پيامك صوتي سرويسي جديد از ايرانسل

خريد و فروش سيم كارت رندباز

پيامك صوتي سرويسي جديد از ايرانسل

۱۸ بازديد

پيامك صوتي سرويسي جديد از ايرانسل

 

 

با افزايش شبكه‌هاي اجتماعي و ارسال حجم بالايي از پيام‌ها به شكل صوتي، ارسال پيام‌ها به شكل متني به خصوص پيام‌هاي طولاني براي كاربران بسيار دشوار شده است گوشي ديگر به پيام‌هاي صوتي عادت كرده‌ايم از طرفي ديگر خواندن پيام‌هاي متني طولاني نيز بسيار از حوصله خارج شده است به همين خاطر اپراتور ايرانسل كه در تمامي زمينه ها چاره انديشي مي‌كند كه نياز كاربران به بهترين شكل ارضا كند دست به اقدامي زده و سرويس پيامك صوتي را ايجاد كرده است در ادامه به معرفي اين سرويس ايرانسل  ميپردازيم

سرويس پيامك صوتي ايرانسل يه اين صورت عمل مي‌كند كه مشتركين اعتباري اين اپراتور مي‌توانند از اين به بعد، براي مخاطبين ايرانسلي و غير ايرانسلي خود، تا 60 ثانيه پيامك صوتي ارسال نمايند. لازم به ذكر است كه هزينه‌ي هر پيامك صوتي براي كليه‌ي مخاطبين، 89.9 تومان محاسبه شده است.

مشتركين اعتباري ايرانسل مي‌توانند از دو طريق نسبت به ارسال پيامك صوتي اقدام كنند؛ اولين روش پيام خودكار است و به اين شكل عمل مي‌كند كه سيستم با مخاطب شما به طور خودكار تماس مي‌گيرد و پيام شما را پخش مي‌كند. در اين روش سيستم به طور خودكار تا 4 بار با مخاطب تماس مي‌گيرد و در صورت ناموفق بودن تماس‌ها، براي او پيامك ارسال مي‌شود. دومين روش نيز روش پيامكي است. در اين مورد مخاطب شما از راه پيامك نسبت به پيام صوتي شما مطلع مي‌شود و سپس مي‌تواند با سيستم تماس بگيرد و پيامك را دريافت كند. (۷۱۹ براي مشتركان ايرانسلي و ۰۹۳۷۷۱۹۰۰۰۰ براي مشتركان غير ايرانسلي)

از امكانات جالب اين سرويس مي‌توان به اين مورد اشاره كرد؛ كه شما مشتركين اعتباري مي‌توانيد پيامك صوتي خود را ضبط كنيد و زمان دلخواه براي ارسال آن را نيز تعيين نماييد. به علاوه اين امكان را داريد تا يك پيامك صوتي را براي بيش از يك مخاطب ارسال كنيد. افزون بر آن نيز مشتركين قادر خواهند بود تا پيام خود را از طريق پيامك و هم‌چنين تماس خودكار براي گيرنده بفرستند. بعد از ارسال پيام و در صورت شنيده شدن آن فرستنده، پيام «شنيده شده» را دريافت خواهد نمود.

 

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم‌كارت رندباز

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.