خبر خوب براي خريداران گوشي هاي هوشمند جديد سامسونگ

۲۰ بازديد

 


اكثريت ما گوشي هاي سامسونگ را با مدل هاي ميان رده اش مي شناسيم چرا كه معتقديم سامسونگ حرف اول را در گوشي هاي ميانرده ميزند و اگر دنبال يك گوشي هوشمند به اصطلاح لاكچري باشيم به سراغ پرچمداران كمپاني اپل خواهيم رفت اما اين در تمامي موارد صادق نميباشد چرا كه بسياري از افراد هستند كه گوشي هاي سامسونگ را مناسب تر از ساير كمپاني ها ميدانند و حتي اگر قصد خريد يك گوشي گرانقيمت و لاكچري را داشته باشند به سراغ پرچمداران اين كمپاني خواهند رفت اما خب اين گوشي ها نيز از قيمت بالايي برخوردارند و كار را براي متقاضيان سخت ميكنند و همچنين طالبان اين گوشي ها نسبت به ساير محصولات اين شركت كمتر ميباشد براي همين اين كمپاني براي فروش پرچمداران جديدش دست به يك كار جديد زده است

 

به نظر مي رسد كه سامسونگ نيز كاملا به اين موضوع آگاهي داشته و براي كاهش هزينه و ترغيب كاربران براي خريد مدل هاي جديد راه كاري را معرفي كرده است. بر اساس اعلام اين شركت، خريداران ساعت هاي هوشمند، تبلت يا گوشي هاي اين شركت مي توانند با معاوضه حداكثر چهار گوشي قديمي به سامسونگ از هزينه ها بكاهند. البته اين شركت براي دستگاههاي قديمي شرايطي را تعيين كرده است. اين شركت با بيان اين كه با اندكي خط و خش مشكلي نخواهد داشت ولي گوشي هاي شكسته يا ترك خورده، زياد خراشيده شده، داراي فرورفتگي يا زدگي، دچار صدمه هايي ناشي از آب خوردگي و داراي پورت هاي شارژ و اتصالات باتري يا سيم كارت خراب در اين گروه قرار نخواهند گرفت.

بر اساس گزارش اندرويد پليس ، علاقمندان به تعويض بايد دستگاهي را ارائه دهند كه روشن شود و ناگهاني خاموش نشون و قدرت نگهداري شارژ را داشته باشد. كاربراني كه گوشي هاي قديمي را ارسال مي كنند بايد توجه داشته باشند كه سامسونگ دستگاههاي بن شده و قسطي را نمي پذيرد و لازم است كه دستگاه كاملا در مالكيت كاربر باشد. در صورت دارا بودن تمام شرايط كاربر بايد تمام اطلاعات شخصي را از روي دستگاه پاك كرده و نرم افزار ضد سرقت را غير فعال كند.سپس دستگاه را به تنظيمات كارخانه برگرداند.

بعد از ارسال دستگاههاي قديمي، شركت بعد از ارزيابي شرايط، هزينه دستگاه به كاربر اعلام مي گردد. در زمان ارزيابي دستگاهها در صورتي كه معيارهاي مد نظر را نداشته باشد به كاربر حداكثر هفت روز فرصت داده خواهد شد كه درخواست بازپس فرستادن آن را ارسال كند تا شركت گوشي را به آدرس پستي اش به رايگان ارسال كند.

با توجه به آنچه كه بيان شد بسته به قيمت دستگاهي كه كاربر قصد خريدش را دارد تعداد دستگاه ها از يك تا چهار دستگاه متغير خواهد بود.

سامسونگ گوشي ترك خورده را به پرداخت هزينه كمتر مي پذيرد.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.