همه چيز درباره سرويس پيامك هاي تبليغاتي تمامي اپراتورها

۲۰ بازديد

تصور اينكه كسي وجود داشته باشد كه پيامك هاي تبليغاتي برايش آزاردهنده نباشد غيرممكن است چرا كه اين پيامك ها وقت و بي وقت ارسال ميشوند و اكثريت فاقد محتوايي هستند كه در آن لحظه به درد ما بخورند و به عبارتي فقط رشته ي فكري ما را پاره ميكنند البتته گاهي اين تبليغات بدرد ما ميخورند از آنها استافده ميكنيم اما در برخي از موارد نه تنها به درد ما نميخورند بله كلاهبرداري نيز مي باشد و ممكن است ما را در دام خود گرفتار كنند

 

 

پيامك هاي تبليغاتي كه معمولا به صورت انبوه ارسال مي شوند، توسط پنل پيامك مديريت مي شوند و به سه نوع اصلي تقسيم مي شوند:

 

1. پيامك تبليغاتي

 

اين پيامك ها همان طور كه از نامشان پيداست، هدفشان تبليغات و معرفي محصولات يا خدمات است كه كاملا رايگان بوده و در صورت غير فعالسازي ممكن است، باعث از بين رفتن پيشنهادات و فرصت هاي خوبي شود. پس بهتر است قبل از غيرفعالسازي اندكي بيشتر بينديشيد.

 

    

2.پيامك ارزش افزوده ( VAS )

 

اين پيامك ها كه ارزش افزوده دارند و شارژ سيم كارتتان را تمام مي كنند، در ازاي خدمات محتوايي كه براي شما ارسال مي كنند، هزينه دريافت مي كنند. اين خدمات كه با اجازه خود كاربر فعال شده،كم كم به علت افزايش ميزان پيامك ها مبلغ ريالي قابل توجهي را رقم زده و باعث نارضايتي كاربران خواهد شد.

قسمت بسيار آزار دهنده ماجرا آنجاست كه خيلي از اين شركت ها در مورد كارشان اطلاع رساني درست نكرده و شما برخلاف ميلتان عضو سرويس شده ايد. آنها ابتدا با ارسال پيام هايي مانند شركت در قرعه كشي يا شارژ رايگان شما را تشويق به ارسال عددي مي كنند كه بعد از ارسال به صورت خودكار عضو سرويس شده و بايد براي دريافت هر پيامك هزينه اي پرداخت كنيد.

    

3. پيامك خدماتي

 

اين پيامك ها به واسطه عضويت شما در باشگاهي خاص و ارائه شماره همراه خود به آنها و با توافق خود شما برايتان ارسال مي گردد و امكان غير فعالسازي آنها براي شما مقدور نمي باشد مانند پيامك بانك ها

با توجه به آنچه كه بيان شد، فقط سرويس هاي شماره 1 و 2 امكان غيرفعالسازي داشته كه تمام اپراتورهاي كشور، راه حل هايي را براي اين امر ارائه داده اند:

 

فعال و غير فعالسازي پيامك تبليغاتي سيم كارت همراه اول:

 

كاربران سيم كارت همراه اول مي توانند با ارسال عدد 1 به 8999 ، شماره گيري كد دستوري #8999* و يا تماس با مركز اطلاع رساني 9990 درخواست غير فعالسازي پيامك ها را ثبت كنند.

در صورتي كه قصد فعال سازي مجدد پيامك هاي تبليغاتي را داريد، مي توانيد با ارسال عدد 2 به 8999 ،شماره گيري كد دستوري #8999* و يا تماس با مركز اطلاع رساني 9990 اين كار را انجام دهيد.

با ارسال پيامك خالي به شماره "800" يا شماره گيري كد #800* نيز مي توانيد سرويس محتوايي خود را ديده و نسبت به غيرفعال سازي پيامك هاي ارزش افزوده اقدام كنيد.

كليه خدمات بيان شده از طريق اپليكيشن "همراه من" نيز قابل اجرا مي باشد.

 

فعال و غيرفعال سازي پيامك تبليغاتي سيم كارت ايرانسل:

 

كاربران مي توانند با مركز پشتيباني ايرانسل با شماره گيري "700" از خط ايرانسل يا 0937700000 از خطوط ديگر، درخواست خود را ثبت كنند.

با استفاده از كد دستوري #800* نيز مي توانند پيامك هاي ارزش افزوده تبليغاتي را فعال يا غير فعال كنند.

تمامي خدمات از طريق اپليكيشن "ايرانسل من" در بخش"پرونده" قابل اجراست.

 

فعال و غيرفعال سازي پيامك تبليغاتي سيم كارت رايتل:

 

كاربران رايتل مي توانند در نرم افزار "رايتل من" در بخش "مديريت خدمات پيامكي انبوه و ارزش افزوده" خدمات فعال را مشاهده و در صورت تمايل نسبت به فعال يا غير فعال سازي آنها اقدام كنند.

ارسال پيامك خالي به پيش شماره "800" يا "195" نيز امكان ثبت درخواست را برايشان فراهم مي كند. 

شماره گيري كد دستوري #800* و #195* نيز اين خدمات را براي كاربران انجام خواهد داد.

 

مشتركين اپراتورها بايد توجه داشته باشند كه پيامك هاي حاوي اطلاع رساني سرويس هاي پايه، اطلاع رساني اپراتور و باند پهن جزء پيامك تبليغاتي محسوب نشده و در هرصورت امكان دريافت چنين پيامك هايي برايشان فعال مي باشد.

پيامك هاي اطلاع رساني كه توسط دولت يا نهاد خاصي ارسال مي گردد مانند : پيامك هاي پليسي و انتظامي ، دولتي و حكومتي و قضايي نيز جزء پيامك هاي تبليغاتي محسوب نمي شوند و شما قادر به غير فعالسازي آنها نمي باشيد.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.