كسب عنوان بهترين نمايشگر توسط آيفون 13 پرومكس

۲۲ بازديد

كسب عنوان بهترين نمايشگر توسط آيفون 13 پرومكس

 

همانطور كه ميدانيد كاربران فضاي مجازي شايعات زيادي را در مورد آيفون 13 به اشتراك گذاشتند شايعاتي از قبيل اينكه آيفون 13 دوباره همان ايرادات و يا به اصطلاح باگ هاي آِيفون12 را دارد و تنها تغييرش جا به جايي لنز دوربين هايش بوده است كه آن هم تاثير بسزايي در عملكرد آن نداشته از طرفي ديگر كمپاني اپل هر روز مقالات و نشرياتي در رابطه با عملكرد خوب اين گوشي و امكانات اضافه شده به اين سري از خانواده ي اپل نشر داد اما به دليل جو ايجاد شده در فضاي مجازي اين مقال آنچنان كه بايد ديده نميشدند و از طرفي اگر هم ديده ميشدند توجهي به آنها نميشد چراكه از زبان خود كمپاني بود و به عبارتي ماست فروش هيچوقت نمي گويد ماستش ترش است اين روند ادامه داشت تا جايي كه ديسپلي ميت در كمال بي طرفي  عنوان بهترين نمايشگر را به آيفون 13 پرومكس اعطا كرد

. اين پرچم دار اپل با گرفتن امتياز A+ توانست جايزه بهترين نمايشگر در بين گوشي هاي هوشمند را ازان خود كند،همچنين علاوه بر اين ها با كسب 12 جايزه ديگر موفق شد كه به ركورد قبلي اپل برسد.

نمايشگري كه براي سري آيفون 13 پرومكس طراحي شده از HDR10 و دالبي ويژن هم پشتيباني مي كند كه به همين دليل حداكثر روشنايي براي محتواي HDR به 1200 نيت مي رسد.صفحه نمايش اين گوشي فقط 4.5 درصد از نور را منعكس مي كند كه تاكنون بهترين عملكرد را بين گوشي ها در ديسپلي ميت داشه است و در نهايت حالت True Tone براساس تغيير محيط نور، حرارت رنگ ها را بالانس مي كند.

به صورت پيش فرض نمايشگر آيفون 13 پرومكس در دقت بي نظير و در كنتراست بسيار عالي تنظيم شده است.آيفون13 پرومكس از sRGB و DCI-P3 پشتيباني مي كند كه هردو بالاترين كيفيت را رندر مي كند.نمايشگر آيفون13 پرومكس در بخش JNCD كه براي تشخيص دقت رنگ ها است توانسته نمره 0.5 را كسب كرده است.امتياز هاي زير يكي كه در اين بخش داده مي شود به اين معناست كه نمي شود تفاوتي را در رنگ توليدي به وسيله چشم غير مسلح تشخيص داد.

براساس تصوير پخش شده تغييري در دقت رندر شدن رنگ ها ايجاد نمي شود. ميزان روشنايي نمايشگر براي محتواي sRGB و DCI-P3 در زمان روشن نگه داشتن صفحه اتوماتيك و نمايش تصويري سفيد رنگ به 1051 نيت مي رسد و در زمان خاموش شدن نور صفحه اتوماتيك، روشنايي به 846 نيت خواهد رسيد.

نمايشگر آيفون 13 پرومكس به دليل داشتن پنل امولدش عملكرد خوبي را در جهت داشتن زاويه ديد دارد.زماني كه از زاويه 30 درجه به اين پنل نگاه كنيد،تنها 24 درصد از روشنايي آن از بين مي رود.نكته جالبي كه در رابطه با اين نمايشگر وجود دارد اين است كه با عينك آفتابي پولارويد در حالت هاي عمودي و افقي نيز قابل ديدن است.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.