mataalebe man رنج جديد شماره سيم كارت ­هاي هوشمند شاتل موبايل

۸۳ بازديد

مشتركين شاتل موبايل مي­توانند به لطف اين فناوري نوآورانه در هر لحظه بسته به موقعيت جغرافيايي خود به طور هوشمند به نزديكترين آنتن موبايل كه داراي قوي­ترين و بهترين پوشش سيگنال مي­باشد متصل شده و پوشش فناوري­هاي نوين اينترنت را در هر نقطه­اي از كشور تجربه نمايند.

به نقل از پايگاه خبري رندباز اين اپراتور رنج جديد شماره سيم كارت ­هاي خود با پيش شماره 099815 را به بازار عرضه خواهد كرد. پيش از اين شاتل موبايل رنج شماره­هاي 099810، 099811، 099812، 099814 را به بازار عرضه كرده است. انتخاب شماره­هاي رند و عادي رنج جديد شماره سيم كارت­ هاي شاتل موبايل از ساعت 15 روز شنبه 20 ارديبهشت در سراسر كشور امكان پذير خواهد بود.

متقاضيان خريد سيم كارت­ هاي شاتل موبايل مي­توانند از طريق مراجعه حضوري به 400 مركز خدمات اختصاصي شاتل و يا 1700 نماينده فروش و خدمات پس از فروش شبكه شاتل موبايل در سراسر كشور، نسبت به خريد شماره­هاي رند و عادي اين اپراتور اقدام نمايند. علاوه بر اين مي­توان با مراجعه به فروشگاه اينترنتي اين اپراتور و يا از طريق تماس با شماره 09981000000 يا ارسال عدد 1 از طريق پيامك نسبت به خريد غير حضوري سيم كارت شاتل موبايل اقدام كرد. با استفاده از هر يك از روش­هاي خريد غير حضوري مي­توانيد بدون نياز به خروج از منزل به صورت رايگان سيم كارت خود را درب منزل تحويل گرفته و از خدمات آن استفاده نماييد.

 

 

 

منبع: سايت خريد و فروش سيم كارت رندباز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.