رونمايي از انتخاب دستي شبكه راديويي در سيم‌كارت‌هاي هوشمند شاتل موبايل

۲۲ بازديد

اپراتورهاي كشور به سه كمپاني همراه اول ايرانسل و رايتل تقسيم بندي ميشوند كه معروف ترين آنها همراه اول و ايرانسل هستند و از رايتل به عنوان اپراتور جوان ياد ميشود اما امروزه بازار پيشرفت به سيم كارت ها و اپراتورها هم سرايت كرده است و ما شاهد اپراتورهاي مجازي هستيم كه معروفترين آنها شاتل موبايل است كه از لحاظ پرچمداري حكم همراه اول را دارد كه البته يكي از دلايل موفقيت اين اپراتور مجازي آن است كه زير مجموعه شركت بزرگ و معتبر شاتل ميباشد

 

سيم كارت هاي هوشمند شاتل موبايل همواره با انتخاب و اتصال به بهترين شبكه و فناوري، خدمتي منحصر بفرد را به مشتركين خود ارائه مي دهند كه نه تنها از هزينه هاي كاربران مي كاهد بلكه تجربه بهتري از سرعت و سرويس را نيز براي آنها رقم مي زند. در همين راستا اين بار شاتل موبايل علاوه بر پياده سازي فاز جديد هوشمند سازي سيم كارت هاي خود، امكان استعلام و مشاهده شبكه راديويي كه كاربر در آن لحظه به آن متصل است را نيز فراهم نموده است.

شاتل موبايل نام تجاري عضو جديد خانواده بزرگ شاتل مي باشد كه به عنوان نخستين و تنها اپراتور مجازي نوع اول تلفن همراه از سال 96 با ارائه سيم كارت هايي با پيش شماره 0998 و كد يك وارد بازار خدمات ارتباطي كشور گرديد. اين اپراتور خيلي زود توانست با ايجاد زير ساخت هاي فني و به روز، گسترده ترين پوشش شبكه 3G و 4G/LTE را براي مشتركين خود فراهم ساخته و تجربه اي وصف ناشدني از ارتباط پيوسته و با كيفيت را براي آنها به ارمغان داشته باشد.

بنابراين براي اولين بار مشتركين سيم كارت هاي شاتل موبايل مي توانند هر زمان كه تمايل دارند با شماره گيري كد دستوري #8*1* بدون نياز به نصب اپليكيشن يا تنظيمات خاصي ، نسبت به استعلام وضعيت اتصال، تغيير و انتخاب دستي شبكه راديويي ميزبان سيم كارت خود و يا بازگشت به حالت هوشمندانه اقدام كنند. اگرچه در حال حاضر دسترسي به اين قابليت، فقط در استان خوزستان امكان پذير است ولي اين امر آزمايشي بوده و در آينده اي نزديك اين خدمت را براي كليه مشتركين شاتل موبايل در سراسر كشور فراهم خواهد شد.

هم اكنون مشتركين سيم كارت هاي شاتل موبايل در استان خوزستان مي توانند با شماره گيري كد دستوري #1*8*1* شبكه راديويي كه در آن لحظه به آن متصل هستند را مشاهده كنند. اين مشتركين مي توانند با شماره گيري كد دستوري #2*8*1* نسبت به تغيير دستي شبكه راديويي ميزبان بين سه شبكه راديويي تلفن همراه كشور اقدام كرده و يا با انتخاب كد #3*8*1* به حالت هوشمند و انتخاب خودكار شبكه راديويي خود بازگردند.

در حال حاضر با توجه به محدود بودن حوزه جغرافيايي اين سرويس، در صورت خروج مشترك از منطقه تحت پوشش و افت فناوري، به صورت خودكار قابليت انتخاب هوشمند شبكه فعال شده و مشترك را براي استفاده از بهترين پوشش و فناوري شبكه ياري مي نمايد.

علاقمندان به اين سرويس مي توانند با مراجعه به وب سايت شاتل موبايل به آدرس www.shatelmobile.ir اطلاعات مورد نياز خود در اين خصوص را كسب كرده و در صورت نياز به راهنمايي و مشاوره، با شماره 09981000000 تماس حاصل كرده و از مشاوره 24 ساعته مشاوران شاتل موبايل برخوردار گردند.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز



 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.