سرويس ايرانسل، اين بار در خدمت ناشنوايان افراد ناشنوا، نابينا ،ناتوان در بيان كلام و يا هر گروه ديگري از افراد كه چنين مشكلاتي را دارند، زندگي سختتري را نسبت به ساير افراد تجربه ميكنند و ما به عنوان يك شهروند يك معلم يك كارمند بانك و يا حتي يك اپراتور وظيفه داريم تمام تلاشمان را بكنيم تا اين افراد در آسايش بيشتري باشند و يا امكاناتي كه به طور مضاعف در اختيارشان قرار ميدهيم بتوانيم تفاوتشان را با ساير افراد در بهرهمندي از خدمات كاهش دهيم. و اين بار اين خدمت را اپراتور ايرانسل به افراد ناشنوا عرضه كردهاست و نام اين طرح را آواي ناشنوا گذاشته كه در ادامه با آن آشنا ميشويم مخاطبان كمشنوا يا ناشنواي ايرانسلي ميتوانند از طريق ارسال پيام صوتي يا پيامك به تماسگيرندگان خود اطلاع دهند كه آنها داراي اختلال شنوايي هستند و بايد از راه پيامك با آنها ارتباط برقرار كنند. در صورتي كه اين سرويس را فعال كرده باشيد؛ پيامكي يا يك پيام صوتي با مضمون زير براي مخاطب شما ارسال خواهد شد: اپراتور ايرانسل بار ديگر در راستاي جلب رضايت مخاطبين خود قدم برداشته و طرح جديدي ارائه كرده است. اين طرح و سرويس جديد كه آواي ناشنوايان نام دارد؛ به اين ترتيب عمل ميكند كه افرادي كه اختلال شنوايي دارند؛ ناشنوا يا كمشنوا هستند؛ ميتوانند با فعال كردن اين سرويس به مخاطب خود اعلام كنند كه با پيامك با آنها در ارتباط باشند. « سلام، شما با يك فرد ناشنوا يا كمشنوا تماس گرفتهايد. در صورت تمايل لطفا براي برقراري ارتباط، از طريق پيامك اقدام فرماييد.» لازم به ذكر است كه فعالسازي اين سرويس رايگان است. براي فعال كردن اين سرويس كافي است فرايند زير را دنبال نماييد: · براي فعالسازي سرويس پيام صوتي،( كه همچون آهنگ پيشواز است ) آواي ناشنوا، 15 بايد را به ۷۵۷۵ ارسال كنيد. · براي فعالسازي سرويس پيام متني آواي ناشنوا، deaf بايد را به ۸۵۸۵ ارسال كنيد. براي لغو اين سرويس و غيرفعال كردن اين سرويس ايرانسل، بايد براي لغو پيام صوتي ۹۲۱۵۸۴(فاصله)HZ را به ۷۵۷۵ ارسال كنيد و براي لغو سرويس پيام متني نيز كافيست L را به ۸۵۸۵ ارسال نماييد. ارسال پيامك براي لغو اين سرويس نيز رايگان است. منبع : سايت خريد و فروش سيمكارت رندباز
سه شنبه ۱۸ خرداد ۰۰ | ۱۰:۳۷ ۳۸ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است