طرح مكالمه رايگان همراه اول

خريد و فروش سيم كارت رندباز

طرح مكالمه رايگان همراه اول

۲۲ بازديد

همانطور كه ميدانيد تمامي اپراتورها براي تشويق مشتركين خود به مكالمات تلفني بسته هاي تشويقي را در مي گيرند كه مشتركين بتوانند از آن طريق مكالمات بيشتري داشته باشند و تماس هايشان محدود به تماس هاي اينترنتي واتساپ نشود 

 

 

 طريقه فعال سازي بسته هاي مكالمه رايگان

 

بسته هاي مكالمه رايگان هيچ محدوديتي براي سيم كارت هاي همراه اول ندارند و مشتركين سيم كارت دائمي نيز مي توانند آن را براي خود فعال نمايند. براي مشتركين دائمي هزينه بسته بر روي قبض ماهانه افراد اعمال مي شود و افراد در پايان هر ماه مي توانند هزينه كلي قبض خود را پرداخت كنند.

 

 

در پايان به اين نكته توجه داشته باشيد كه اين طرح هاي همراه اول تنها به مكالمه محدود نمي شوند و شما مي توانيد از اين طرح هاي مقرون به صرفه در جهت گرفتن اينترنت نيز استفاده نماييد. 

طرح هاي مكالمه رايگان درون شبكه

 

از خدمات مهمي كه همراه اول براي كاربران و مشتركين خود ارائه مي دهد، طرح هاي مختلف براي مكالمات رايگان است كه به همين منظور بسته هايي با تنوع زياد براي كاربرانش تعيين كرده است و اين كاربران مي توانند با توجه به ميزان كاركرد و استفاده اي كه از سيم كارت خود دارند اين بسته ها را خريداري كرده و آن را فعال نمايند. براي فعالسازي بسته هاي مقرون به صرفه همراه اول مي توانيد كد #۱۰* را شماره گيري نماييد.

از جذاب ترين بسته هاي مكالمه اي همراه اول مي توان به طرح خانواده اشاره كرد به طوري كه كاربران با خريد اين بسته فرصت مكالمه نامحدود را به دست مي آورند. مزيتي كه اين بسته دارد اين است كه بعد از اتمام زمان مصرف آن مشتركين مي توانند در مدت محدودي مكالمه كنند.

 

براي فعال سازي اين بسته ها مي توانيد از كد ها زير استفاده نماييد:

 

كد دستوري فعالسازي ۲ گيگابايت ۲۴ ساعته: #۱۱۵۲*۱۰*

استعلام وضعيت سرويس‌هاي نامحدود فعال: #۳۳۷۰*۱۰*

كد دستوري فعالسازي مكالمه رايگان به مدت 24 ساعت: #۱۱۵۱*۱۰*

كد دستوري فعالسازي امتياز باشگاه فيروزه‌اي: #۱۱۵۳*۱۰*


 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.