روش انتقال مخاطبين گوشي به سيم كارت

خريد و فروش سيم كارت رندباز

روش انتقال مخاطبين گوشي به سيم كارت

۱۹ بازديد

روش انتقال مخاطبين گوشي به سيم كارت



درست است كه گوشي هاي هوشمند روز به روز پيشرفته تر ميشوند و طول عمر بيشتري پيدا ميكنند و گارانتي هاي طولاني كه ضمانت كيفيت گوشي هايشان است را به كاربران خود تقديم ميكنند اما مسئله اين است كه تمامي افراد دارا و صاحب اخرين مدل گوشي ها نمي باشند و از طرفي ديگر بهترين گوشي ها نيز پس از گذشت چندسال عملكردشان دچار اختلال ميشود و حتي گاهي به طور ناگهاني مي سوزد و اتفاقاتي از اين قبيل برايشان رخ ميدهد و آنگاه است كه نگراني ما بابت اطلاعات ذخيره شده در آنها اعم از عكس فيلم و شماره هاي ذخيره شده بالا ميرود در مورد عكس ها و فيلم و و.. راهكارهاي ملموسي وجود دارد اما در مورد شماره هاي ذخيره شده كه برخي از آنها حياتي مي باشد بايد بگويم راه حلي وجود دارد كه در ادامه به توضيح آن مي پردازيم

 

روش هاي متداول ذخيره ليست مخاطبين

 

ذخيره مخاطبين بر روي سيم كارت

ذخيره مخاطبين بر روي حافظه يو اس بي

ذخيره مخاطبين بر روي كارت حافظه

انتقال مخاطبين از گوشي به سيم كارت

 

افراد مي توانند به خاطر آسيب ديدن احتمالي گوشي، خريدن گوشي جديد و يا حتي انتقال مخاطبين كاري به گوشي كاري خود، نسبت به انتقال مخاطبين از گوشي به سيم كارت اقدام كنند. با توجه به اين كه سيم كارت يك فضاي ذخيره سازي مطمئن مي باشد و شما مي توانيد به راحتي و با خيالي آسوده اطلاعات مخاطبين را از سيم كارت بازگرداني نماييد، اين روش ساده ترين و سريعترين راه براي ذخيره فرست مخاطبان مي باشد.

ابتدا لازم است كاربر به برنامه مخاطبين يا Contact گوشي هوشمند خود مراجعه كرده و بر روي خطوط افقي در گوشه سمت چپ صفحه كليك كند. با انجام اين كار منوي مربوط به مديريت مخاطبين براي شما به نمايش در خواهد آمد. در منوي باز شده، شما روي گزينه Manage Contacts يا مديريت مخاطبين در قسمت پايين صفحه كليك كنيد، سپس؛ از بين گزينه هاي موجود با انتخاب گزينه سوم Move Contact يا انتقال مخاطب صفحه اي براي شما باز مي گردد. در اين صفحه با انتخاب گزينه Phone يا تلفن مبدا ارسال را مشخص خواهيد كرد. سپس با انتخاب شماره مخاطبين مورد نظر، دكمه Done يا انجام شد را كليك كنيد و وارد مرحله بعد شويد.

در اين مرحله شما بايد تعيين كنيد، قصد داريد اطلاعات مخاطبين خود را به كدام فضا انتقال دهيد به عبارت ساده تر: مقصد انتقال را مشخص كنيد. ابتدا گزينه Sim 1 يا سيم كارت 1 را انتخاب كنيد كه در واقع همان سيم كارت گوشي شما مي باشد.دقت فرماييد: در صورتي كه سيم كارت جديد در گوشي موبايل قرار داده ايد، روي گزينه سيم كارت 2 كليك كنيد.

سپس هشداري را روي صفحه نمايش گوشي خود خواهد ديد. اين هشدار به اين خاطر است كه در ضمن فرايند انتقال احتمال دارد اطلاعات جانبي مانند ايميل ، آدرس و ... از دست برود.

بعد از ديدن هشدار بايد گزينه Continue يا ادامه را انتخاب كنيد و در پايان روي دكمه Move يا انتقال كليك كنيد تا عمليات انتقال مخاطبين گوشي به پايان برسد.

اكنون شما توانسته ايد اطلاعات اصلي مخاطبين (نام و نام خانوادگي و شماره تلفن ) را به راحتي به سيم كارت انتقال دهيد.

استفاده از قابليت انتقال مخاطبين به سيم كارت، يك ويژگي بسيار مهم و كاربردي در گوش هاي هوشمند اندرويد مي باشد كه گوشي هاي هوشمند آيفون از اين قابليت پشتيباني نمي كنند.

از دست دادن اطلاعات تماس مخاطبين مهم از اعضاي خانواده گرفته تا تماس يك دوست يا همكار ، همواره براي كاربران ناخوشايند است، پس بهترين كار اين است كه از ليست مخاطبين پشتيبان گيري كرده و سپس در زمان مناسب آنها را به كارت حافظه يا سيم كارت منتقل كنيد.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.