اولين اطلاعات بدست آمده از گلكسي زد فولد 3 سامسونگ

۲۲ بازديد

اولين اطلاعات بدست آمده از گلكسي زد فولد 3 سامسونگ

درباره يي رويداد آنپكد سامسونگ در محتواي پيشين نشر شده در پايگاه خبري رندباز اطلاعاتي را خدمت شما عزيزان تقديم كرديم و به احتمال بالا اطلاعاتي در اين زمينه دارا هسستيد  اما براي بار ديگر نيز مروري بر اين رويداد خواهيم داشت اين رويداد كه هرساله برگزار ميشود حكم يك جلسه ي معرفي براي محصولات جديد سامسونگ را دارد البته حواشي اين رويداد فقط به بعد مراسم ختم نمي شود قبل از آن نير حواشي زياد است بازار گمانه زني هاي راجع به محصولات جديد اپل بسيار داغ ميباشد

 

در راس دستگاههاي جديد،گوشي هوشمند گلكسي زد فولد 3 قرار دارد، يك مدل گوشي هوشمند تاشو با طراحي مسحور كننده كه از تمام ويژگي هاي يك پرچمدار تمام عيار برخوردار است. با توجه به اين كه امسال در مراسم رونمايي از محصولات، خبري از گلكسي نوت نمي باشد، به نظر مي رسد كره اي ها با رونمايي از اين مدل، قصد پركردن جاي خالي سري نوت را دارند.



در اين رويداد بزرگ و مهم قرار است سامسونگ از محصولات جديدي مانند : رونمايي كند گلكسي زد فولد 3، زد فيليپ 3، ايرباد گلكسي بادز 3 و ساعت هوشمند گلكسي واچ 4 . به نظر مي رسد اين شركت كره ايي قصد دارد معرفي نسخه هاي بيشتر و مدل هاي اقتصادي تر از اين نوع محصولات را گسترش دهد و در اين زمينه از اپل و شيائومي پيشي بگيرد.

مشخصات گلكسي زد فولد 3

با توجه به نزديك شدن رويداد آنپكد، اطلاعات دقيق تري از مشخصات گوشي هوشمند گلكسي زد فولد 3 منتشر شده است. اين مدل كه به نظر مي رسد از نظر شكل ظاهري شبيه نسل كنوني باشد، با قابليت هاي قابل ملاحظه اي به بازار عرضه مي شود كه آن را از نسل قبلي كاملا متمايز مي سازد.

گلكسي زد فولد 3، داراي دو نمايشگر امولد تاشو و نمايشگر كاور روي صفحه مي باشد.

·        نمايشگر انعطاف پذير داخلي 6/7 اينچي با مساحت 1818.1 سانتي متر مكعب و رزولوشن 1768 در 2208 پيكسل كه از نرخ نوسازي تا 120 هرتز پشتيباني مي كند. .

·        صفحه نمايش بيروني سوپر آمولد 6.23 اينچي و رزولوشن 816 در 2260 كه از نرخ نوسازي 120 هرتزي پشتيباني مي كند.

استفاده از نمايشگر بهتر براي صفحه نمايش كاور از طراحي هاي هوشمندانه اين شركت است. چرا كه كاربران معمولا براي انجام بيشتر كارها و چك كردن هاي سريع از نمايشگر كاور استفاده مي كنند. علاوه بر اين سامسونگ با استفاده از محافظ گوريلا گلس ويكتوس، مقاومت اين صفحه را در برابر ضربه و خط و خش افزايش داده است.

گلكسي زد فولد 3 از دو دوربين سلفي برخوردار است .يك دوربين 10 مگاپيكسلي كه داخل حفره اي در بالاي صفحه نمايش قرار دارد و دوربين 4 مگاپيكسلي با گشودگي دريچه ديافراگم f/1.8 ، كه در پشت صفحه نمايش مخفي شده است. اين مدل، اولين گوشي هوشمند سامسونگ خواهد بود كه با قرار دادن دوربين سلفي زير نمايشگر تاشو تمام بدنه را به صفحه نمايش اختصاص داده است.

دوربين اصلي زد فولد 3، از سه دوربين 12 مگاپيكسلي تشكيل شده است كه در پنل پشتي قرار دارد. اين دوربين از لنز عريض 26 ميلي متري و لرزش گير اپتيكال تصوير با گشودگي دريچه ديافراگم f/1.8 برخوردار است. در كنار اين دوربين، دوربين 52 ميليمتري تله فوتو با گشودگي دريچه ديافراگم f2/4 و لرزش گير اپتيكال قرار دارد كه امكان بزرگنمايي دو برابري را نيز دارد. دوربين سوم از لنز اولترا وايد و گشودگي دريچه ديافراگم f2.2 و اندازه پيكسل 12/1 ميكرومتر برخوردار است.

مغز متفكر اكثر عملكردهاي اين گوشي تراشه اسنپدراگون 888 مي باشد كه قدرت و سرعت عملكرد خود را در ديگر گوشي هاي پرچمدار، ثابت كرده است. انتظار مي رود گلكسي زد فولد 3 با حافظه داخلي از نوع UFS 3.1 ظرفيت 16G/512G و 12G/256G به بازار عرضه گردد.

پرچمدار جديد سامسونگ نازك تر و سبك تر از مدل هاي قبل مي باشد. اين مدل با ضخامت 4/6 ميلي متر و وزن 271 گرمي از ظاهري بسيار چشم نواز برخوردار است. سامسونگ تلاش كرده است كه ابعاد ظاهري اين مدل بسيار باريك باشد به همين خاطر اين مدل از كارت حافظه خارجي پشتيباني نمي كند و كاربر نمي تواند ظرفيت ذخيره سازي را با كارت هاي حافظه خارجي افزايش دهد.

 قرار دادن سنسور اثر انگشت در پنل پشتي نيز طراحي هوشمندانه ايست و به كاربر اين امكان را مي دهد تا در هر دو حالت باز و تا شده به آن دسترسي داشته باشد سامسونگ دو بلندگو نيز براي تجربه صداي استريو، در انتهاي گلكسي زد فولد 3، تعبيه كرده است.

اگر چه منتقدان معتقدند كه اين مدل با باتري 4400 ميلي آمپري با قابليت شارژ 25 وات نسبت به مدل پيشين پسرفت داشته است ولي به نظر مي رسد استفاده از چيپ اسنپدراگون 888 كه مي تواند در مصرف باتري صرفه جويي كند، كوچك بودن باتري به نسبت نمايشگر را جبران كند.

سامسونگ تلاش كرده است تا با پشتيباني اين مدل از قلم هوشمند S Pen، امكان استفاده از قلم استايلوس را براي كاربر فراهم كند و اين مدل را به طرفداران نوت بفروشد .

گلكسي زد فولد 3 با بهره گيري از گواهي IPX8 اولين گوشي هوشمند تاشو مي باشد كه در برابر نفوذ قطرات آب مقاوم است. اين مدل با سيستم عامل غني از برنامه به همراه تراشه قدرتمند، گوشي مناسب گيمرها است. درباره دوام و استحكام اين گوشي نيز سامسونگ گفته است كه لولاهاي اين مدل تا دويست هزار بار باز و بسته شدن مقاوم خواهند بود كه رقمي خيره كننده مي باشد.

گفته مي شود اين مدل با طراحي چشم نواز و برخورداري از مودم 5G در رنگهاي نقره اي، مشكي و سبز در آگوست به بازار عرضه مي شود.

اطلاعات دقيقي از قيمت گوشي در دست نيست ولي با توجه به سوابق اين برند و در نظر گرفتن نمايشگرها و ديگر مشخصات اين مدل قيمت چندان اقتصادي نخواهد داشت . ولي با توجه به خصوصيات نرم افزاري و سخت افزاري اين مدل انتظار مي رود از استقبال بسيار خوبي در كل جهان برخوردار باشد.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز




تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.