هارموني ۱۳۴ هزار اپليكيشن را از آن خود كرد

۱۸ بازديد

هارموني ۱۳۴ هزار اپليكيشن را از آن خود كرد

 

قطع به يقيين با شركت هواوي آشنايي كامل را داريد و حتي احتمال اينكه يكي از محصولاتش را در دست داشته باشيد نيز زياد است البته اين كمپاني در سال گذشته حاشيه‌هاي زيادي را داشته و از تحريم مرگ‌بار جان سالم به در برده است و همه‌ي اين‌ها حاصل تلاش بي‌دريغش و البته سيستم عامل هارموني بوده است

اين كمپاني در حال حاضر يك مسابقه‌ي بزرگ با جوايز ارزنده نيز برگزار كرده است و افراد مشتاق به تكنولوژي را به چالش كشيده است كه در ادامه به شرح مسابقه و البته جاييزه‌ي آن مي پردازيم.

هوآوي اعلام كرده است كه هم اكنون بيش از 4 ميليون توسعه‌دهنده در حال همكاري با پلتفرم هارموني او اس بوده و نتيجه‌ي اين همكاري حدود 134 هزار اپليكيشني است كه در آينده در اختيار كاربران قرار خواهد گرفت. سرويس‌هاي موبايل هوآوي يا همان HMS Core روز به روز پيشرفت مي‌كنند و در همين راستا بايد گفت كه چند روز پيش، نسخه‌ي 6.0 آن كه از خدمات ابري نيز پشتيباني مي‌كند؛ رونمايي شد.

گزارشات به دست آمده حاكي از آن است كه بيش از 4 ميليون توسعه‌دهنده در حال همكاري با پلتفرم هارموني او اس هوآوي هستند. اين شركت بزرگ ادعا مي‌كند كه هارموني او اس، سومين اكوسيستم موبايل در دنيا است.

جي‌اس‌ام‌آرنا اينگونه نقل مي‌كند كه دستگاه‌هايي كه واجد شرايط هستند و به پلتفرم هارموني او اس 2 انتقال مي‌يابند؛ از نظر داده‌ها تغييري نخواهند يافت. به بيان ديگر، هيچ يك از برنامه‌ها و اطلاعات اين دستگاه‌ها حذف نخواهد شد. البته اين قاعده يك استثناء دارد و آن برنامه‌هاي مربوط به گوگل پلي است. بنابراين بايد منتظر آينده‌اي باشيم كه در آن موبايل‌هاي هوآوي، از سيستم عامل اندرويد خارج شده و در قالب هارموني او اس فعاليت كنند.

اين ابرقدرت تكنولوژي چيني، براي توسعه‌ي هر چه بيشتر سيستم هارموني او اس، مسابقه‌اي تحت عنوان «Huawei HMS Global Application Innovation Competition 2021» برگزار كرده و در آن از توسعه‌دهندگان درخواست كرده كه با خلاقيت هر چه تمام‌تر، ايده‌هاي خود را براي ايجاد برنامه‌هايي در قالب هارموني او اس، عملي كنند. اين رويداد به اختصار Apps UP نيز خوانده مي‌شود.

در اين مسابقه‌ي بزرگ، توسعه‌دهندگان از نقاطي از جمله چين، اروپا، آمريكاي لاتين، آسيا-اقيانوسيه، خاورميانه و آفريقا شركت مي‌كنند و در نهايت نيز بهترين‌ آن‌ها برنده‌ي يك ميليون دلار جايزه‌ي نقدي خواهد شد. اما شركت هوآوي به علاوه‌ي اين جايزه‌ي نقدي، جوايز كاربردي ديگري مثل پشتيباني بازاريابي، منابع ابري، پاداش استفاده از سيستم پرداخت HMS Core را نيز در نظر گرفته است.

در حال حاضر نيز ده‌ها برنامه و اپليكيشن براي حدود 10 ميليون كاربر موجود است كه مي‌توانند به سادگي از آن‌ها بهره ببرند. به طور كلي بايد گفت كه اكنون در مرحله‌اي هستيم كه HarmonyOS 2.0 براي اكثر مدل‌هاي قديمي منتشر شده و انتظار مي‌رود تا سال بعد گسترش پيدا كند. البته دستگاه‌هايي مثل هواوي واچ 3 و واچ 3 پرو و ميت پد پرو ۱۲٫۶ (۲۰۲۱) نيز هستند كه در چين، به طور پيش فرض با سيستم هارموني به فروش مي‌رسند.

 

 

منبع : سايت خريد و فروش آنلاين سيم‌كارت رندباز


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.