تخفيف ويژه همراه اول به مناسبت دهه كرامت

خريد و فروش سيم كارت رندباز

تخفيف ويژه همراه اول به مناسبت دهه كرامت

۱۸ بازديد

تخفيف ويژه همراه اول به مناسبت دهه كرامت

 

همانطور كه ميدانيد در هفته‌اي كه گذشت در ۲۲ خرداد سالروز ولادت حضرت معصومه (س) را پشت سر گذاشتيم. كه به مناسبت اين روز خجسته با رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي جشن‌هاي كوچكي برگزار شد البته اين موضوع كه سالروز ولادت حضرت معصومه (س)  را روز دختر نامگذاري كردند نيز بي تاثير نيست از طرفي ديگر در ۱ تير ما شاهد سالروز ولادت امام رضا (ع) هشتمين امام شيعيان هستيم و خب اپراتور همراه اول هم به دليل گراميداشت اين دهه و هم به منظور جلب رضايت بيشتر مخاطبان بسته‌هاي ويژه‌اي را با تخفيفات ويژه‌اي براي كاربران خود در نظر گرفته كه ما در ادامه به توضيح درباره‌ي آن مي پردازيم

به نقل از اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، همراه اول به عنوان يك اپراتور پيشرو و به مناسبت اين دهه‌ي فرخنده، به تمامي مشتركين دائمي، اعتباري و انارستاني بسته‌هاي ويژه‌ي مكالمه و اينترنت پرسرعت اختصاص مي‌دهد.

هديه‌ي همراه اول، تركيبي است از بسته‌ي مكالمه و اينترنت كه به صورت 3 گيگابايت اينترنت و 3 ساعت مكالمه به مدت 3 روز طراحي و عرضه شده است. تمامي مشتركين دائمي و اعتباري مي‌توانند با شماره‌گيري كد دستوري #67*100* اين بسته را با مبلغ 10.000 تومان خريداري و فعال كنند و از مزاياي آن بهره‌مند شوند.

كاربران انارستاني اما هديه‌ي متفاوتي دريافت خواهند كرد. بسته‌ي هديه‌ي مشتركين انارستاني شامل 7 گيگابايت اينترنت به مدت 7 روز است. اين كاربران مي‌توانند با شماره‌گيري كد دستوري #9*6671*100* اين بسته را با قيمت 7000 تومان خريداري و فعال نمايند.

نكته‌ي جالب توجه آن است كه بهره‌مندي از اين طرح هيچ محدوديتي ندارد. به اين معني كه در صورت اتمام بسته‌هاي ذكر شده، مخاطبين مي‌توانند در همان بازه‌ي زماني دوباره آن‌ها را خريداري و فعال كنند. ضمنا كاربران قادر خواهند بود تا اين بسته‌ها را هم‌زمان با ساير بسته‌هاي انتخابي خود فعال نمايند.

 

منبع : سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.