‌ها در سراسر دنيا از آن استقبال خيلي خوبي به عمل آورده‌اند. اين فضاهاي ابري تقريبا فضاي نامحدودي را در اختيار كاربران خود براي ذخيره‌ي پروژه‌ها و فايل‌هاي مختلف‌شان قرار مي‌دهند. 

در ايران هم مدتي است كه استفاده از فضاي ذخيره سازي ابري رواج يافته است و حتي مردم عادي هم از اپليكيشن‌هايي مثلGoogle Drive  در اندرويد و  icloud در اپل استفاده‌ي هر روزه دارند. 

به علاوه‌ي اين اپليكيشن‌هاي محبوب و بسيار رايج در ايران، ايرانسل نيز پيشگام ارائه‌ي فضاي ذخيره سازي ابري بوده و امكان ذخيره‌ سازي را در اختيار مشتركانش قرار داده. 

اپراتور ايرانسل موفق شد تا با راه اندازي چنين فضاي ذخيره‌اي در اينترنت، نياز مشتركين خود را از چنين قابليتي تامين نمايد. مراسم رونمايي از اين فناوري در چهاردهمين سالروز روي كار آمدن ايرانسل با حضور مدير عامل اين شركت، دكتر بيژن عباسي آرند، برگزار شد. حال ايرانسل با برگزاري يك مسابقه و اهداي جوايز نفيس به مشتركين خود، آنها را براي استفاده از ابرتو تشويق مي‌نمايد.

 به نقل از پايگاه خبري رندباز؛ به مناسبت فرا رسيدن نوروز 1400، ايرانسل از اول اسفند ماه 99 تا 31 فروردين 1400 به 10 نفر از كاربران ابرتو هديه نوروزي مي‌دهد. اين هديه شامل 10 بسته اينترنتي 1400 گيگابايتي مي‌باشد.

اين 10 نفر برتر از بين برندگان مسابقه مذكور تعيين مي‌شوند؛ بدين طريق كه هر كاربري كه اطلاعات بيشتري را بر روي ابرتو آپلود كرده باشد، بين  10 نفر برنده اين جايزه قرار مي‌گيرد. براي شركت در اين مسابقه، لازم است حداقل از يك گيگابايت فضاي ابرتو براي ذخيره سازي اطلاعات خود استفاده كرده باشيد. 1400 گيگابايت اينترنت هديه بر روي سيم كارت ايرانسل كساني كه برنده اين مسابقه هستند، فعال مي‌شود. مهلت استفاده از اين اينترنت نيز يك سال است.

با استفاده از فضاي ذخيره سازي ابرتو، امنيت بيشتري را در حفظ اطلاعات خود خواهيد داشت. از ديگر مزاياي آن مي‌توان به داشتن فضاي اضافي براي ذخيره فايل‌ها، قابليت پشتيبان گيري (بك آپ)، راحتي در به اشتراك گذاري فايل‌هاي پرحجم با ديگران و دسترسي هميشگي به اطلاعات خود اشاره كرد.

كساني كه ابرتو را نصب مي كنند، مي‌توانند به مدت 6 ماه از 5 گيگابايت فضاي ذخيره سازي رايگان و همچنين يك گيگابايت اينترنت هديه استفاده نمايند. بسته‌هاي ابرتو در حجم و قيمت‌هاي متفاوت بر روي وب‌ سايت اصلي ايرانسل قابل مشاهده هستند. در صورت تمايل مي‌توانيد هر كدام از بسته‌هاي دلخواه خود را انتخاب كرده و خريداري نماييد.


منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز 


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.