خريد آنلاين سيم كارت ايرانسل و مزاياي آن

خريد و فروش سيم كارت رندباز

خريد آنلاين سيم كارت ايرانسل و مزاياي آن

۲۲ بازديد

در اوايل رونق اينترنت و ايجاد فروشگاه هاي اينترنتي كمتر كسي جرات ميكرد كه به صورت آنلاين اقدام به خريد كالايي از اين طريق كند و وجه نقد خود را راهي اين بستر نمايد چرا كه در مرحله ي اول هيچ تضميني نميافت كه كلاهبرداري در كار نباشد و و كالايي كه خريداري ميكند به دستش برسد همچنين اگر از سايت هايي كه قصد خريد از آن را داشت اطمينان داشت بازهم مطمئن نبود كه كالاي خريداري شده مطابق عكس و مشخصات موجود در سايت باشد اما با گذشت زمان و اثبات اينكه خريد اينترنتي چقدر ميتواند در وقت و هزينه صرفه جويي كند باعث شد كه امروزه در فروشگاه هاي اينترنتي مانند رندباز سيم كارت نيز به شكل اينترنتي خريد و فروش شود

 

ايرانسل به عنوان اولين و معتبرترين اپراتور ديجيتال در كشور كه همواره در ارائه طرح هاي متنوع پيشتاز بوده است، تلاش كرده است تا در اين دوران مشتركين خود را تنها نگذاشته و با فراهم كردن زمينه هاي يك خريد آسان و ارزان، آسودگي خاطر كاربران را فراهم آورد.

در طرح فروش ويژه سيم كارت هاي ايرانسل، اين اپراتور امكان خريد و ارسال رايگان سيم كارت اعتباري، دائمي با پيش شماره 0900، سيم كارت حرفه اي، سيم كارت دانش آموزي كوشا، و سيم كارت ويژه مودم اينترنت پرسرعت ( TD-LTE) را به صورت آنلاين فراهم كرده است. البته در فروشگاه هاي آنلاين ايرانسل هميشه امكان خريد آنلاين سيم كارت با هزينه ارسال 295 هزار ريال وجود داشته است، ولي اين بار ايرانسل با حذف هزينه ارسال، خدمت ويژه اي را به مشتركين خود ارائه داده و سيم كارت هاي خريداري شده در اين طرح را به صورت صددرصد رايگان با پست به آدرس خريدار ارسال مي نمايد.

علاقمندان به اين طرح مي توانند با مراجعه به فروشگاه آنلاين ايرانسل ، در بخش خريد سيم كارت، ابتدا نوع سيم كارت مورد نظر خود را به همراه بسته اوليه مربوطه انتخاب و سپس با پرداخت هزينه سيم كارت، آن را خريداري نمايند.

ايرانسل به عنوان ركورددار سرعت اينترنت در ايران، در طول سالها تلاش نموده است كه تمامي خدمات خود مانند خريد بسته هاي اينترنت ثابت و همراه، خريد شارژ، پرداخت قبض، مودم اينترنت ثابت و همراه، شركت در حراج شماره هاي رند، تجهيزات خانه هوشمند و .... را در فروشگاه هاي خود به صورت آنلاين ارائه دهد كه اين امر در شرايط پاندمي نقش موثري در حفظ فاصله اجتماعي ايفا كرده است.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.