شيائومي مي 11 تي , رقيب جديد آيفون 13

خريد و فروش سيم كارت رندباز

شيائومي مي 11 تي , رقيب جديد آيفون 13

۲۵ بازديد

شيائومي  مي 11 تي , رقيب جديد آيفون 13

 

احتمالا تيتر خبر براي شما نيز عجيب به نظر مي رسد زيرا آيفون با ارائه‌ي خدمات بي‌نظير و كيفيت و طراحي منحصر به فرد خود را در ميدان گوشي‌هاي هوشمند بي رقيب كرده است. و خب يك شركت نوپا مانند شيائومي قاعدتا توان رقابت با چنين ابرقدرتي را ندارد!اما گويا اين چنين شده‌است و در زمينه‌ي دوربين گوشي شيائومي به رقابت با آيفون پرداخته است البته اين رقابت‌ در گوشي‌هايي از اين دو برند است كه هنوز به بازار نيامده‌اند اما ويديوهاي منتشر شده از اين گوشي‌ها خببر رقابتي بزرگ را مي‌دهند كه به آن به طور كامل مي‌پردازيم 

 

شركت شيائومي در سال‌هاي اخير، طراحي منحصر بفرد و متفاوتي از گوشي هوشمند را به بازار عرضه كرد كه باعث غافلگيري طرفداران اين برند گشته و اين گوشي را يك سروگردن از هم‌رده‌اي‌ها بالاتر قرار داده است .

بر اساس ويدئوي تازه فاش شده در شبكه اجتماعي ويبو، گوشي جديد اين شركت طوري طراحي شده است كه علاوه بر انتقال دوربين سلفي به زير صفحه نمايش، از فناوري اولترا وايد (UB) نيز پشتيباني مي‌كند. نكته برجسته گوشي‌هاي مي 11 تي اين شركت ، دوربين سلفي زير نمايشگر است. 

اين شركت ادعا دارد به لطف استفاده از تكنولوژي نسل سوم، نه تنها زيبايي نمايشگر تمام صفحه را بيشتر مي كند بلكه با جذب نور بيشتر از محيط براي ثبت عكس‌هاي بهتر، انتظار كاربران در مورد عكس هايي با كيفيت بالا را براورده خواهد كرد.

در خصوص فناوري اولترا وايد كه اخيرا درگوشي‌هاي جديد آيفون نيز به كار رفته ، بايد گفت كه اين ويژگي يك پروتكل ارتباطي برد كوتاه است كه كمپاني اپل با كمك آن توانست ردياب هوشمند خود را عرضه كند. حال با توجه به ادعاي شركت شيائومي مبني بر استفاده از اولترا وايد باند احتمال رونمايي از ردياب‌هاي هوشمند در گوشي‌هاي جديد اين شركت مي رود.

شركت‌هاي سازنده ديگر گوشي‌هاي همراه نيز از اين ميدان رقابت عقب نمانده‌اند، چنانكه گلكسي اس 22، گوشي جديد شركت سامسونگ، قرار است مجهز به فناوري دوربين زير نمايشگر باشد. البته احتمال مي رود كه اين شركت كره اي به كارگيري از اين قابليت در گوشي‌هاي خود را به سال بعد موكول كند، چرا كه باتوجه به جديد بودن اين تكنولوژي، نياز به زمان بيشتر براي توسعه آن امري بديهي است. 

اگر مهندسان شركت شيائومي بتوانند گوشي‌هاي جديد اين شركت را مجهز به اين دو قابليت عرضه كنند، مي توانند يك پله بالاتر از گوشي‌هاي رقيب بايستند، چرا كه در مقايسه با گوشي جديد اپل به نام آيفون 13 كه مجهز به فناوري اولترا وايد مي باشد، آنها توانسته اند يكي از جذابترين دستاوردهاي اين برند يعني دوربين سلفي در زير صفحه نمايش را ارائه دهند. با توجه به اين كه در طراحي جديد دوربين سلفي به طور كامل پنهان مي شود و كيفيت دوربين سلفي به طرز قابل توجهي بهبود مي يابد، انتظار مي رود كه جذابيت آن براي كاربران بسيار چشم گير باشد.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم‌كارت رندباز




تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.