خوشامد گويي ايرانسل به تابستان با بسته‌هاي ويژه‌ي خود

۱۹ بازديد

خوشامد گويي ايرانسل به تابستان با بسته‌هاي ويژه‌ي خود

در واخر اولين بهار جديد  نزديك شدن به اولين تابستان اين قرن شركت‌هاي گوناگوني در زمينه‌هاي گناگون خدماتي را به مشتريان و مشتركين خود عرضه مي‌كندد كه فرم هديه را به خود دارند و البته اپراتور ايرانسل نيز از اين داستان عقب نيفتاد و در همين راستا و به مناسبت فرا رسيدن  تابستان قرن جديد يك بسته‌ي ويژه را تقديم مخاطبان خود كرد كه حكم يك خوشامدگويي را دارد

 

اين بسته‌ها كه از 22 خرداد تا 1 تير در اختيار كاربران قرار گرفته است؛ 10.000 تومان قيمت و 3 روز نيز اعتبار دارند. لازم به ذكر است كه تمامي مشتركين دائمي و اعتباري ايرانسل قادر خواهند بود تا از اين بسته‌ها بهره‌مند شوند. براي فعال سازي اين بسته‌ها، كافي است از طريق اپليكيشن ايرانسل من اقدام نماييد يا كد دستوري  #۵* را شماره‌گيري كنيد .

اپراتور ايرانسل به عنوان اپراتور پيشروي ايراني، با ارائه‌ي بسته‌هاي ويژه‌ي اينترنت و مكالمه به استقبال تابستان رفته است. به گزارش روابط عمومي اين اپراتور، بسته‌ي تابستانه‌ي ايرانسل شامل 3 گيگابايت اينترنت پرسرعت براي مشتركين و 3 ساعت مكالمه‌ي ايرانسلي مي‌شود.

 

نكته‌ي مهم اين است كه بسته‌ي تابستانه‌ي ايرانسل قابليت تمديد را نيز دارد و هر كاربر مي‌تواند بيش از يك بار نيز از آن استفاده كند.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم‌كارت رندباز

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.