آخرين اخبار لو رفته از iphone13 5G

خريد و فروش سيم كارت رندباز

آخرين اخبار لو رفته از iphone13 5G

۳۲ بازديد


بر اساس آخرين اخبار، صفحه نمايشگر آن نيز علاوه بر نرخ نوسازي 120 هرتز، به فناوري LTPO مجهز خواهد بود. فناوري LTPO اين قابليت را براي گوشي موبايل فراهم مي‌كند كه به طور خودكار نرخ نوسازي صفحه را بر اساس استفاده شما از دستگاه تنظيم كند و عمر باتري را بهبود بخشد. فناوري LTPO همچنين امكان روشن بودن مداوم صفحه نمايشگر را نيز براي دستگاه فراهم مي‌كند؛ اين بدان معناست كه اطلاعاتي نظير ميزان شارژ باتري، ساعت، تاريخ، نوتيفيكيشن‌ها و مواردي مشابه هميشه بر روي صفحه نمايشگر قابل مشاهده هستند. در سال 2021 شاهد مدل‌هاي پرو از آيفون 13 خواهيم بود كه تفاوت‌هاي قابل توجهي نسبت به مدل‌هاي پيشين خواهند داشت. اين تفاوت را مي‌توان در بدنه اين مدل‌ها مشاهده نمود؛ بدنه‌اي با رنگ مشكي مات و بافتي ناهموار كه باعث مي‌شود اين گوشي هوشمند راحت‌تر در دست جاي گيرد و به اصطلاح خوش‌دست گردد. اين همان قابليتي است كه اپل‌ واچ هاي سري 6 در حال حاضر به آن مجهز مي‌باشند.



آخرين گوشي آيفون يعني 12 پرومكس با استقبال بسيار زيادي رو به رو شده و همچنان درباره‌اش صحبت مي‌شود. اخيرا اما اخباري درباره‌ي مدل جديد گوشي آيفون به گوش مي‌رسد، اين گوشي با نام iphone 13 5G منتشر خواهد شد اما هنوز هيچ اعلاميه‌ي رسمي از سوي اپل درباره جزئيات اين گوشي انتشار نيافته است. اما در اين بين بازار شايعات درباره‌ي گوشي جديد كمپاني محبوب اپل بسيار داغ بوده و اخبار متفاوتي درباره ويژگي‌هاي هيجان انگيز و امكانات iphone13 به گوش مي‌رسد كه همه‌ي آنها اما در حد شايعه است.


شايعاتي از سوي جان پروسر به گوش مي‌رسد كه جزئياتي را درباره شارژر گوشي موبايل آيفون 13 5G افشا مي‌كند. بر اساس آن، 70 درصد احتمال دارد كه اين دستگاه بدون درگاه منتشر شده و بدون استفاده از كابل‌هاي برق، به صورت بي‌سيم شارژ شود. اين اخبار هنوز به صورت رسمي از سمت اپل تائيد نشده است، بنابراين نمي‌توان به طور صد در صد از صحت اين اطلاعات اطمينان حاصل نمود؛ بنابراين بايد صبر كنيم تا ببينيم در سال ميلادي جاري، شركت اپل چطور آخرين مدل خود را معرفي كرده و از آن رونمايي مي‌كند.

 

هر چند كه ساختار بدنه مجموعه آيفون 13 به طور كلي مشابه آيفون 12 است، اما حدس و گمان‌هايي نيز درباره افزايش ابعاد بدنه آيفون 13 به اندازه 0.26 ميلي‌متر وجود دارد. گزارش‌ها نيز نشان مي‌دهند كه آيفون 13 از آهن رباهاي قوي‌تري در فناوري مگ سيف (MagSafe) در اجزاء دروني خود استفاده مي‌كند.

ويژگي حيرت انگيز گوشي هوشمند آيفون 13 5G را مي‌توان دوربين منحصر بفرد آن به حساب آورد. در اين دوربين از پيكسل‌هاي مخصوص به عكاسي نجومي استفاده شده است؛ بدان معنا كه افراد مي‌توانند شب هنگام با گرفتن دوربين به سمت آسمان، ماه و ستاره‌ها را از طريق دوربين مشاهده و از آن‌ها عكس‌برداري كنند. در اين حالت دوربين به طور خودكار بر روي قابليت عكاسي نجومي تنظيم مي‌شود. اپل همچنين در صدد آن است كه قابليت فيلم برداري پرتره را به دوربين‌هاي خود اضافه نمايد. بعد از فيلمبرداري، فرد قادر خواهد بود عمق ميدان در ويدئو خود را نيز تنظيم كند. كيفيت لنزهاي 6 تايي دوربين فوق عريض آيفون 13 5G بهبود زيادي را تجربه نموده است؛ با اين حال، كيفيتي به خوبي دو دوربين ديگر نخواهد داشت. از ديگر بهبودي‌هاي دوربين فوق عريض آيفون 13 5G مي‌توان به گشودگي ديافراگم آن اشاره نمود. اين عدد در اين دستگاه f1/8 مي‌باشد كه در مقايسه با f2/4 آيفون 12 پيشرفتي قابل توجه به حساب مي‌آيد. با اين قابليت و ميزان گشودگي ديافراگم، كاربر مي‌تواند عكس‌هاي باكيفيتي را حتي در نور بسيار كم ثبت نمايد.


منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز 




تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.