آينده ي درخشان شيائومي

خريد و فروش سيم كارت رندباز

آينده ي درخشان شيائومي

۲۰ بازديد

شيائومي كه به كمك تحريم هاي آمريكا عليه هواوي توانست جايگاه سوم را ميان گوشي هاي هوشمند كسب كند به جايگاه خود قانع نشد و روز به روز در تلاش براي دستيابي به موقعيت بالاتراست هرجند كه عملكرد قوي اين برند و توليد محصولات متنوع و با كيفيتش اين را به طور كامل نشان ميداد  اما شيائومي براي به رخ كشيدن خود و قدرتش اقدام به بيان اين مطالب كرد

شيائومي با ارائه محصولاتي ارزان با كيفيت، خيلي زود توانست به يك برند محبوب در جهان بدل گشته و طرفداران فراواني را براي خود دست و پا كند. كسب ركورد گينس در سال 2015 به خاطر فروش بي سابقه گوشي هوشمند در 24 ساعت از اولين ركوردهاي جالب اين برند نوپا بود كه در سال 2018 با فروش بي سابقه گوشي هوشمند Redmi S2 تكرار گرديد و عنوان پرفروش ترين گوشي هوشمند سال را از آن اين شركت كرد.

از آن پس شيائومي به عنوان يك رقيب سرسخت در كنار برندها ي مطرح جهاني مانند هواوي، سامسونگ و اپل مي درخشيد و براي كسب عنوان هاي رقيبان از هيچ تلاشي فروگذار نمي كرد. هرچند كه هواوي بعد از اعمال تحريم ها از ميدان رقابت سامسونگ و اپل خارج شده بود ولي شيائومي با ارائه محصولات قابل رقابت با كمپاني هاي مطرح نه تنها توانسته بود خود را به يك كالاي محبوب و پرطرفدار در بين مشتريان تبديل كند بلكه به يك رقيب خطرناك در بين شركت ها نيز بدل گشت.

در سال هاي اخير با توجه به فعاليتهاي نرم افزاري شيائومي و بروز رساني مداوم محصولات اين شركت، كاربران گوشي هاي هوشمند شيائومي علاوه بر برخورداري از محصول باكيفيت ارزان ، امكاناتي مشابه برندهاي مطرح در اختيار خواهند داشت كه اين امر عرصه رقابت را براي برندهاي ديگر بسيار سخت خواهد كرد.

پيشينه شركت شيائومي نشان مي دهد كه سهامداران اين شركت به دنبال يكه تازي در بازارهاي آسيايي، اروپايي و حتي آمريكايي بوده و براي رسيدن به اين هدف تلاش هاي فراواني خواهند كرد. شنيده ها حاكي از آن است كه اين شركت قصد دارد تا سه سال آينده يعني سال 2024 از همه رقيبان پيشي گرفته و با حذف سامسونگ و اپل، صدرنشيني جدول فروش جهاني را براي هميشه از آن خود كند. هرچند كه اين جايگاه در اوايل سال جاري ميلادي براي يك ماه متعلق به اين شركت بود و با پيشتازي دوباره سامسونگ خيلي زود به پايان رسيد، ولي قطعا اين غول چيني دست از كار نمي كشد و با برنامه ريزيهاي كوتاه مدت و بلند مدت زيادي مانند ايجاد شبكه گسترده از 30 هزار فروشگاه غير آنلاين اين عنوان را از آن خود خواهد كرد. چشم اندازي كه با طراحي هاي خلاقانه و زيباي اين برند بسيار دور از دسترس نخواهد بود.

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.