بهترين گوشي‌هاي گيمينگ 2021

خريد و فروش سيم كارت رندباز

بهترين گوشي‌هاي گيمينگ 2021

۳۲ بازديد

بهترين گوشي‌هاي گيمينگ 2021

12.  Nubia Red Magic 5G

داراي عملكرد جادويي براي بازي‌ها!

اين گوشي گيمينگ اولين گوشي داراي نمايشگر 144 هرتز محسوب مي‌شود كه آن را براي انجام هر نوع بازي مخصوص به گوشي‌هاي هوشمند مناسب مي‌نمايد. اما اين تنها ويژگي منحصر به فرد Nubia Red Magic 5G به شمار نمي‌رود. امكانات ويژه اين دستگاه تجربه خوشايندي را براي كاربران خود فراهم مي‌سازد كه از بين آن‌ها مي‌توان به:

·         گيره‌هاي مخصوص بدنه گوشي كه باعث مي‌شود فرد كنترل بيشتري بر روي حركت دادن گوشي داشته باشد

·         فن و مايع خنك كننده موجود در دستگاه قسمتي از بدنه آن را كه در زير دستان فرد قرار مي‌گيرد خنك نگه مي‌دارد

·         فضاي مخصوص بازي ها (Game Space) براي مديريت و دسته‌بندي بازي‌ها

·         فناوري 4D Shock براي لرزش گوشي به هنگام انجام بازي

اشاره نمود. گوشي گيمينگ Nubia Red Magic 5G، از فناوري نسل پنجم گوشي‌هاي تلفن پشتيباني مي‌كند و تنها ايرادي كه بر آن وارد است برخي ايرادات نرم افزاري جزئي و ابعاد صفحه نمايش آن ( 1080×2340) مي‌باشد.


. Asus ROG Phone 3

ساخته و طراحي شده تمام و كمال براي گيمرها!

اين دستگاه داراي تمام قابليت‌هايي است كه يك گيمر به آن احتياج دارد. از باتري 6000 ميلي آمپر بر ساعت گرفته تا نمايشگر 144 هرتز با فناوري امولد و طول 6.59 اينچ. علاوه بر اين ويژگي‌ها، پردازنده اسنپ دراگون 865 پلاس و 16 گيگابايت حافظه رم در نهايت اين گوشي گيمينگ را در رتبه دوم ليست ما قرار داده‌اند. اين دستگاه از آن جهت تماما مناسب گيمر ها طراحي به حساب مي‌آيد كه يك فن كوچك روميزي درون جعبه آن قرار داده شده است تا با كمك سيستم خنك كننده موجود در دستگاه، از افزايش دماي Asus ROG Phone 3 جلوگيري شود. لوازم ديگر مربوط به بازي مانند دسته هاي مخصوص بازي نيز براي كاربران اين دستگاه در فروشگاه‌ها قابل تهيه مي‌باشد. همچنين، نرم افزارهاي درون دستگاه قابليت تنظيم عملكرد CPU و فن را فراهم مي‌سازد.

اگر چه موارد حذفي در Asus ROG Phone 3 تاثيري در كيفيت بازي ندارد، اما به عنوان يك نقص در اين دستگاه به شمار مي‌رود. عدم داشتن شارژر بي‌سيم و ضد آب نبودن اين گوشي گيمينگ را مي‌توان از ديگر ايرادات دستگاه دانست.





3. Black Shark 3

داراي ويژگي‌هاي سطح بالا و فناوري 5G!

هر چند اين دستگاه قابليت رقابت با گوشي‌هاي گيمينگ هم‌دوره خود را ندارد اما با اين حال بهترين نوع خود در برند شيائومي به حساب مي‌آيد. دستگاه Black Shark 3 بزرگ، ضخيم و داراي لامپ‌هاي LED مي‌باشد و ويژگي‌هاي سطح بالاي آن همان چيزي است كه گيمرها به دنبال آن هستند. آنچه موجب شگفتي مي‌شود دوربين اين گوشي است كه در نور كم نيز عملكرد بسيار خوبي دارد. تنها دو دليل باعث مي‌شود كه Black Shark 3 نتواند از ساير گوشي‌هاي گيمينگ كه قبل‌تر به آن‌ها پرداختيم پيشي بگيرد. اولين دليل نرخ تازه سازي 90 هرتز آن مي‌باشد. دومين دليل نيز اين است كه اين دستگاه امكانات بازي كمتري نسبت به دو گوشي گيمينگ ذكر شده دارد.

4. Razer Phone 2

داراي امكانات بازي منحصربه‌فردي كه هر روز بهتر از قبل مي‌شود!

دوربين و نمايشگر اين دستگاه به خوبي ديگر گوشي‌هايي كه با قيمت يكسان به فروش مي‌رسند نمي‌باشد و همين موضوع باعث مي‌شود گيمرها ساير انواع گوشي‌هاي گيمينگ را با امكانات بيشتر ترجيح دهند. هرچند استفاده از پردازنده اسنپ دراگون 845 و شارژر بي‌سيم Qi شيشه‌اي براي Razer Phone 2 پيشرفت زيادي به حساب مي‌آيد اما به طور كلي اين دستگاه تغييرات قابل توجهي را نسبت به اولين نسخه خود نداشته است. اما چه چيزي باعث مي‌شود بسياري Razer Phone 2 را به عنوان يك گوشي گيمينگ انتخاب كنند؟ ويژگي‌هاي نظير:

·         رم 8 گيگابايتي

·         بلندگوهاي قوي

·         نرخ به روز رساني 120 هرتز

·         باتري 4000 ميلي آمپر بر ساعت

محبوبيت زيادي را در بين مخاطبان به‌وجود مي‌آورد.

5. Black Shark 2

بهترين گوشي گيمينگ ارزان قيمت!

اين دستگاه دومين نسخه Black Shark در نسل گوشي‌هاي گيمينگ شيائومي مي‌باشد كه با قدرت بيشتر و نمايشگر باكيفيت‌تري نسبت به نسخه اوليه همراه است. دوربين سطح بالا و اجزاء دروني عالي، تركيبي را به‌وجود آورده است كه با وجود تمامي بي‌ثباتي‌ها و نقص‌ها، Black Shark 2 را از بسياري از رقباي خود جلو انداخته و در اين ليست قرار داده است. اين دستگاه در همه كشورها موجود نبوده و در برخي كشورها مانند آمريكا به سختي يافت مي‌شود.

بهترين گوشي‌هاي هوشمند مناسب براي بازي

1. iPhone 12 Pro

بهترين گوشي گيمينگ آيفون در دنيا!

گوشي آيفون 12 پرو جديدترين مدل برند آيفون است كه با قابليت‌هاي حيرت‌انگيزش نظر بسياري از منتقدان را به خود جلب نموده است. نمايشگر 6.1 اينچي ساختار فوق‌العاده‌اي دارد و سايز بدنه، گوشي را براي بازي‌هاي مختلف مناسب مي‌نمايد. سرعت بالاي اين دستگاه را مي‌توان مديون پردازنده قوي و حجم بالاي حافظه داخلي آن دانست. تنوع و تعدد بالاي بازي‌هاي اپ استور نيز انتخاب‌هاي گسترده‌اي را پيش روي كاربران قرار مي‌دهد. تمامي اين امكانات به قيمت بسيار بالاي اين گوشي هوشمند مي‌انجامد. در مقابل با خريد آن در حقيقت تا چندين سال از گوشي رده بالا بي‌نياز خواهيد بود.

2.  OnePlus 8 Pro

بهترين مدل وان پلاس!

تا چند وقت پيش مدل وان پلاس 7 در اين ليست جاي داشت. اما نسخه 8 كه تمامي ويژگي‌هاي لازم براي بازي كردن و همچنين بهترين نمايشگر را دارد، نسخه پيش از خود را از ليست بهترين گوشي‌هاي هوشمند مناسب براي بازي حذف كرده است. از ويژگي‌هاي خارق‌العاده اين دستگاه مي‌توا موارد زير را نام برد:

·         مجهز به پردازنده اسنپ دراگون 865

·         12 گيگابايت حافظه رم

·         صفحه نمايشگر 6.78 اينچي با ابعاد 1440×3168

·         نرخ به‌روزرساني 120 هرتز

·         باتري 4510 ميلي آمپر بر ساعت

·         پشتيباني از فست شارژر و شارژر بي‌سيم

همچنين اين دستگاه با پشتيباني از نسل پنجم تلفن‌هاي همراه، به افراد امكان بهره‌مندي از بازي‌هاي آنلاين با بيشترين سرعت را مي‌دهد.

3. Samsung Galaxy S20 / S20 Plus

گنجاندن گوشي‌هاي سامسونگ گلكسي S20 و همچنين S20 Plus در اين ليست با وجود امكانات بسيار سطح بالا و جذاب در بين پرچم‌داران اندرويدي هرگز دور از انتظار نبود. اگر ساكن آمريكا هستيد پس مي‌توانيد به راحتي نسخه داراي اسنپ دراگون 865 آن را تهيه كنيد، در حالي كه در ساير كشورها اين دستگاه با پردازنده Exynos 990 ارائه مي‌گردد. از ديگر ويژگي‌هاي مطلوب Samsung Galaxy S20 و S20 Plus مي‌توان به 8 گيگابايت حافظه رم، نمايشگر با فناوري QHD+ و نرخ به‌روزرساني 120 هرتز اشاره نمود. همچنين باتري‌هاي اين دستگاه‌ها با 4000 و 4500 ميلي آمپر ساعت به ترتيب براي گلكسي S20 و گلكسي S20 پلاس، بهترين عملكرد را به آن‌ها مي‌بخشد.

4. LG V60 ThinQ  + نمايشگر دوتايي

گوشي هوشمند LG V60 ThinQ نسخه به‌روزرساني شده‌ي LG G8 بوده و نمايشگر دوتايي آن، اين مدل را از ساير مدل‌هاي برند ال جي جلو انداخته است. ويژگي‌هاي نمايشگر آن هيچ تغييري نسبت به مدل V60 نكرده است، با اين حال دوگانه بودن نمايشگر به كاربران امكان اجراي دو برنامه به‌طور هم‌زمان را مي‌دهد. به عنوان مثال، در هنگام بازي مي‌توانيد از ديدن يك فيلم نيز لذت ببريد. همچنين برخي از اپليكيشن‌ها، نظير گوگل مپ، با گسترده شدن در هر دو صفحه، ابعاد بيشتري را به كاربر نمايش مي‌دهد. ديگر ويژگي‌هايي كه LG V60 ThinQ به همراه صفحات دو تايي آن را در اين ليست قرار داده است، از قبيل موارد زير مي‌باشد:

·         پردازنده اسنپ دراگون 865

·         8 گيگابايت حافظه رم

·         128 تا 256 گيگابايت حافظه داخلي

·         مجهز بودن به اندرويد 10

·         باتري 5000 ميلي آمپر بر ساعت

·         3.5 ميلي‌متر جك هدفون

5. Motorola Edge Plus / Motorola Edge

داراي نمايشگر بسيار جذاب و دكمه مخصوص بازي بر روي بدنه!

پس از يك دوره طولاني، سرانجام موتورولا بهترين نسخه رده بالاي پرچم‌دار برند خود را منتشر نمود و به همگان ثابت كرد كه اين مدت طولاني ارزش صبر كردن را داشته است! نمايشگر آبشاري بسيار زيبا، امكانات عالي و همچنين يك قابليت ويژه براي بازي‌ها، محبوبيت موتورولا را بار ديگر در بين كاربران افزايش داده است. اين قابليت ويژه شامل دكمه ديجيتالي در كناره گوشي دقيقا زير انگشت دست افراد مي‌باشد. مشخصات فني آن به شرح زير است:

·         پردازنده اسنپ دراگون 865

·         256 گيگابايت حافظه داخلي (بدون قابليت ارتقاء)

·         12 گيگابايت حافظه رم

·         نمايشگر 6.7 اينچ

·         نرخ به‌روزرساني 90 هرتز

·         دوربين‌هاي سه‌گانه 108 مگاپيكسلي

در حاليكه قيمت موتورولا Edge Plus با ساير پرچم‌داران يكسان مي‌باشد (999 دلار)، حتي در كشور آمريكا به سختي مي‌توان آن را پيدا نمود. در مقابل موتورولا Edge با وجود امكاناتي تقريبا مشابه، يعني اسنپ دراگون 765، رم 6 گيگابايتي، باتري 4500 ميلي آمپر ساعتي و همينطور حافظه داخلي 128 با قابليت ارتقاء، قيمتي پايين‌تر داشته (699 دلار) و نسبت به نسخه Plus بيشتر در دسترس افراد قرار دارد.


منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز 


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.